Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه فرهنگی ایسکانیوز، استاد محمد‌کاظم محمد‌زاده استاد پیشکسوت و قاری بین‌المللی قرآن کریم درسن ۶۴ سالگی درگذشت.

استاد محمدکاظم محمدزاده متولد ۱۳۳۴ مشهد مقدس است که از محضر اساتیدی همچون مرحوم مولایی، فاطمی‌، اوحدی و فرقانی تلمذ کرده بود.

کسب مقام اول مسابقات بین‌المللی قرآن لیبی در سال ۱۳۵۸، عنوان دوم مسابقات بین‌المللی مالزی در سال ۱۳۶۴ و عنوان نخست مسابقات بین‌المللی جمهوری اسلامی ایران در سال ۱۳۶۵ بخشی از افتخارات این استاد قرآن کریم است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 محمدکاظم محمد‌زاده قاری قران استاد پیشکسوت و قاری بین‌المللی قرآن کریم محمدکاظم محمد‌زاده درگذشت

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: قاری قران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۴۳۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان

ایسنا/خراسان شمالی مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی با صدور پیام‌هایی درگذشت عیسی قلی‌پور، هنرمند موسیقی مقامی شمال شرق کشور را تسلیت گفتند و یاد و خاطر این هنرمند را گرامی داشتند.

محمدرضا حسین‌نژاد، استاندار خراسان شمالی با صدور پیامی، نام و یاد استاد عیسی قلی‌پور را مانا خواند و درگذشت این هنرمند ارزشمند را به جامعه هنرمندان و مردم استان تسلیت گفت.
تقی صادقی، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی نیز با صدور پیامی اظهار کرد: استاد عیسی قلی‌پور خواننده ، نوازنده دوتار و پیشکسوت و از بزرگان بخشی‌های استان خراسان شمالی رخت سفر بربست. پیشکسوتی فروتن که با ذوقی لطیف بین لحن‌ها و نغمه‌ها، پیوندهایی دلنشین و خاطره‌انگیز می‌آفرید و به خلق آثار ارزشی و انقلابی و روایت اسطوره‌ها و سنت‌های تاریخی این مرز و بوم می‌پرداخت.
اینجانب فقدان این هنرمند شریف را به جامعه موسیقی کشور و خانواده محترم آن مرحوم تسلیت گفته و برای ایشان مغفرت و برای بازماندگان صبر و شکیبایی از درگاه خداوند متعال مسئلت می نمایم.
رئیس حوزه هنری خراسان شمالی، نمایندگان و منتخبان مجلس شورای اسلامی و جامعه هنری و فرهنگی استان نیز با صدور پیام‌هایی یاد و خاطر این هنرمند پیشکسوت موسیقی مقامی استان را گرامی داشتند.
استاد عیسی قلی‌پور معروف به《عیسی بخشی》 خواننده، نوازنده دوتار و پیشکسوت و از بزرگان بخشی‌های استان خراسان شمالی بود. وی دارای نشان درجه یک هنری و دارنده افتخارات هنری بود.
پیکر این هنرمند روز شنبه، ۱۵ اردیبهشت ماه ، از مقابل مجتمع فرهنگی هنری گلشن بجنورد تشییع می‌شود.


انتهای پیام

دیگر خبرها

  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • پیام تسلیت مسئولان و جامعه هنری خراسان شمالی در پی درگذشت هنرمند موسیقی مقامی استان
  • روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی زن بی‌حجاب قـاریِ قرآن: کار دشمنه | فیلم
  • رقابت شطرنج باز استان در مسابقات بین المللی امارات
  • (ویدئو) روایت سردار رادان از ویدئوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • پیشکسوت موسیقی مقامی در خراسان شمالی درگذشت
  • ششمین دوره مسابقات حافظان قرآن استان بوشهر در جزیره شیف برگزار شد
  • ببینید | روایت سردار رادان از ویدیوی جنجالی خانم بی‌حجاب قاریِ قرآن
  • مطهری؛ مدافع کیان سیاسی قرآن کریم