Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، سید هادی درودی رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: کمیسیون حقوقی و نظارت شورا با هدف اتخاذ ساز و کار اجرایی مناسب برای نظارت بر اجرای مصوبات شورا در شهرداری و گرفتن گزارش‌های دوره‌ای مربوط به نتیجه اجرای مصوبات و همچنین نظارت بر دارایی‌های شهرداری اعم از منقول و غیرمنقول تشکیل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


او تصریح کرد : همچنین کمیسیون "بازآفرینی شهری و مناطق ویژه تاریخی" با هدف تدوین طرح‌های مناسب برای پپیشگیری از حاشیه‌نشینی، رسیدگی بیشتر به مناطق کم برخوردار، کمک به استانداردسازی بنا‌ها در این مناطق و بسترسازی برای احیا و ساماندهی مناطق تاریخی تشکیل شده است.
رئیس شورای اسلامی شهر نیشابور گفت: امیدوارم با آغاز به کار این دو کمیسیون، شرایط برای اعمال نقش نظارتی و تصمیم‌گیری شورای اسلامی شهر بیش از پیش فراهم شود.   انتهای پیام//م.ی   دو کمیسون به جمع کمیسیون‌های شورای شهر نیشابور اضافه شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: شورای شهر اخبار اجتماعی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۶۹۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز یزد، فاطمه زارع افزود: با این حال برخی از نقاط شهر دچار مشکل و حادثه شد که نسبت به شناسایی آنها اقدام و قراراست با حفر چاه‌های متعدد و سایر راهکار‌ها رفع شود.

وی افزود: نقاط حادثه خیز شهر در بارندگی اخیر ازجمله میدان صنعت، بلوار شهید بارتکوب زاده، محله حسن آباد و برخی معابر شهر است که در صدد هستیم در اسرع وقت رفع تا در هنگام وقوع بارندگی دیگر شاهد آبگرفتگی در هیچ منطقه‌ای از شهر نباشیم.

رئیس کمیسیون محیط زیست و خدمات شورای اسلامی شهر یزد در بخش دیگر از سخنان خود مطرح کرد: همچنین در این نشست از کمیسیون با توجه به ارائه گزارش سازمان پسماند مقرر شد جهت حفظ بهداشت و محیط زیست شهری و جلوگیری از آلودگی آب و خاک، محل دفن پسماند‌های مراکز درمانی با ظرفیت دفن ۵ ساله با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال احداث شود.

دیگر خبرها

  • موفقیت شورا و شهرداری یزد در کاهش آسیب‌های شهری
  • موفقیت شورا و شهرداری در کاهش آسیب‌های شهری هنگام وقوع بارندگی
  • ۴ پروژه شاخص شهری بجنورد در اولویت اجرا است
  • همه پروژه های عمرانی شورای ششم کرج پیوست زیست محیطی دارند
  • ۴۶۰ روز به پایان مدیریت شهری ششم باقی مانده است
  • شهرداری سنندج برابر قانون با تخلفات ساختمانی برخورد کند
  • کمیته فنی شورای ترافیک دیلم بر نقاط حادثه خیز نظارت کند
  • حل گره‌های ترافیکی شهرکرد، دغدغه شورای ششم است
  • مدیرعامل شرکت بازآفرینی شهری : ممکن است فاجعه بم تکرار شود !
  • ممکن است فاجعه بم تکرار شود !