Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج گفت: شهید همدانی اعتقاد داشت که به اجنبی نمی‌توان اعتماد کرد بلکه با بهره‌مندی از مدیران جهادی می‌توان بحران‌ها را مدیریت کرد. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۵ استانها همدان نظرات - اخبار استانها -

سردار سالار آبنوش در گفت‌و‌گو با خبرنگار تسنیم در همدان با اشاره به ویژگی‌های برجسته اخلاقی «حبیب سپاه» اظهار داشت: شهید همدانی برخاسته از توده و قلب مردم بود و خود را از جنس آن‌ها می‌دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: او بدون بهره‌مندی از جایگاه خانوادگی یا مادی برجسته با تلاش خود توانست جایگاه ارزشمندی پیدا کرده و گام به گام در مکتب انقلاب اسلامی رشد کرد.

آبنوش که افتخار خود را شاگردی در مدرسه سردار سرلشکر همدانی می‌داند، تصریح کرد: حاج حسین جرأت تصمیم‌گیری در لحظه‌های سخت را به ما آموخت و در دوران دفاع مقدس و شرایط سخت جنگ ثابت کرد که با داشتن مدیران جهادی می‌توان بحران‌ها را مدیریت کرد.

وی بیان کرد: شهید همدانی نه تنها در جبهه و جنگ که در خنثی‌سازی فتنه 88 هم نقش تعیین کننده‌ای داشت و شجاعانه و مدبرانه در برابر فتنه‌گران ایستاد و در یک کلام، شاگرد واقعی مکتب ولایت بود.

دوست و همرزم شهید همدانی مطرح کرد: این شهید بزرگوار که خود فرزند دفاع مقدس بود از دفاع مقدس یک فرهنگ ساخته و به مردم معرفی کرد که ایستادگی و مقاومت از اصول آن بود.

آبنوش، استکبارستیزی را ویژگی برجسته سردار حسین همدانی دانست و تصریح کرد: شرف و غیرت ایرانی و انقلابی در وجود او متجلی بود و تأکید داشت که به اجنبی نمی‌توان اعتماد کرد.

 

شهید سردار "حسین همدانی" که بود؟ + تصاویر و فیلم

"نابغه‌ی جنگ‌های نامنظم"؛ سرداری که سوریه را از سقوط حتمی نجات داد

سردار آبنوش: شهید همدانی همواره فردی گره‌گشا در مسیر انقلاب بود

 

معاون مقاومت مردمی سازمان بسیج اعلام کرد: شهید همدانی درس « ما می‌توانیم» را به ما آموخت و در سوریه اژدهای چند سر را شکست داد.

آبنوش افزود: شهید همدانی در سوریه ثابت کرد که داشتن تجهیزات و تسلیحات نظامی شرط پیروزی نیست؛ بلکه انسان خدامحور است که می‌تواند دشمن را شکست دهد.

وی، ولایت‌مداری و پیروی محض از ولایت و رهبری را ویژگی بارز شهید همدانی دانست و گفت: وی این روحیه را همیشه به همراه داشت و همین سبب شد تا با یک اشاره رهبر معظم انقلاب عازم سوریه شود.

این فرمانده دوران دفاع مقدس با تأکید بر ضرورت عبرت‌گیری از ماجرای «غدیر» تصریح کرد: هرگاه امّت، امامشان را تنها بگذارند به بیراهه می‌روند و اگر زیر پرچم امام قرارگیرند بر همه قدرت ها پیروز می‌شوند.

آبنوش اعلام کرد: امروز نظام جمهوری اسلامی با بهره‌مندی از مکتب ولایت فقیه، اقتدار و شکوه بی‌نظیری در جهان یافته و از قدرت بازدارندگی برخوردار شده است.

به گزارش تسنیم، سردار حاج حسین همدانی از فرماندهان ارشد سپاه بود که از جوانی با حضور در مبارزات انقلابی ایفای نقش کرده و در دوران دفاع مقدس و فتنه 88 هم نقش تعیین کنند‌ ای داشت.

او با فرماندهی نیروهای مردمی در سوریه توانست گروه اسلام ستیز داعش را به زانو درآورده و 16 مهر 94 پس از سال‌ها مجاهدت در عملیات مستشاری ردای شهادت بر تن کرده و قافله سالار شهدای مدافع حرم شد.

انتهای پیام/ ت

R41405/P/S6,75/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۵۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس

گروه‌های تفحص کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح در اردیبهشت امسال پیکر‌های مطهر هشت شهید دوران هشت سال دفاع مقدس که مربوط به تک دشمن در سال ۶۷ هستند را در منطقه عملیاتی شلمچه تفحص کردند.

کشف پیکر‌های مطهر این هشت شهید والامقام در حالی است که کمیته جست‌وجوی مفقودین ستاد کل نیرو‌های مسلح پیش از این، از تفحص پیکر‌های مطهر پنج شهید دوران دفاع مقدس در منطقه عملیاتی «والفجر یک» واقع در فکه خبر داده بود.

با وجود گذشت ۳۰ سال از پایان جنگ تحمیلی، نزدیک ۲ هزار و ۵۰۰ هزار پیکر شهید همچنان مفقودالاثر هستند که گروه‌های تفحص شهدا در این سال‌ها با جست‌وجو در مناطق عملیاتی ایران و عراق، به دنبال یافتن بقایایی از پیکر‌های این شهدا هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • تشییع دو شهید گمنام دفاع مقدس در مسجد مقدس جمکران
  • پیکر ۴ شهید دفاع مقدس در اصفهان تشییع می‌شود
  • اهدای قهرمانی تیم ملی فوتسال به سردار سلیمانی و سپاه | تصویـر
  • شهید مطهری اخلاق مداری در سیاست را به ما آموخت
  • یادواره شهدای سنگر سازان بی سنگر مرند
  • فیلم| بازگشت پیکر شهید دفاع مقدس پس از ۳۷ سال انتظار به آغوش خانواده
  • تفحص پیکر هشت شهید دفاع مقدس
  • ورود پیکر ۲ شهید تازه تفحص شده دفاع مقدس به اهواز
  • عکس/ استقبال از پیکر شهید دفاع مقدس در شیراز
  • حضور ۳ هزار نفری کارگران سوادکوه در جبهه‌های دفاع مقدس