Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-07@23:47:22 GMT

پیک امید به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۶۴۶۲

پیک امید به استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود

"پیک امید" تماشاخانه سیار کانون‌ پرورش فکری کودکان و نوجوانان به مناسبت هفته ملی کودک به استان کهگیلویه و بویراحمد سفر می‌کند. ۱۴ مهر ۱۳۹۸ - ۱۶:۰۲ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا، اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون اعلام کرد «پیک امید» که در طول سال در مناطق کم‌برخوردار، برنامه‌های متنوع فرهنگی هنری برای کودکان اجرا می‌کند، به مناسبت هفته ملی کودک به شهرها و روستاهای استان کهگیلویه و بویراحمد می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

"بی‌چیز" اثر تازه مهدی فرشیدی‌سپهر در کانون پرورش کودکان

بر همین اساس، مارگون، مادوان، گچساران، دیشموک، دنا و دهدشت از مناطقی‌اند که تماشاخانه سیار کانون «پیک امید» از روز 15 تا 18 مهر به آن مناطق خواهد رفت تا برنامه‌های متنوع فرهنگی و هنری از جمله قصه‌گویی، برگزاری کارگاه‌هایی همچون بازی و نمایش خلاق، کاردستی، نقاشی، سفالگری، اریگامی و اجرای تئاتر و نمایش انیمیشن برای کودکان اجرا کند.

مربیان مراکز فرهنگی هنری ثابت و سیار کانون استان‌های مازندران، مرکزی، خراسان شمالی، خوزستان، بوشهر، چهارمحال و بختیاری، اصفهان و همدان با حضور در مناطق کم‌برخوردار استان کهگیلویه و بویراحمد، فعالیت‌های فرهنگی هنری برای کودکان و نوجوانان خواهند داشت.

افتتاح و ایجاد 6 کتابخانه در خانه دهداری، مساجد و... از دیگر برنامه‌هایی پیک امید در استان کهگیلویه و بویراحمد است.

برنامه‌های هفته ملی کودک در سال 1398 روزهای 13 تا 19 مهر در تهران و سراسر کشور با شعار «آینده را باید ساخت» از سوی کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و با مشارکت سازمان‌ها و نهادهای مختلف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

R1369/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط ادبیات کودک و نوجوان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ادبیات کودک و نوجوان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران ادبیات کودک و نوجوان تئاتر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۴۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد

هرمزگان-جام جم انلاین-کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» به همت ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان ویژه مسجدی های شهر بندرعباس در محله پل خواجو برگزار شد.     به گزارش روابط عمومی ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان، 40 نفر از برادران و خواهران عضو کانون های فرهنگی هنری شهر بندرعباس که به حوزه کارآفرینی و کسب کار علاقه مند بودند در این کارگاه شرکت کردند.   اسلام خواجه یی، سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان در حاشیه برپایی این کارگاه گفت: شناسایی و حمایت از کسب و کار و کارآفرینی ویژه بچه های مسجد، بهره‌گیری بهینه از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های موجود در راستای تحقق شعار سال مبنی بر «مهار تورم و رشد تولید»، اجرای منویات مقام معظم رهبری مبنی بر جلب مشارکت اقتصادی مردم در فعالیت‌های اقتصادی، تحکیم اقتصادی کانون های فرهنگی هنری مساجد و حمایت از کسب و کار‌های خرد ازجمله اهداف برگزاری این کارگاه است.   وی افزود: محمدحسین قمری مدیر کل دفتر خدمات عمومی وزارت صمت، محسن امیدوار مسئول اندیشکده دینا و مهدی آقائی کارشناس ستاد مرکزی کانون های مساجد کشور از مربیان این کارگاه بودند.   سرپرست ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد استان هرمزگان با بیان اینکه آیین اختتامیه طرح همت در مسجد قریب به یک ماه دیگر برگزار می شود، اظهار کرد: اعطای تسهیلات سه میلیون ریالی و انجام کار عملی(فعالیت اقتصادی و کسب و کار خرد) توسط فعالان از دیگر اقدامات پیش از آیین اختتامیه است.وی افزود: در آینده از طرح و ایده های منتخب مطرح شده در کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد » حمایت خواهد شد.

دیگر خبرها

  • ۷۷ کانون تخصصی خواهران در مساجد آذربایجان‌شرقی فعال است
  • جستجوی ۱۷ روزه ‌در رود خروشان خرسان برای یافتن سبحان+فیلم
  • بیش از ۶۰۰ کانون فرهنگی مساجد در اردبیل فعالیت می کنند
  • ۵۰ مسجد کردستان میزبان جشن‌های عمومی دهه کرامت هستند
  • برای تحقق رشد اقتصادی نیازمند اجرای برنامه‌های تحول آفرین هستیم
  • کارگاه آموزشی کارآفرینی و اشتغال «همت در مسجد» در بندرعباس برگزار شد
  • یاسوج میزبان هشتمین جشنواره ملی فرهنگ عشایر ایران زمین
  • تکمیل ساختمان کانون پرورش فکری خمام نیازمند حمایت مسوولان است
  • لزوم راه اندازی مرکز فرهنگی هنری در مسکن مهر رشت
  • کانون‌های مساجد ظرفیت مؤثری برای غنی‌سازی اوقات فراغت هستند