Web Analytics Made Easy - Statcounter

شیوه های بسیاری برای بازاریابی کسب و کار شما وجود دارند، از تبلیغ در شبکه های اجتماعی گرفته تا بیلبوردهای خیابانی، اما بدون شک لیبل هولوگرام یکی از جالب ترین و مبتکرانه ترین روش هایی است که می تواند نام و آوازه برند شما را همه جا پخش کند. می توانید با یک طراحی منحصر به فرد، برچسب های هولوگرام را به یک ابزار قدرتمتد و بی نظیر بازاریابی تبدیل کنید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. اما قبل از هر اقدامی، این موارد را در ذهن داشته باشید.

برچسب های هولوگرام برای شما مناسب هستند؟

اگر لوگو یا نام برند شما کاملاً خاص و متمایز باشد، برچسب های هولوگرام یک شیوه بازاریابی بی نظیر برای شما خواهد بود. قرار دادن یک متن یا لوگو در تصویر هولوگرام به برند شما جان می بخشد و می توانید چنین هولوگرامی را برای مقاصد نختلف به کار ببندید. در هر حال برچسب های هولوگرامی برای شرکت هایی مناسب هستند که سیاست های برندسازی واضح و مشخصی داشته و می خواهند تصویر خوبی از برند خود به نمایش بگذارند.

برچسب های هولوگرامی شما باید چه شکلی باشد و در چه ابعادی تولید شود؟

اگر می خواهید در مورد شکل و سایز هولوگرامتان تصمیم درستی بگیرید، باید پیش از هر چیز کاربرد آن ها را مشخص کنید. قرار است برچسب های هولوگرام را بر روی کتاب و محصولات آرایشی بچسبانید یا آن ها را برای اهداف تبلیغاتی نیاز دارید و مثلاً می خواهید در نمایشگاه ها از آن ها استفاده کنید؟ اگر نمی توانید درباره مناسب ترین شکل و سایز برچسب های هولوگرام خود تصمیم بگیرید، یکی از اعضای تیم سیناپک با شما تماس می گیرد و راهنمایی های لازم را درباره طراحی هولوگرام ارائه می دهد، کافی است به سایت sinapacking.com مراجعه کنید و فرم را پر فرمایید و یا با شماره 021-33118328 تماس بگیرید.

چگونه یک هولوگرام اختصاصی سفارش دهید؟

وقتی قرار است با یک متخصص حرفه ای چاپ همکاری کنید، کارتان بسیار ساده خواهد بود، کافی است طرح، لوگو یا متن خود را برای سیناپک بفرستید تا آنها باقی کارها را برایتان انجام دهند. اما اگر طرح خاصی ندارید، تیم طراحی سیناپک در این مورد هم به شما کمک می کند. آنها عضو انجمن بین المللی تولیدکنندگان هولوگرام هستند و می توانند با کمک هولوگرام ها از دارایی ها و شهرت برند شما محافظت کنند. می توانند متناسب با نیازها و دغدغه هایامنیتی شما بهترین هولوگرام های اختصاصی را طراحی کنند. فقط بگویید چه می‌خواهید و به دنبال چه هستید.

هیچ می دانستید ...

برچسب های هولوگرامی یک روش مؤثر برای بالا بردن امنیت محصولات شما و محافظت از آن ها به شمار می روند. استفاده از طرحی که کپی کردن آن دشوار باشد، جاعلان و کلاهبرداران را به هراس می اندازد تا فکر جعل یا کپی کردن محصولات شما را از سر خود بیرون کنند. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره برچسب ها و سایر محصولاتی که شرکت های بزرگ دنیا برای محافظت از برندشان به کار می گیرند، با شماره 021-33118328تماس بگیرید.

 

 

منبع: ایلنا

کلیدواژه: ذهن شبکه های اجتماعی کسب و کار سیاست محصولات آرایشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۱۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است

ویاچسلاو ولودین، رئیس دومای دولتی روسیه گفت که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا و ولادیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین باید ابتدا طبق استاندارد‌های جدید در ارتش اوکراین استخدام شوند.

براساس گزارش آر تی، ولودین در کانال تلگرامی خود نوشت: نیرو‌های اوکراینی از کمبود شدید سرباز رنج می‌برند و اقدامات انجام شده برای گردآوری بیشتر و تلاش برای بازگرداندن شهروندانی که به کشور‌های دیگر رفته اند، اکنون به بیماران مبتلا به اچ آی وی، هپاتیت، سل رسیده است.

او در ادامه اعلام کرد که اوکراین عقب مانده‌ها و کسانی که از بیماری ذهنی هم رنج می‌برند به عنوان واجد شرایط برای خدمت در نیرو‌های مسلح اوکراین شناخته است، با توجه به این معیارها، اولین فردی که در صفوف نیرو‌های اوکراینی استخدام می‌شود، بایدن است، زیرا او یک فرد عقب مانده ذهنی است و همچنین دوستش زلنسکی، چون بیمار روانی است و از دارو‌های مختلف استفاده می‌کند.

ولودین خاطرنشان کرد که تهیه‌کنندگان تصمیم برای تحمیل استاندارد‌های جدید سربازی در دفاتر خود خواهند نشست، در حالی که سایر شهروندان به کشته شدگانی تبدیل خواهند شد که تعداد آنها در اوکراین روز به روز در حال کاهش است. 

روز گذشته روزنامه Strana گزارش داد که بر اساس قانون جدید خدمت اجباری در اوکراین، بیمارانی که از اختلالات روانی خفیف، اچ آی وی و سرطان رنج می‌برند برای خدمت در صفوف ارتش اوکراین فراخوانده می‌شوند. قانون جدید مفهوم تناسب اندام محدود برای خدمت سربازی در اوکراین را لغو می‌کند.

زلنسکی این قانون را در اوایل آوریل امضا کرد و طبق قانون جدید، افرادی که قبلاً دارای شرایطی بودند که به آن تناسب اندام محدود می‌گفتند و به همین دلیل از خدمت سربازی معاف می‌شدند، باید ظرف ۹ ماه دوباره تحت معاینه پزشکی قرار بگیرند تا دوباره آمادگی خود را برای خدمت سربازی ارزیابی کنید.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل اروپا و آمریکا

دیگر خبرها

  • (عکس) رونمایی رسمی از چری اومودا ۷
  • مقام روسی: بایدن عقب‌مانده ذهنی است
  • رونمایی از برند جام جهانی فوتبال ساحلی 2025 سیشل
  • بیست و چهارمین دوره ساخت و مدیریت برند Brand MBA 
  • واکنش سخنگوی وزارت خارجه به برچسب «یهودستیزی» زدن به دانشجویان آمریکایی
  • واکنش کنعانی به زدن برچسب «یهودستیزی» به دانشجویان معترض آمریکایی
  • لوتوس حافظه؛ دریافت نمایندگی فلش مموری در ایران
  • پلتفرم‌هایی که از ممنوعیت تیک‌تاک سود می‌برند
  • یوتیوب از سازندگان ویدیوها می‌خواهد که محتوای تولید شده با هوش مصنوعی را فاش کنند
  • فروش نان بدون برچسب تولید و قیمت جریمه به دنبال دارد