Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، جمعی از دانش آموزان همدانی پیش از ظهر یکشنبه با برگزاری مراسم نمادین و در دست داشتن پلاکاردهایی با شعارهای محیط زیستی، خواستار توجه مسئولان و تصمیم گیران به حوزه محیط زیست برای حفظ آینده کودکان شدند.

این دانش آموزان در پی کمپین جهانی و دانش آموزی تغییرات اقلیمی، شعارهای «ما همه حافظ محیط زیست هستیم»، «برای حفظ محیط زیست فریاد بکشید»، «محیط پاک اساس گردشگری پایدار است»،«حفظ طبیعت حفظ آینده ماست»، «تغییر اقلیم مدیریت آب نجات زمین» و «به پلاستیک نه بگویید» را در دست داشته و در پارک ارم همدان مسیری را به صورت پیاده طی کرده و زنجیره انسانی در دفاع از محیط زیست تشکیل دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیران کل حفاظت محیط زیست استان همدان و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان همدان، جمعی از محیط بانان و نمایندگان دستگاه های دولتی نیز به این جمع پیوستند و دست در دست کودکان از حق حفظ محیط زیست دفاع کردند.

در پایان این برنامه بیانیه ای توسط یکی از دانش آموزان حاضر به نمایندگی از سایر دانش آموزان قرائت شد.

کد خبر 4738579

منبع: مهر

کلیدواژه: کودکان روز جهانی کودک اداره کل محیط زیست همدان اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران هفته دفاع مقدس شیراز خطبه های نماز جمعه ایلام استانداری سمنان آتش نشانی شهرکرد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش سواد محیط زیستی به کودکان

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، کارشناسان معتقدند کودکان با حضور در باغ وحش، می‌توانند از اهمیت حفظ محیط زیست برای زندگی درک بهتری داشته باشند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی   کارشناسان معتقدند ارتقای سواد محیط زیستی کودکان می تواند به محیط سالم ایران آینده کمک کند.

دیگر خبرها

  • گام ستاد اقلیم و محیط زیست برای رسیدن به الگوی کاهش آلایندگی در نیروگاه‌ها و صنایع بزرگ
  • مسابقات برنامه‌نویسی و رباتیک کودکان و نوجوانان در دانشگاه شریف
  • تلاش استکبار جهانی برای فراموشی مساله غزه بی‌نتیجه است
  • ببینید | لحظه هولناک زیر گرفتن دانش‌آموزان و کودکان توسط کامیون بستنی!
  • آموزش سواد محیط زیستی به کودکان
  • تأثیرات گوناگون تغییرات اقلیمی بر زندگی انسان
  • لزوم بهره‌گیری از فناوری‌ و دستاورد‌های دانش‌بنیان در حفاظت محیط زیست
  • جشنواره «صدای پای خورشید» در همدان
  • اختتامیه نخستین جشنواره همیاران مصرف ایمن و بهینه گاز طبیعی در همدان
  • دلیل بارش‌های ناگهانی و سیل آسا در ایران چیست؟