Web Analytics Made Easy - Statcounter

 رویداد۲۴ کامبیز مهدی زاده که از سال گذشته داماد رییس جمهور روحانی شده، رفتار‌هایی می‌کند که روزانه سوژه‌ی رسانه‌ها می‌شود. او در آخرین مورد در مصاحبه‌ای با یک برنامه‌ی تصویری اینترنتی به اشتباه گفته که «وست تگزاس اینترمدیت» یک شرکت نفتی بزرگ آمریکایی است در حالی که این نام یک نوع نفت سبک است.   او البته با اعتماد به نفس چنین چیزی را گفته و مجری برنامه که از مجریان صداوسیماست هم متوجه گاف آقای داماد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  تعداد بازدید : 2 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   یکی از کانال‌های تلگرامی با به‌اصطلاح «سوژه کردن» کامبیز مهدی زاده نوشته است: «شاه داماد عزیز، وست تگزاس اینترمدیت اسم شرکت نیست، اسم یک نوع نفت است. گزارشگر در یک «مصاحبه صمیمی و دوستانه» با عنوان «چرا نخبگان نفتی از ایران رفتند؟» از استاد دکتر کامبیز مهدی زاده، شاه داماد آقای روحانی که حالا رییس کارگروه معاونت علمی و فناوری رییس جمهور است می‌پرسد کدام کشور الان در نفت سرآمد است و آقا داماد جواب می‌دهد آمریکا. در آنجا شرکت‌های بزرگی هستند مثل «وست تگزاس اینترمدیت» و .. استاد مهدی زاده، شاه داماد عزیز، اما نمی‌داند وست تگزاس اینتر مدیت اسم یک شرکت نیست و اسم یک نوع نفت سبک است که در تگزاس استخراج می‌شود. حالا واقعا فهمیدید چرا نخبگان از ایران رفته اند؟ چون کسانی، چون مهدی زاده با سبب و نسب و رانت بر مسند‌هایی این چنینی تکیه زده‌اند».


 

 

برچسب ها: رویداد24 ، کامبیز مهدی زاده ، داماد روحانی ، داماد رئیس جمهور ، فیلم روز ، کلیپ روز ، فیلم دیدنی ، فیلم جالب ، فیلم جالب ، کلیپ جالب سرگرمی

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 کامبیز مهدی زاده داماد روحانی داماد رئیس جمهور فیلم روز کلیپ روز فیلم دیدنی فیلم جالب فیلم جالب کلیپ جالب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۸۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت ۱۰۰ نفره طراحی شود، گفت: پیش قرار دادهای ۱۰ تا ۱۲ جت هم بسته شده است. - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرنگار حوزه دولت خبرگزاری تسنیم، روح الله دهقانی معاون علمی و فناوری رییس جمهور صبح امروز چهارشنبه در حاشیه جلسه هیئت دولت، اظهار داشت: رییس جمهور کارگروه تخصصی برای ساخت هواپیمای جت تشکیل داد که 8 جلسه کارگروه تشکیل شده است.

رایگان شدن درمان کودکان تا 7 سال سرمایه‌گذاری برای آینده است

وی افزود: مسئولانی از وزارت صمت، دفاع، راه و شهرسازی، سازمان هواپیمایی، ایرلاین های معتبر در این جلسات شرکت کردند.

معاون علمی و فناوری رییس جمهور با بیان اینکه جمع بندی این بود که یک هواپیمای جت  100 نفره طراحی شود، گفت: پیش قراردادهای 10 تا 12 جت هم بسته شده است.

در حال تکمیل...

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • حمله تند روزنامه نزدیک به قالیباف به مهدی نصیری
  • تجلیل از مدال آوران سال ۱۴۰۲ ورزش با حضور رییس جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رییس‌جمهور
  • طراحی هواپیمای جت ۱۰۰ نفره به دستور رئیس جمهور
  • اعلام وضعیت اضطراری در ۵ استان اکوادور+ فیلم
  • توهمات یک ذهن افراطی
  • ترکیب احتمالی تراکتور مقابل استقلال
  • اولین واکنش یک روزنامه اصولگرا به موضوع مهدی نصیری: او مهره تاج زاده است
  • خاطره خنده‌دار غفوریان از اشتباه گرفتنش با اکبر عبدی! (فیلم)