Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، از اتمام عملیات حفاری هشتمین تونل ترافیکی پایتخت خبر داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پایگاه خبری معاونت فنی و عمرانی شهرداری تهران، صفا صبوری دیلمی با بیان آنکه آخرین مرحله از عملیات حفاری تونل استاد معین با موفقیت کامل و مطابق با برنامه زمان بندی از پیش تعیین شده به اتمام رسیده است، از تلاش برای آماده سازی سطح مقطع حفاری شده تونل به منظور اجرای عملیات عایق بندی خبر داد و گفت: هشتمین تونل ترافیکی شهر تهران که یک تونل 73 متری با سطح مقطع 172 متر مربع می باشد، همانند تونل آرش و دیگر پروژه های تونلی شهر تهران که طی سال های اخیر اجرا شده است، به صورت آب بند کامل احداث خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


صبوری ضمن اعلام اتمام عملیات نصب قطعات پیش ساخته نما در دیواره های رمپ جنوبی تونل- زیرگذر امتداد خیابان استادمعین، از برنامه ریزی به منظور اجرای این عملیات در زیر سقف جنوبی زیرگذر و همچنین رمپ شمالی پروژه خبر داد و گفت: رمپ شمالی تونل- زیرگذر خیابان استاد معین که همچنان در مرحله خاکبرداری است طی هفته های آتی برای نصب قطعات نمای دیواره ها آماده خواهد شد.
به گفته معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، پیشرفت عملیات اجرایی پروژه احداث تونل- زیرگذر خیابان استاد معین از مرز 70 درصد فراتر رفته است و عملیات آرماتوربندی و بتن ریزی نهایی کف، دیواره ها و سقف تونل بلافاصله پس از اتمام عملیات عایق بندی در دستور کار قرار خواهد گرفت. لازم به ذکر است با بهره برداری از این زیرگذر تونلی، ضمن اتصال معابر شمالی و جنوبی خیابان آزادی، از ترافیک کندروهای خیابان و میدان آزادی کاسته شده و وضعیت تردد در مسیرهای امتداد بلوار استاد معین بهبود می یابد.


منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پایان عملیات تونل زیرگذر استاد معین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۷۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی خبر داد.

منصور شیشه فروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: عملیات بازسای و تعویض خط لوله چدنی آب شرب در خیابان علامه مجلسی انجام شد.

وی افزود: پس از اتمام عملیات، پرسازی و ایمن‌سازی محل نیز اجرا شد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان گفت: پس از اصلاح نشست خیابان و آسفالت مسیر، خیابان باز خواهد شد.

کد خبر 749175

دیگر خبرها

  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ مترو تهران اعلام شد
  • زمان بهره برداری از خط ۱۰ متروی تهران اعلام شد
  • عملیات حفاری خط ۱۰ متروی تهران
  • اجرای بیش از ۵ هزار تن آسفالت در معابر منطقه ۷ اصفهان
  • انجام عملیات حفاری تحت نظارت آب منطقه‌ای/استخراج از معدن با بیل مکانیکی انجام می‌شود
  • روایتی از شهادت مرتضی مطهری، معلمی برای انقلاب اسلامی ایران
  • انتشار تصاویری از عملیات منفجر کردن یک تونل توسط نیروهای القسام
  • احداث زیرگذر بزرگراه شهید چمران تا پایان سال ۱۴۰۳
  • اتمام عملیات بازسازی و تعویض خط لوله در خیابان علامه مجلسی
  • عملیات پیاده‌راه‌سازی خیابان باباطاهر همدان آغاز شد