Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر تعاون روستایی استان هرمزگان ادامه داد: توزیع ۴۲ میلیون و ۴۰۰ هزار لیتر نفت گاز، ۱۳ میلیون و ۱۰۰ هزار لیتر بنزین و ۳۲۰ هزار لیتر نفت سفید از جمله مواد سوختی هستند که در مدت یادشده بین روستاییان توزیع شده است.

سیروس اسدپور روز یکشنبه در جمع خبرنگاران ارزش ریالی مواد سوختی عرضه شده را افزون بر۲۵۸ میلیارد ریال اعلام کرد و افزود: این میزان مواد سوختی به وسیله ۳۸ عاملیت توزیع از طریق ۱۲ جایگاه توزیع بنزین و ۷۸ فروشندگی مواد نفتی انجام شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان داشت: افزون از۸۰ درصد فروشندگی‌ها و جایگاه مواد سوختی بهینه و ساماندهی شده است.

مدیر تعاون روستایی هرمزگان ضمن قدردانی از تلاش مدیران شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی هرمزگان گفت: برخی از مناطق هرمزگان نیاز برای سوخت‌رسانی به مساعدت بیشتری نیاز دارند.

وی خواستار ارائه تسهیلات و کمک‌های بلاعوض به شبکه تعاونی‌های روستایی به منظور ارتقاجایگاه‌های مواد سوختی در برخی مناطق هرمزگان شد.

به گفته اسدپور، ۴۰ میلیون لیتر مواد سوختی شامل نفت گاز، بنزین و نفت سفید نیز از ابتدای فروردین تا ابتدای شهریورماه امسال در روستاهای هرمزگان توزیع شد.

۹۰ فروشندگی مواد سوختی شبکه تعاون روستایی در روستاهای استان هرمزگان فعالیت دارند.

عاملیت توزیع مواد سوختی یکی از فعالیت‌های خدماتی شبکه تعاون روستایی محسوب می‌شود.

۹۸۸۷ /۶۰۴۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: تعاون روستایی فرآورده های نفتی نفت سفید بنزین هرمزگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۸۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان

فرمانده انتظامی استان هرمزگان از شناسایی و توقیف ۳ کامیون با ۸۹ هزار لیتر فرآورده های نفتی قاچاق در استان خبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بندرعباس، سردار علی اکبر جاویدان در تشریح این خبر، اظهار داشت: در راستای مبارزه و مقابله با قاچاق سوخت و فرآورده‌های نفتی و به منظور مقابله و برخورد جدی با قاچاقچیان و همچنین با هدف جلوگیری از خروج و قاچاق سرمایه ملی، مأموران پلیس امنیت اقتصادی شهرستان میناب با همکاری مأموران انتظامی پاسگاه حسنلنگی شهرستان بندرعباس طرح مقابله با قاچاق اجرا کردند. 

وی افزود: ماموران در 24 ساعت گذشته حین کنترل خودروهای عبوری و اجرای ایست و بازرسی در سطح حوزه استحفاظی تعداد سه دستگاه کامیون نفتکش حامل سوخت قاچاق را شناسایی و توقیف کردند.

فرمانده انتظامی هرمزگان، گفت: مأموران در مجموع 89 هزار لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل کشف و ضبط کرده و 3 متهم نیز در این راستا دستگیر شدند.

جاویدان با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهمان به مرجع قضایی، ارزش سوخت‌های کشف شده را بنا به نظر کارشناسان مربوطه 26 میلیارد ریال عنوان کرد.

انتهای پیام/864/

دیگر خبرها

  • اعمال محدودیت ترافیکی در ۲ محور گیلان
  • خرید تضمینی ۶۰ هزار تن گندم از کشاورزان فارس
  • خرید تضمینی گندم در فارس به ۶۰ هزار تن رسید
  • خرید بیش از ۵۹۴ هزار تن گندم و کلزا در خوزستان
  • کشف ۸۹ هزار لیتر سوخت قاچاق در هرمزگان
  • کشف دپوی ۲۵۰ هزار لیتری سوخت قاچاق در جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق شهرستان جاسک
  • کشف ۲۵۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در جاسک
  • بیش از یک میلیون نفر روستایی و کشاورز در این دولت بیمه شدند
  • ثبت نام بیمه رایگان بازنشستگی مادران روستایی و عشایری تمدید شد