Web Analytics Made Easy - Statcounter

عسگری از اعزام پاکبانان اراکی به مرز مهران به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری شبستان از اراک، «محمد عسگری» ضمن تسلیت به مناسبت ایام اربعین سید و سالار شهیدان حضرت ابا عبدالله الحسین(ع) به حرکت کاروان های زیارتی به سمت کربلا اشاره کرد و گفت: در راستای کمک به نظافت مرز و آرامش و آسایش هموطنان عزیز و زائران کرامی ۶۰ پاکبان به شهر مرزی مهران به منظور خدمت به زائرین اربعین حسینی اعزام شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

معاون خدمات شهری شهرداری اراک با اشاره به اینکه امسال نیز همچون سال های گذشته و در آستانه فرارسیدن ایام اربعین حسینی این امر انجام می شود، افزود: این  پاکبان برای خدمت‌رسانی به زائران حسینی که در مراسم پیاده روی عظیم اربعین حسینی شرکت می کنند اعزام شده و به ارایه فعالیت های خدماتی می پردازند.

 

این مقام مسئول اضافه کرد: پاکبانان اعزامی قبل از حضور در مرز مهران برای زیارت به کربلا و نجف اعزام شده‌اند و در بازگشت در مرز مهران به خدمت رسانی به زائران می پردازند.

 

معاون خدمات شهری شهرداری اراک خاطر نشان کرد: پاکبانان اعزامی از ۱۴ الی۳۰ مهرماه به مدت ۱۶ روز در مرز مهران حضور خواهند داشت.

 

وی همچنین از اعزام دو دستگاه ماشین نجات به همراه 4 نیروی عملیاتی آتشنشان نیز به مرز مهران خبر داد و اضافه کرد: سه دستگاه پرس زباله، پنج دستگاه موتورسیکلت، دو دستگاه خودروی سواری و یک دستگاه خاور، ۲ دستگاه اتوبوس، دو دستگاه خودرو حمل متوفی و ۱۰ نفر کادر اجرایی و راننده نیز به مرز مهران اعزام شده تا به زائران اربعین حسینی خدمت رسانی کنند.

 

عسگری همچنین از ارسال حدود ۱۰۰ سطل سبک فلزی و ۲۰۰ کیلوگرم پلاستیک زباله نیز خبر داد و گفت: ارسال لباس کار، جارو و سایر تجهیزات نظافتی همچون دستکش و ماسک، نیز از دیگر موارد و وسایلی است که به مرز مهران ارسال شده است.

 

این مقام مسئول با تاکید بر اینکه خدمت به زائران حسینی وظیفه همه دستگاه ها و نهادها است، اضافه کرد: نیروهای اعزامی شهرداری اراک با تلاشی مضاعف و به صورت شبانه روزی برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین حسینی آماده هستند.

پایان پیام/177

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی هفته نیروی انتظامی موکب اربعین سپاه پاسداران روزنامه پاکبانان شهرداری استان مرکزی اراک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۶۵۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»

دیگر خبرها

  • ارائه تسهیلات در مرزهای گمرکی/ روان سازی امور گمرکی زائران اربعین حسینی
  • برپایی ۱۷۰ موکب از استان اصفهان در عراق برای زائران اربعین
  • توسعه پارکینگ اربعین در شلمچه
  • اعزام زائران خانه خدا پس از «۹ سال انتظار»
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین سال جاری
  • آغاز فعالیت ستاد اربعین وزارت تعاون در سیستان و بلوچستان
  • پیش‌بینی برای حضور ۳۰ میلیون زائر در اربعین امسال
  • تبادل نظر ایران و عراق درباره برگزاری مراسم اربعین در مرز خسروی
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی در اربعین ۱۴۰۳
  • پیش بینی تردد ۵۰ درصدی زائران عتبات از مرز خسروی دراربعین ۱۴۰۳