Web Analytics Made Easy - Statcounter

حمید طوقی روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: پارسال ۱۳۱ پروژه با اعتباری افزون‌بر ۹ میلیارد و ۳۵۹ میلیون تومان از محل اعتبارات استانی و ملی در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان اجرا شده است.

وی ادامه داد: همچنین سال گذشته ۲۹۷ پروژه با اعتباری افزون‌بر ۶۲ میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان توسط دستگاه‌های اجرایی سیستان و بلوچستان در مناطق عشایری اجرا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

مدیرکل امور عشایر سیستان و بلوچستان بیان کرد: ۹۸۰ نفر از عشایر این استان پارسال ۹ میلیارد و ۸۰۰ میلیون تومان با هدف بهبود وضعیت معیشتی و بهبود نظام دامداری تسهیلات ارزان قیمت دریافت کردند.

وی تصریح کرد: همچنین سال گذشته ۱۴ هزار و ۷۰۰ تن جو، سبوس و کنسانتره، ۸۶۰ تن کالای اساسی و بیش از ۱۵ هزار تن آرد میان عشایر سیستان وبلوچستان توزیع شده و ۱۱ هزار دام عشایر توسط اتحادیه و شرکت‌های تعاونی عشایری این استان خریداری شده است.

طوقی بیان کرد:هم‌اینک یک اتحادیه، ۹ شرکت تعاونی عشایری در شهرستان‌ها و ۱۹۶ فروشندگی در مناطق عشایری سیستان و بلوچستان فعالیت می‌کنند.   

۹۹۱۴**۳۲۱۳

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سیستان و بلوچستان صندوق روستایی عشایری تسهیلات اقتصاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۵۸۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان

بارش شدید باران به شهر زابل سیستان و بلوچستان رسید.

دریافت 3 MB

دیگر خبرها

  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری شهرستان کوهرنگ
  • امدادرسانی به ۸۰ خانوار عشایری در کوهرنگ
  • خسارت بارش اخیر به ۹۰ درصد راه های عشایری گچساران
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان
  • فیلم/بارش شدید باران در زابل شمال سیستان و بلوچستان
  • مسافت اصفهان – دهاقان نزدیک‌تر می‌شود
  • منطقه گردشگری کولیدر بروجرد مهیای توسعه و سرمایه گذاری
  • شهرداری‌ها مردم را در پروژه‌های مربوط به شهر مشارکت دهند
  • ۸۱ پروژه بهداشت و درمان گیلان آماده بهره برداری
  • زیر ساخت‌ بازار فروش عشایر چهارمحال‌ و بختیاری فراهم می‌شود