Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-05-07@16:16:18 GMT

«گنج‌زاده» به مدال نقره بسنده کرد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۷۰۲۹

«گنج‌زاده» به مدال نقره بسنده کرد

ششمین مرحله لیگ برتر کاراته‌وان در سال ۲۰۱۹ از روز جمعه با حضور ۶۴۲ کاراته کا از ۸۵ کشور در مسکو روسیه آغاز شده و امروز با شناخت نفرات و تیم‌های برتر به اتمام می‌رسد.

این مسابقات دارای امتیاز رنکینگ فدراسیون جهانی در راستای کسب سهمیه المپیک ۲۰۲۰ توکیو است. تیم ایران در ۲ بخش کاتا و کومیته مردان و زنان در این مسابقات شرکت کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در فینال وزن به اضافه ۸۴ کیلوگرم، «سجاد گنج‌زاده» برابر «گویتا آرکانیا» نماینده پرافتخار گرجستان با شکست سنگین هفت بر سه مواجه شد تا به مدال نقره بسنده کند.

گنج‌زاده برای رسیدن به فینال، رقیبانی از جزایر کوراسائو، الجزایر، شیلی و فرانسه را با شکست بدرقه کرده بود.

پیش از این، «ذبیح‌الله پورشیب»، «سارا بهنمیار» و «رزیتا علیپور» به مدال طلا و «بهمن عسگری» به مدال برنز دست یافتند.

با این اوصاف تیم ایران در مجموع ۲ بخش مردان و زنان با کسب سه مدال طلا، یک نقره و یک برنز به کار خود پایان داد.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سجاد گنج زاده المپیک توکیو فدراسیون کاراته کاراته وان روسیه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۰۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

منچستریونایتد در حال حاضر تصمیمی برای اخراج اریک تن هاخ ندارد

اریک تن هاخ دست کم ۱۸ روز دیگر هم سرمربی منچستریونایتد خواهد بود

طرفداری | شب گذشته (سه‌شنبه) و در دیداری از هفته سی و ششم رقابت‌های لیگ برتر انگلیس فصل ۲۰۲۳/۲۴، منچستریونایتد با نتیجه عجیب و غیرقابل باور ۰-۴ برابر کریستال پالاس شکست خورد. 

کریستال پالاس 4-0 منچستریونایتد؛ تحقیر تاکتیکی پروژه سیاه

در پی این شکست سنگین، منچستریونایتد در رتبه هشتم جدول باقی ماند و امیدهای این تیم برای کسب سهمیه اروپایی، بیش از پیش رنگ باخت. 

به گزارش تلگراف، پس از باخت تحقیرآمیز برابر کریستال پالاس، تعدادی از بازیکنان سابق منچستریونایتد با سران این باشگاه تماس گرفته و خواهان اعمال یک راه حل فوری برای حل مشکلات تیمشان شدند. یکی از راه حل های پیشنهادی، اخراج اریک تن هاخ برای جلوگیری از رقم خوردن فاجعه در بازی‌های پیش رو از جمله فینال اف ای کاپ بود.

با این حال، مدیران و مالکان منچستریونایتد فعلا تصمیمی برای اخراج تن هاخ ندارند و نمی‌خواهند او را پیش از فینال جام حذفی انگلیس برکنار کنند. در هفته‌های اخیر، برخی رسانه‌ها مدعی شدند که منچستریونایتد تا پیش از اتمام فصل جاری تن هاخ را اخراج نخواهد کرد اما در حال حاضر و در پی شکست سنگین برابر کریستال پالاس، ممکن است تن هاخ زودتر از تصورات نیمکتش را از دست بدهد. 

منچستریونایتد روز شنبه ۵ خرداد (۲۵ می)، فینال جام حذفی انگلیس را برابر منچسترسیتی برگزار خواهد کرد. استادیوم ومبلی پذیرای این جدال حساس و سرنوشت‌ساز خواهد بود.

از دست ندهید ????????????????????????

مجری آرسنالی خطاب به سرمربی منچستریونایتد: حالا آرامبخش بخور! سوپرگل شهاب زاهدی در جی لیگ چطور به ثمر رسید؟ (فیلم) اریک تن باخت؛ رکورد بیشترین شکست منچستریونایتد شکسته شد خشم اسطوره منچستریونایتد: شب بخیر!

دیگر خبرها

  • منچستریونایتد در حال حاضر تصمیمی برای اخراج اریک تن هاخ ندارد
  • دبیر درباره المپیک: یک طلا بگیریم هنر کردیم!
  • بوکس ایران با زدن ازبک در فینال، طلا گرفت!
  • ۱۰ مدال برای مازندران در مسابقات شنای کم بینایان و نابینایان کشور
  • به دنبال طلای بازی‌های آسیایی هستم/ رکورد ایران را جا به جا کردم
  • درخشش شناگران روشندل ساروی در مسابقات قهرمانی کشور
  • درخشش جانبازان و توان یابان قمی در مسابقات قهرمانی کشور
  • وداع تیلور از تشک کشتی؟ حریف یزدانی مربی می‌شود
  • خداحافظی تیلور از تشک کشتی؟ جادوگر مربی می‌شود
  • برگشت امیدهای بوکس ایران از آسیا با ۳ برنز