Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «دانا»
2024-05-07@22:01:33 GMT

جزئیات راه اندازی ۲ مسیر پروازی جدید به نجف

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۶۸۵۹

معاون بازرگانی و عملیات شعب ایران ایر از برقراری پرواز رفت و برگشت ایلام-نجف و کرمانشاه-نجف با قیمت ۱.۵ میلیون تومانی خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ عباس جمشیدی در نشست خبری اظهار کرد: طبق روال سال های اخیر ضمن تجهیز تمام امکانات برای انجام پروازهای اربعین،  دو مسیر جدید در از ایلام و کرمانشاه به نجف طبق دستور وزیر راه راه اندازی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان این که فروش این پروازها آغاز شده و با 10 فروند هواپیمای ATR انجام خواهد شد، افزود: 99 درصد پروازهای ایران ایر مربوط به مسیر تهران به نجف است و فعلا پروازی برای مشهد- نجف نداریم.   وی با یادآوری این که کل پرواز های اربعین هما از روز جمعه 12 مهرماه  آغاز شده و تا 6 روز بعد از اربعین (2 اردیبهشت) ادامه دارد، تصریح کرد: در مجموع  274 لگ پروازی در مسیرهای تهران-نجف- تهران، ایلام نجف ایلام و کرمانشاه-نجف-کرمانشاه انجام می شود.   معاون بازرگانی و عملیات شعب ایران ایر با بیان این که  148 لگ پروازی در مسیر تهران نجف نجف(74 پرواز رفت وبرگشت) داریم، گفت: 68 هزار 280 صندلی در این مسیر زائران را به نجف مناف می کنند.   وی با بیان اینکه  32 لگ پرواز مربوط به مسیر پروازی ایلام-نجف- ایلام با مجموع 1920 صندلی (16 پرواز رفت و برگشت) و 47 پرواز مربوط به مسیر کرمانشاه-نجف-کرمانشاه با 5640 صندلی است، افزود: طبق مصوبه قیمت بلیت همه نقاط رفت و برگشت به جز مشهد 2.2 میلیون تومان و مسیر رفت و برگشت کرمانشاه و ایلام به نجف 1.5 میلیون تومان است.   منبع: تسنیم

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۸۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: ۱۲ تیم امداد و اورژانس صحرایی در دو روز آینده در مسیر تردد زائران یادمان بازی‌دراز حضور دارند. - اخبار استانها -

رضا منصوری در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کرمانشاه، اظهار داشت: روزهای 19 و 20 اردیبهشت ماه امسال مراسم بزرگداشت سالروز عملیات بازی‌دراز برگزار خواهد شد.

وی عنوان کرد: امسال نیز همچون چهار سال گذشته کمیته بهداشت و درمان با کمک تمام متولیان بهداشت و درمان اعم از نیروهای سپاه، ارتش، فراجا، تأمین اجتماعی و هلال احمر این برنامه را پوشش خواهند داد.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه، گفت: 12 پست امداد و اورژانس صحرایی در طول مسیر از ورودی‌های استان تا یادمان بازی دراز مستقر می‌شوند و چندین بالگرد هوانیروز و هلال‌احمر نیز برای پوشش امدادی آمادگی کامل دارند.

منصوری بیان کرد: هماهنگی لازم با بیمارستان‌های استان به ویژه سرپل‌ذهاب، قصرشیرین و اسلام‌آباد غرب و چندین بیمارستان کرمانشاه، هرسین، سنقر، کنگاور و صحنه انجام شده است.

رئیس سازمان بسیج جامعه پزشکی استان کرمانشاه گفت: امکانات مورد نیاز سخت و افزاری و نرم افزاری و متخصصان مورد نیاز هماهنگ شده است.

وی افزود: امید دارم با همکاری مجموعه‌ بهداشت و درمان همانند سال‌های گذشته به بهترین شکل برای زوار میزبانی کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • استقرار ۱۲ تیم امدادی در مسیر تردد زائران بازی‌دراز
  • دستگاه‌ها در راه‌اندازی مرکز ترک اعتیاد با شهرداری ایلام همکاری کنند
  • مرکز نگهداری معتادان متجاهر از نیازهای اساسی استان ایلام است
  • افزایش تعداد دستگاه‌های تصویربرداری «ام.آر.آی» در کرمانشاه
  • پرواز‌های فرودگاه ایلام لغو شد
  • دانش بنیان‌های کرمانشاه؛ چشم به راهِ احداث «شهرک فناوری»
  • پروازهای شرکت هواپیمایی ایران‌ایر تهران-ایلام -تهران لغو شد
  • لغو دو پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • لغو ۲ پرواز ایلام - تهران به علت شرایط نامساعد جوی
  • گمرک پرویزخان رتبه نخست ترانزیت خارجی از مسیر ایران را کسب کرد