Web Analytics Made Easy - Statcounter

اگر به دنبال خرید لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی، کولر گازی و ... هستید و قصد دارید تا محصولی باکیفیت، بهینه و دارای قابلیت‌ها و فناوری‌های کارآمد و به روز را خریداری کنید، بدون شک انتخاب برند بوش تصمیمی هوشمندانه خواهد بود.

به گزارش گروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، اگر به دنبال خرید لوازم خانگی مانند یخچال، لباسشویی، ظرفشویی، جارو برقی، کولر گازی و .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
.. هستید و قصد دارید تا محصولی باکیفیت، بهینه و دارای قابلیت‌ها و فناوری‌های کارآمد و به روز را خریداری کنید، بدون شک انتخاب برند بوش تصمیمی هوشمندانه خواهد بود.
بوش برندی آلمانی است و سابقه‌ای طولانی و درخشان در تولید لوازم خانگی مختلف دارد. این برند در سال ۱۸۸۶ تاسیس شد و با وجود مشکلاتی که در آغاز کار تقریبا آن را به مرز ورشکستگی رساند، امروزه یکی از بزرگترین صادر کنندگان لوازم خانگی از اروپا است و بخش قابل توجهی از بازار‌های جهانی را در اختیار خود دارد. بوش علاوه بر تولید محصولات لوازم خانگی به ساخت لوازم خودکار و ابزارآلات صنعتی نیز می‌پردازد. این برند توانسته است با رعایت اصول مهندسی در ساخت محصولات خود، کیفیت و کارایی بسیار بالایی را به مشتریان خود عرضه نماید.

نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش توسط متخصصین مجرب کاراباما

قطعا کیفیت محصولات بوش یکی از مهمترین ویژگی‌های این برند آلمانی محسوب می‌شود؛ با این حال، بروز خرابی در محصولات الکتریکی و مکانیکی همچون لوازم خانگی کاربردی و پرمصرفی مانند ماشین لباسشویی، یخچال و کولر گازی بوش که به صورت روزانه مورد استفاده قرار می‌گیرند، امری اجتناب ناپذیر است. مشکلات متداول و خرابی‌های این دستگاه‌ها به دلیل استهلاک کارکرد مداوم، ضربه، تنش و استرس، سقوط و یا نوسانات برق پیش آمده و همواره به از کار افتادن دستگاه نیز منجر نمی‌شود. گاهی ایرادات به وجود آمده، در عملکرد دستگاه اخلال ایجاد کرده و بهره وری و کارایی آن را کاهش می‌دهند.
خدمات پس از فروش بوش جهت ارائه خدمات نصب، سرویس و تعمیرات لوازم خانگی بوش یکی از مهمترین مسائلی است که خریداران این برند خارجی را نگران می‌نماید. اما با وجود متخصصین حرفه‌ای و باتجربه مرکز تعمیرات کاراباما که در سریعترین زمان ممکن هرگونه تعمیرات و سرویس محصولات بوش از جمله لباسشویی، کولر گازی، یخچال، ظرفشویی، اجاق گاز، جارو برقی و... را ارائه می‌نمایند، دیگر جای نگرانی باقی نمانده است.
برخی از مزایا و ویژگی‌های مرکز تعمیرات کاراباما که سبب تمایز چشم گیر آن شده است عبارتند از:
• صد‌ها متخصص حرفه‌ای تعمیرات لوازم خانگی بوش با میانگین ۱۱ سال تجربه
• ارائه ۱۸۰ روز گارانتی خدمات ارائه شده
• پوشش دهی سرتاسر نقاط تهران، البرز و گیلان
• ارائه خدمات در سریعترین زمان ممکن
• اولویت با تعمیر قطعات جهت کاهش هزینه‌های تعمیرات
• امکان ثبت درخواست آسان از طریق سایت و اپلیکیشن

نصب، سرویس و تعمیرات لباسشویی بوش
در سال‌های اخیر بوش به کمک تجهیزات پیشرفته، قابلیت‌ها و تکنولوژی‌های کاربردی را به لباسشویی‌های خود افزوده است. تکنولوژی BLDC که سبب پایین آوردن چشم گیر مصرفی انرژی می‌شود یکی از مواردیست که می‌توان نام برد. همچنین تکنولولوژی i-DOS که در لباسشویی‌های ۹ کیلویی سری ۸ بوش به چشم میخورد و به طور خودکار میزان مایع شوینده و نرم کننده مورد نیاز برای شستشو را اندازه گیری می‌کند.
لباسشویی بوش در تنوع ظرفیت‌ها از ۶ تا ۹ کیلو و در سری‌های ۲، ۴، ۶ و ۸ تولید شده و جزو محبوب‌ترین لباسشویی‌های بازار از نظر کیفیت و کارایی هستند. با این حال خرابی و بروز مشکلات متداولی که ممکن است پس از مدتی از کارکرد دستگاه به دلیل استهلاک در آن پدید آید، امری اجتناب ناپذیر است که البته به نحوه استفاده و نگهداری از دستگاه نیز وابسته است.
تعمیر و سرویس لباسشویی بوش به صورت زمان بندی شده یکی از مواردیست که سبب افزایش طول عمر مفید دستگاه می‌شود؛ زیرا رفع مشکلات و ایرادات جزئی می‌تواند از بروز مشکلات جدی‌تر در آینده جلوگیری نماید. این امر زمانی می‌تواند مثمر ثمر خواهد بود که تعمیر ماشین لباسشویی بوش را به افراد حرفه‌ای و متخصص بسپارید.
تعمیر لباسشویی بوش از جمله خدمات متخصصین مجرب کاراباماست که پس از بررسی و عیب یابی کامل دستگاه، هر گونه مشکل یا ایراد در بخش‌ها و قطعات لباسشویی بوش شما را در سریعترین زمان ممکن رفع می‌نمایند.


خدمات کولر گازی بوش

کولر گازی بوش در ظرفیت‌های ۹ تا ۲۴ هزار و در تنوع مدل‌ها با قابلیت سرمایش و گرمایش و عملکردی بی صدا، یکی از سرسخت‌ترین رقیبان موجود برای کولر گازی‌های برند‌های دیگر محسوب می‌شود. عملکرد Auto-Restart کولر گازی بوش امکان تنظیم دمای خانه را در شرایط مطبوع و دلخواه فراهم می‌کند و استفاده از فیلتر‌های بیولوژیکی کربن فعال در این کولر‌ها مزیت تصفیه هوا و ایجاد محیطی عاری از باکتری، ذرات آلاینده و حساسیت را برای خانواده به همراه دارد.
بی شک در میانه یک روز گرم تابستانی، آخرین چیزی که می‌خواهید از کار افتادن کولر گازی بوش تان است که اوقاتتان را به کلی تلخ نماید. با وجود طراحی هوشمندانه و نوآوری‌های خلاقانه بوش که توانسته است کیفیت و کارایی بالایی در کولر گازی‌ها و اسپیلت‌های این شرکت به وجود آورد، همچنان خرابی‌ها و مشکلات متفاوت در کولر گازی بوش به دلایل مختلفی می‌تواند روی دهد.
خدمات پس از فروش بوش شامل تعمیر، سرویس و نصب کولر گازی بوش بخشی از خدماتی است که در کاراباما توسط متخصصین مجربی که سال‌ها تجربه حرفه‌ای و تخصصی در زمینه تعمیرات برند بوش دارند انجام می‌شود. از آنجا که زمان شما باارزش است، متخصصین تعمیرات کولر گازی بوش کاراباما در سریعترین زمان ممکن هر گونه ایرادات دستگاه را به صورت اصولی و صحیح رفع نموده و لذت هوایی خنک و دلنشین را به خانه شما باز می‌گردانند.


تعمیر یخچال فریزر و ساید بوش

یخچال یکی از مهمترین وسایل آشپزخانه است و بی شک همه افراد برای خرید بهترین یخچال به بسیاری از برند‌های داخلی و خارجی فکر می‌کنند. بوش با عرضه یخچال‌های خود در انواع مدل‌های مختلف همچون ساید بای ساید، دو قلو، درب از بالا و پایین، درب فرانسوی و یا تک درب، توانسته است در زمینه تولید یخچال و فریزر‌های باکیفیت جزو پیشتازان بازار باشد.
قابلیت‌های بسیاری همچون super cool یا سرمایش سریع، ضد برفک بودن، سیستم خنک کنندگی یا MultiAirFlow که سبب گردش جریان هوا در کل فضای یخچال و تازه ماندن مواد می‌شود، از جمله ویژگی‌های یخچال‌های بوش به شمار می‌آیند که رضایت کاربران را نیز به همراه داشته است.
با این حال، کیفیت بالای یخچال‌های بوش نیز نمی‌تواند از خرابی و بروز مشکل در این دستگاه‌ها به واسطه استهلاک کارکرد مداوم و یا استفاده و نگهداری نادرست از آن‌ها جلوگیری نماید. خدمات یخچال بوش که سرویس و تعمیرات یخچال بوش را در بر می‌گیرد، می‌بایست بسیار جدی تلقی شده و تنها توسط تعمیرکاران ماهر و متخصص انجام شود تا ریسک آسیب رسیدن به دستگاه و تشدید مشکل وجود نداشته باشد.  
تعمیر یخچال بوش توسط متخصصین حرفه‌ای و باتجربه کاراباما، هر گونه مشکل به وجود آمده برای دستگاه شما را در کمترین زمان ممکن و به شیوه‌ای اصولی و صحیح برطرف می‌نماید تا نگرانی شما را از بابت خرابی دوباره دستگاه به طور کامل از بین برده و به عمر کاری یخچال شما بیافزاید.

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: بوش لباسشویی بوش ماشین لباسشویی کولر گازی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۶۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش

زن جوانی در تماس با پلیس اعلام کرد شوهرش بر اثر برق‌گرفتگی جان باخته اما کسی از ازدواج آنها خبر ندارد.

به گزارش ایران، به دستور بازپرس جنایی، تیم تحقیق راهی محل شده و با جسد مرد میانسال در کنار کولر آبی روی پشت بام مواجه شدند. معاینات اولیه متخصصان پزشکی قانونی در محل حکایت از آن داشت که مرد میانسال هنگام تعمیر کولر دچار برق‌گرفتگی شده و جانش را از دست داده است.

زن جوان که موضوع را به پلیس اعلام کرده بود، در تحقیقات اولیه گفت: من همسر صیغه ای بهروز بودم. سال ۹۶ به عقد موقت او درآمدم و راز این ازدواج را کسی نمی‌دانست. او در هفته چند بار به من سر می‌زد. روز حادثه به او گفتم هوا گرم شده و بهتر است کولر را راه بیندازیم. می‌خواستم به تعمیرکار زنگ بزنم، اما همسرم گفت خودم آن را درست می‌کنم.

زن جوان ادامه داد: بهروز برای تعمیر کولر به پشت‌بام رفت. ساعتی گذشت و از او خبری نشد. هرچه به تلفن همراهش زنگ زدم، جواب نداد. با نگرانی راهی پشت‌بام شدم، اما در کمال ناباوری دیدم همسرم کنار کولر افتاده و جان باخته است.

بدین ترتیب با مرگ مرد میانسال راز ازدواج دوم او که مخفیانه انجام شده بود، برملا شد. به دستور بازپرس شعبه اول دادسرای امور جنایی پایتخت، جسد برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شد.

دیگر خبرها

  • کولر همراه، تازه‌ترین اختراع «سونی» / عکس
  • این کولر را می‌توانید بپوشید!
  • شناسایی یک زنجیره توزیع تخم مرغ غیربهداشتی در مازندران
  • طعنه سنگین هاشمی طبا به رئیسی و کابینه اش: دائما برای هم نوشابه باز می کنید، فکر می کنید روز عروسی تان است /مغرور به «روز عروسی» نباشید!
  • توهین جنجالی مجری تندرو صداوسیما به اصلاح طلبان و اصولگرایان /حسام الدین آشنا: بی ادب نباشید؛ چه برای سیدخندان و چه برای پاورقی
  • علت تخلیه نشدن آب و نشتی ماشین لباسشویی
  • ۵۱۰ کارتن غیرمجاز تخم مرغ در مازندران کشف شد
  • افشای راز زن دوم مرد میانسال بعد از مرگش
  • راهنمای جامع برای تهیه قطعات ماشین لباسشویی
  • افشای راز ازدواج دوم مرد میانسال بعد از مرگ