Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران از ورود 15 دستگاه اتوبوس بازسازی شده به خطوط بی آر تی از امروز خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا، امروز یکشنبه 14 مهرماه، مراسم رونمایی از اتوبوس‌های دوکابین بازسازی شده با حضور پیمان سنندجی مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران برگزار شد.
پیمان سنندجی در حاشیه این مراسم، با بیان اینکه با توجه به شرایط موجود در کشور، چندین سال است که واردات اتوبوس انجام نشده و این یکی از بزرگ‌ترین معضلات شهر تهران است، تصریح کرد: درحال حاضر به 3 هزار دستگاه اتوبوس برای آرامش و آسایش بیشتر در جابجایی شهروندان نیاز داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی در مورد بازسازی اتوبوس‌های فرسوده، اظهار داشت: پس از بررسی‌های لازم تصمیم بر این شد که اتوبوس‌های فرسوده شرکت واحد بر اساس اصول و آخرین تکنولوژی‌ها، بازسازی شوند. خوشبختانه همکاران در شرکت واحد، شرکت‌های خدمات پس از فروش و تمام عواملی که در حوزه فنی در حال فعالیت هستند موفق به انجام این اقدام شدند.
به گفته سنندجی؛ بازسازی اتوبوس‌های فرسوده مشابه رونق اقتصادی و تولید است؛ این اقدام باتوجه به شرایط تحریم می‌تواند راهگشا باشد.
مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران بیان کرد: در قالب نوسازی، تمام قطعات اتوبوس مورد بازدید قرار می‌گیرند و اگر نیاز به تعمیر موتور، تعمیر گیربکس، تریم داخلی و صندلی‌ها، صندلی راننده، ترمزها و ... باشد، تعمیر و بازسازی اتوبوس صورت می‌گیرد. یک اتوبوس ممکن است تنها نیاز به بازسازی موتور داشته باشد و یا شامل همه موارد تعمیرات شود.
وی با اعلام اینکه امروز 15 دستگاه اتوبوس بازسازی شده وارد خطوط مختلف می‌شوند، گفت: تقریباً همه اجزا و قطعات اتوبوس مورد بازسازی قرار گرفته است. برنامه ریزی شده که این بازسازی تا پایان سال ادامه پیدا کند.
سنندجی در مورد وضعیت آلایندگی این اتوبوس‌ها توضیح داد: تعدادی از اتوبوس‌های شرکت واحد دارای استاندارد یورو 4 هستند. اتوبوس‌های استاندارد یورو 4 دارای قطعه‌ای به نام SCR هستند که با اَدبلوی اصافه شده به سیستم سوخت می‌توانند در کاهش آلاینده‌ موثر باشند. این اتوبوس‌ها در خط 5 بی‌آر‌تی مشغول به کار هستند. اتوبوس‌های یورو 3 هم جزو اتوبوس‌های مطلوب ما است. روی بخشی از این اتوبوس‌ها در گذشته فیلتر DPF نصب سده است.
وی تاکید کرد: اتوبوس‌های یورو 4 و یورو 6 به بعد که سیستم‌های DPF را در موتور دارند، به صورت ذاتی در هنگام حرکت دودی از آن‌ها مشاهده می‌شود. این دود به معنای دودزایی نیست چون میزان کدری یا میزان خروجی دوده در طول دوره مدنظر قرار گرفته می‌شود.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از شهرنوشت، مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با بیان اینکه متوسط سن اتوبوس‌های بازسازی شده 9 سال است، تصریح کرد: به شهروندان قول داده شده که در سال جاری، 150 دستگاه اتوبوس بازسازی شود.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: ورود اتوبوس بازسازی خطوط

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۰۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین

ایسنا/هرمزگان هیات اقتصادی-تجاری استان هرمزگان وارد کشور چین شد و قراردادی جهت خرید مکنده برای جلوگیری از وقوع حریق در خطوط تولیدی واحدهای تولیدی پلاستوفوم منعقد شد.

در اولین روز از سفر هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به چین، اعضاء این هیات در بدو ورود مورد استقبال گرم سرکنسول در فرودگاه قرار گرفتند.

خلیل قاسمی رئیس سازمان صمت هرمزگان در این باره اظهارکرد: پس از استقرار هیات تجاری، ترتیبی برای مذاکره یکی از واحدهای تولیدی پلاستوفوم جهت اصلاح خط تولید داده شد.

وی افزود: خطوط تولیدی این نوع از واحدها به دلیل دارا بودن نوع خاصی از مکنده‌ها مشکلاتی اعم از ایجاد حریق در خطوط تولید دارد که نیاز به اصلاح آنها یکی از اولویت‌ها محسوب می‌شد.

قاسمی بیان کرد: پس از مذاکرات واحد تولیدی استان هرمزگان با طرف چینی جهت اصلاح خطوط تولیدی از جمله مکنده در راستای جلوگیری از ایجاد حریق در این واحدها، مذاکره به خرید منجر شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • تکمیل ۳ پایانه مترو در سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابند
  • تکمیل ۳ پایانه مترو در اولویت سال ۱۴۰۳ | ۴ خط مترو تهران توسعه می یابد
  • پایان حفاری خطوط مترو مشهد تا پایان سال ۱۴۰۴
  • تا پایان سال آینده تهران ۷۵۰۰ اتوبوس فعال خواهد داشت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن های مترو
  • ورود هیات تجاری و اقتصادی استان هرمزگان به کشور چین
  • آماده‌سازی تمامی نیروگاه‌های کشور برای تولید حداکثری در تابستان/ تعمیرات نیروگاه‌ها تا نیمه اردیبهشت پایان خواهد یافت
  • همراهی دولت و شهرداری باعث شکستن قفل واردات واگن‌های مترو
  • نوسازی و رفع ایراد دستگاه‌های کارتخوان اتوبوس‌ها در پایتخت
  • استمرار فعالیت خطوط شبانه ناوگان اتوبوس‌رانی شیراز