Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی گفت: با تمهیدات اندیشیده شده روزانه ۴ هزار زائر در موکب سید الشهدا که در مسجد براثای شهر کاظمین مستقر است، اسکان داده می شوند که وعده صبحانه و شام برای این زائرین در نظر گرفته شده است، همچنین برای زائرانی که قصد ماندن دارند وعده ناهار نیز تهیه می گردد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از دیار آفتاب؛ حجت الاسلام عبدالله واحدی ،مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در مراسم بدرقه کاروان اعزامی جهت اربعین حسینی، از برپایی موکب سید الشهدا(ع) از ۱۷ مهر ماه در شهر کاظمین خبر داد و گفت: این موکب که در ۷ کیلومتری حرم امام موسی کاظم(ع) مستقر است به مدت ۱۲روز از زائران ابا عبدالله الحسین (ع) پذیرایی خواهد کرد و امکانات رفاهی و اسکان زائران را فراهم می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اسکان روزانه ۴هزار زائر در موکب سیدالشهدای شهر کاظمین

وی افزود: همچنین با تمهیدات اندیشیده شده روزانه ۴ هزار زائر در این موکب که در مسجد براثا مستقر است، اسکان داده می شوند که وعده صبحانه و شام برای این زائرین در نظر گرفته شده است، همچنین برای زائرانی که قصد ماندن دارند وعده ناهار نیز تهیه می گردد.

مدیر کل اوقاف و امور خیریه استان مرکزی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به تامین مواد اولیه برای زائران، از اعزام یک خودرو ترانزیت، دو کامیون ۱۰ تن و یک کامیون ۲۰ تن مواد غذایی خبر داد گفت: این کامیون ها حامل اقلام جهت اسکان و پذیرایی زائران هستند که از امروز ۱۴ مهر ماه به سمت مرز مهران حرکت کردند.

تامین اعتبارات موکب از موقوفات

وی اظهار داشت: اعتبارات برپایی موکب سید الشهدا(ع) از محل درآمد موقوفات فرمان‌فرما، میرزا حسین نجفی، کربلایی محمد حسن یوزباشی و حاج آقا محسن اراکی تامین گردیده است.

حجت الاسلام واحدی تصریح کرد: در مجموع ۳۰ نفر از کارکنان و خادمین امامزادگان به منظور خدمت رسانی به زائرین ابا عبدالله الحسین(ع) و دوستداران اهل بیت عصمت و طهارت(ع) به کشور عراق اعزام می شوند.

در پایان این مراسم، بدرقه کاروان اعزامی از بقعه متبرکه امامزاده محمد عابد (ع) صورت پذیرفت.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۰۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، مدیرکل حج و زیارت استان لرستان گفت: به منظور آشنایی زائران خانه خدا با مناسک حج تمتع و نیز آشنایی آنها با قوانین و مقررات کشور عربستان همایش متمرکز آموزش زائران حج تمتع در خرم آباد برگزار شد.
سید حمید مصطفایی گفت: امسال بیش از یک هزار و دویست زائر از لرستان به حج تمتع اعزام می‌شوند 
مصطفایی افزود: این تعداد زائر در قالب هشت کاروان به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.
به گفته وی بر اساس برنامه ریزی همایش‌های آموزشی به صورت قطبی در چند شهرستان استان برگزار خواهد شد.
اواخر اردیبهشت زائران بیت الله الحرام برای انجام حج تمتع به سرزمین وحی اعزام می‌شوند.

دیگر خبرها

  • کاهش قیمت و افزایش خدمات در حج ۱۴۰۳
  • اعزام ۹۲۸ زائر حج تمتع از استان بوشهر به جده
  • همایش بزرگ زائران حج تمتع منطقه کاشان برگزار شد
  • حاجی علیزاده: امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • امسال ۱۵ هزار زائر از استان تهران به حج تمتع مشرف می‌شوند
  • برگزاری کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • کنگره عظیم حج تمتمع ۱۴۰۳ استان اصفهان
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • برگزاری همایش آموزش متمرکز زائران حج تمتع در خرم آباد
  • جزئیات اعزام زائران حج تمتع منطقه کاشان اعلام شد