Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در حالی با نتیجه یک بر صفر از شهرخودرو مشهد شکست خورد که بازیکنان این تیم  نتوانستند عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارند.

خط دفاعی پرسپولیس در ثانیه های پایانی تمرکز نداشت تا فرشاد فرجی موفق شود روی اشتباه محمدحسین کنعانی زادگان برای مشهدی ها گلزنی کند.

بازیکنان پرسپولیس در حالی سومین باخت خود در هفته ششم لیگ برتر فصل جاری را تجریه کردند که مالکیت توپ آنها ۴۷ درصد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آنها با این وجود معدل دقت پاس خود در هفته های قبلی را حفظ کردند و موفق شدند اکثر پاس های خود در میانه میدان و همچنین یک سوم دفاعی را سالم به مقصد برسانند.

با این وجود عدم موفقیت بازیکنان این تیم در نبردهای تن به تن سبب شد تا شاگردان گابریل کالدرون دوندگی زیادی را برای گرفتن توپ در میانه میدان داشته باشند. بازیکنان پرسپولیس تنها دو بار توانستند ضربه اول را در نبردهای هوایی بزنند. عملکردی که در مقایسه با ۱۸ نبرد هوایی دو تیم بسیار ضعیف است.

همچنین بازیکنان این تیم نیز از سعی می کردند از انجام حرکات انفرادی پرهیز کنند و دریبل های کمتری را بزنند. با این حال تنها محمد نادری بود که توانست سه دریبل موفق به عنوان مدافع چپ پرسپولیس بزند و سایر بازیکنان نتوانستند موفق شوند.

پرسپولیس برای دومین بار متوالی بدون اینکه گلی را بزند شکست را تجربه کرد. آماری که بی ربط با شوت های بی دقت علی علیپور در نوک خط حمله پرسپولیس نبود. مهاجم سرخپوشان در طول این دیدارف چهار بار اقدام به شوت سمت دروازه مهدی رحمتی گرفت که هیچ کدام از انها در چارچوب نبود.

پرسپولیس در حالی مقابل شهر خودرو تن به شکست داد که این تیم در تمامی آمارهای ممکن از حریف خود ضعیف تر بود تا دست خالی به تهران بازگردد.

کد خبر 4737792 مهدی مرتضویان

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال شهر خودرو مشهد لیگ برتر فوتبال ایران تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی والیبال ایران والیبال جام حذفی فوتبال کشور آندره استراماچونی باشگاه پرسپولیس کشتی آزاد کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فوتسال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه

به گزارش جماران به نقل از الجزیره، ارتش رژیم اسرائیل اعلام کرد که در نبردهای نوار غزه طی 48 ساعت گذشته 10 نظامی اسرائیلی زخمی شدند.

این در حالی است که  ارتش رژیم اسرائیل شب گذشته اعلام کرد که دو فرمانده ارتش اسرائیل با درجه سرگردی در نبردهای مرکز نوار غزه توسط مقاومت فلسطین کشته شدند.

روز یکشنبه نیز 3 نظامی اسرائیلی به دست مقاومت فلسطین در نوار غزه کشته شده بودند.

روز یکشنبه وبسایت روتر اسرائیل نوشت که در انفجار یک بمب در نوار غزه 3 نظامی اسرائیلی کشته شدند و 11 نظامی دیگر زخمی شدند.

 

دیگر خبرها

  • زخمی شدن 10 نظامی اسرائیلی در غزه
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکستن سد کنیا را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • وضعیت زندگی مردم بعد از شکست سد را ببینید | آمار قربانیان به ۱۲۰ نفر رسید
  • یک تراکتوری، آخرین گلزن استقلال در تبریز!
  • فرمولی برای اینکه در زندگی موفق باشیم
  • شمار کودکان جان باخته در غزه،بیشتر از تمام جنگ‌های ۴ سال اخیر است
  • کمیته فوتسال مقصر بازی‌های ضعیف تیم ملی است
  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • اعلام آمار مرگ و میر؛ سال ۱۴۰۲ زنان بیشتر فوت کردند یا مردان؟
  • حمایت بازیکنان تیم ملی از همتایان فوتسالیست