Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایکنا از اردبیل، حسین مظفری، دبیر ستاد اربعین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل، ظهر امروز، ۱۴ مهرماه در نشست خبری با اصحاب رسانه در اردبیل، اظهار کرد: با هماهنگی و رایزنی با مسئولان فرهنگی دانشگاه‌های استان اردبیل، کاروان‌های دانشجویی از ۲۱ تا ۲۹ مهرماه برای شرکت در پیاده‌روی اربعین حسینی عازم کربلا خواهند شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: پیاده‌روی اربعین اعلام آمادگی برای ظهور و ایجاد تمدن اسلامی بوده و خوشبختانه نسل جوان انقلاب نیز استقبال خوبی از این برنامه دارند.
دبیر ستاد اربعین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل بیان کرد: از ماه گذشته ثبت‌نام خادمان حسینی در قالب دانشجویان متخصص از جمله بهدار، پزشک یار، فعالان فرهنگی، گروه‌های مستندساز و ... انجام پذیرفته تا علاقه‌مندان در موکب‌های عزاداری به کارگیری شوند.
مظفری افزود: پیش از این با تشکیل قرارگاه اربعین و برگزاری مستمر جلسات در حضور رؤسای دانشگاه‌ها و مسئولان استانی، در خصوص چگونگی اعزام و مراسم بدرقه و سهمیه دانشگاه‌ها تصمیم‌گیری شد.
به گفته وی برگزاری مسابقات مختلف فرهنگی نیز برای کاروان‌های بسیج دانشجویی در نظر گرفته شده که از آن جمله می‌توان به مسابقه عکس و فیلم مستند با عنوان روایت عشق اشاره کرد.
دبیر ستاد اربعین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل تصریح کرد: این مسابقه فرهنگی در دو بخش رده دانشجویی و آزاد با مشارکت ۲۲ دستگاه اجرایی استان در محور‌های اربعین در آیینه ادیان و مذاهب، ارتباط ملل مختلف در پیاده روی، اربعین در مظهر ظهور و شور و معرفت در زیارت برگزار می‌شود.
وی گفت: موکب استقبال از عزاداران جمهوری آذربایجان نیز در پایانه مرزی بیله‌سوار دایر شده و بنر‌های خوش آمدگویی در مسیر‌های تردد زائران آذری از مسیر اردبیل نصب شده است.
مظفری از برگزاری دوره سفیران اربعین نیز خبر داد و افزود: این دوره آموزشی از ۹ مهرماه با محوریت تمدن نوین اسلامی با رویکرد وحدت و ظهور آغاز شده و تا ۱۶ مهرماه ادامه خواهد یافت.
دبیر ستاد اربعین بسیج دانشجویی دانشگاه‌های اردبیل از اعزام ۳۰۰ دانشجو از استان اردبیل به پیاده‌روی اربعین خبر داد و گفت: در راستای خدمت‌رسانی به زائرین حسینی در بخش‌های مختلف ۵۰نفر دانشجو در قالب طرح خادم‌الحسین ثبت نام کرده و به‌عنوان خادم زائرین حسینی در موکب‌های ستاد عتبات استان و سازمان بسیج دانشجویی کشور ارائه خدمت می‌کنند.

انتهای پیام

منبع: ایکنا

کلیدواژه: ایکنا قرآن اربعین پیاده روی کربلا دانشجویان موکب امام حسین اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۴۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد

 

به گزارش روابط عمومی معاونت سیما؛ محسن برمهانی معاون سیما در حکمی مجید اکبرشاهی را به سمت «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب کرد.

 به گزارش گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، با حکم معاون سیما، مجید اکبرشاهی رئیس مرکز سیمرغ، به عنوان «دبیر ستاد اربعین سیما» منصوب شد.

در حکم معاون سیما خطاب به اکبرشاهی رییس مرکز سیمرغ آمده است: ضمن طراحی و برنامه ریزی در جهت اقدام هماهنگ سیما و طراحی پویش های رسانه ای، از هم اکنون نسبت به تشکیل تیم های لازم محتوایی و اجرایی اقدام نموده و جلسات هماهنگی با شبکه ها و بخش های ذی ربط و همچنین هماهنگی با دستگاه های رسمی و نهادهای جبهه فرهنگی انقلاب را در دستور کار قرار دهید.

اخذ سیاست ها، چارچوب های محتوایی، مدل عملیاتی، اولویت ها و راهبردها از مراکز طرح و برنامه و ارزیابی سیما، انجام طراحی ویژه برنامه های مختص این مناسبت، هماهنگی، ارائه خدمات اعزام و اسکان و تمهید تجهیزات و عوامل فنی و تولید در مسیر اربعین، نجف اشرف، کربلای معلی، سامرا و کاظمین و همچنین ایجاد یکپارچگی و اتحاد بصری در مجموعه آنتن سیما و نهایتا نیل به کنداکتور ویژه؛ از دیگر مواردی است که در حکم معاون سیما به آن تاکید شده است.

در این حکم همچنین از زحمات صادق یزدانی دبیر پیشین ستاد اربعین سیما در طول این مسئولیت قدردانی شده است.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • جزییاتی از آخرین اقدامات مطلوب برای پیاده‌روی اربعین در کرمانشاه
  • صافکار متخلف اردبیلی نقره داغ شد
  • بانوی ۶۱ ساله اردبیلی نجات بخش جان همنوعانش شد
  • ۱۷۰ دانشجوی نخبه امروز به عمره مفرده اعزام می‌شوند
  • سیمای معلم در آثار کاریکاتوریست اردبیلی
  • دیدار امام جمعه اردبیل با سه معلم پیشکسوت اردبیلی
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین» سیما شد
  • مجید اکبرشاهی «دبیر ستاد اربعین سیما» شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • راهپیمایی تکریم حجاب و عفاف در شاهرود برگزار می‌شود