Web Analytics Made Easy - Statcounter

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی با اشاره به ابلاغ مقام معظم رهبری مبنی بر جوانگرایی گفت: جا دارد که بعضی از آقایان که سن کهن دارند استعفا دهند تا هم دست مقام معظم رهبری را باز کنند و هم راه برای جوانان، دانشمندان و ولایتمدارها باز شود.

به گزارش ایسنا، ابوالفضل حسن بیگی در نطق سالیانه خود در جلسه علنی نوبت عصر امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی ضمن تبریک هفته نیروی انتظامی گفت: از صداوسیما که امروز یک تنه در مقابل غول رسانه‌ای و امپراتوری غرب ایستاده است و مقابله می‌کند  قدردانی می‌کنم که خوشبختانه در همه مسیرها هم خداوند پیروزی را نصیب این ارگان مقدس کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در رابطه با ابلاغ مقام معظم رهبری مبنی بر اینکه جوانگرایی باید در داخل کشور انجام شود، گفت: متاسفانه این روزها شاهدیم تعداد بسیاری از عناصر سن کهن دارند و در این سن کهن چندین مسئولیت را در کشور بر عهده دارند. اطلاع داریم حوزه‌های علمیه بالغ بر ۵ هزار نفر جمعیت جوان و طلبه فاضل و مجتهد تربیت کرده‌اند که همگی با انگیزه هستند و امروز جا دارد که بعضی از این آقایان استعفا دهند تا هم دست مقام معظم رهبری را باز کنند و هم در جاهای دیگری که هستند راه برای جوانان، دانشمندان و ولایتمدارها باز شود.

نماینده مردم دامغان ضمن تشکر از دولت و رئیس جمهور گفت: سپاسگزارم که در صحن سازمان ملل با صدای رسا صدای بلند ملت را به گوش جهانیان رساند و اعلام کرد که جایگاه فقاهت و مرجعیت از سازمان ملل بالاتر است زیرا حکم شرعی بالاتر از همه حکم‌هاست. همچنین در این زمینه شاهدیم که جهان و ملت‌ها پذیرفتند که حکم مرجعیت حکم قابل تغییر نیست و جمهوری اسلامی به دنبال بمب اتمی نبوده و به دنبال استفاده صلح آمیز می‌باشد.

حسن بیگی در تذکری دیگری خطاب به دولت اظهار کرد:‌ همه می‌دانند بازنشستگان شرایط بسیار سختی دارند از جمله بازنشستگان نیروهای مسلح و به ویژه بازنشستگان سپاه  پاسداران اسلامی و مخصوصا نیروهایی که در دوران دفاع مقدس در خط مقدس جبهه جنگیدند و امروز وقتی که بازنشسته می‌شوند سال‌ها طول می‌کشد تا پاداش پایان خدمت این عزیزان پرداخت شود.

وی در تذکری خطاب به وزیر آموزش و پرورش داشت و گفت: همانگونه که امروز در فراکسیون ولایی اعلام شد، نیازهای زیادی وجود دارد و از سویی فرهنگیان نیاز به تصمیم قاطعانه و بزرگی هم در موضوع پاداش و هم در موضوع تبدیل وضعیت دارند.

نماینده مردم دامغان افزود: باید معلم دلگرم شود زیرا همواره مقام معظم رهبری به این ارگان و انسان‌های پاک عنایت ویژه‌ دارند.

حسن بیگی همچنین در تذکر دیگری به دولت گفت: بعضی از عناصری در دولت که مسئولیتی هم ندارند و تحت عنوان مشاور سخنانی را به زبان می‌آورند؛ این سخنان باعث زلزله‌ای در مسائل اقتصادی و سیاسی داخل کشور می‌شود. با کمال تاسف ما شاهدیم با این موضع گیری‌ها گاهی به گونه‌ای به مملکت ما لطمه وارد می‌کند و سخنان آنها همواره مورد استفاده دشمنان انقلاب اسلامی قرار می‌گیرد. هر چند اینها اعلام کنند ما کاره‌ای نیستیم؛ از آنجایی که در کنار رئیس جمهور به عنوان مشاور قرار دارند با سخنان ناصوابشان باعث می‌شوند که صدماتی به دولت و نظام جمهوری اسلامی وارد کنند.

وی تصریح کرد: بعد از گذشت چهار دهه از عمر پربرکت مجلس شورای اسلامی بعضی چگونه برای دفاع از حزب، گروه و شخصیت خودشان گاهی به مجلس شورای اسلامی حمله می‌کنند، مجلسی که امام می‌فرماید در راس امور است و مقبولیت و همچنین مشروعیت نظام جمهوری از مجلس شورای اسلامی گرفته می‌شود. مجلسی که امام (ره) می‌فرماید فضایل و خانه ملت است و مجلسی که مقام معظم رهبری همیشه می‌فرمایند که این مجلس خانه و امید ملت است. مجلس باید برای دیگر قوا و مسئولین ریل بگذارد.

نماینده مردم دامغان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: گاهی اوقات شاهد هستیم که انتقادهای سوزنده‌ای به مجلس شورای اسلامی می‌شود و طی ۴۰ سال گذشته هم شاهد بوده‌ایم، البته اگر یک مرجع تقلید، عالم دینی و فرد فاضلی به مجلس انتقاد کند همواره نقد او عادلانه، دلسوزانه و در جهت انقلاب اسلامی و پیروزی خون شهدا بوده و در جهت تقویت همه ارگان‌های انقلاب است.

حسن بیگی با بیان اینکه امروز مقاومت نگاهش به مجلس شورای اسلامی و ایران است، گفت: مشاهده می‌کنیم که یک منبری برای اینکه در آینده او نیز نماینده شود آنگونه به مجلس می‌تازد و مایه تاسف است که بعضی افراد سکوت می‌کنند. لازم است در همین جا بگوییم که مشاهده کردیم که کسانی در مجلس سوم تا مجلس نهم اینگونه نقد می‌کردند و خواستند قهرمان شوند ولی امروز لندن نشین و غرب نشین هستند و همواره جمهوری اسلامی را وارونه معرفی می‌کنند.

وی در پایان نطق خود گفت: امیدواریم که علمای تقلید ما به کمک مجلس بیایند تا بتوانیم همگی حافظ خون شهدا بوده و در آینده حامی مقاومت و پیروزی اسلام باشیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: آموزش و پرورش جوان گرایی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، سید محمدتقی شاهچراغی در جلسه شورای اداری شهرستان ورامین با اشاره به آمادگی برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کشور اظهار داشت: عوامل برگزاری انتخابات در کشور روی انتخاب اعضای شعب و هیات اجرایی دقت لازم را رعایت کنند که هیچ شائبه وجود نداشته باشد.

معاون وزیر و رئیس ستاد انتخابات کشور افزود: وعده صادق اتفاق بی نظیری بود و هنوز زوایای این عملیات مشخص نشده است و اخیرا برخی از تحلیلگران آنها به عظمت این عملیات اعتراف می‌کنند و این عملیات با قدرت ایمان انجام گرفت و جامعه استکباری با همه تمهیدات پیش بینی کرده شکست سختی خورد.

وی خاطرنشان کرد: آن چیزی که عملیات وعده صادق را عملی کرد پشتیبانی مردم بود و با همین پشتیبانی همه مشکلات را حل می‌کنیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ برگزار شد و از میان کاندیدا‌های حاضر در عرصه رقابت ۲۴۵ نفر به مجلس راه یافتند و سرنوشت ۴۵ کرسی باقی مانده در دور دوم انتخابات که در ۲۱ اردیبهشت برگزار می‌شود، روشن خواهد شد.

هفتم خرداد شروع به کار مجلس دوازدهم اعلام شده است.

دیگر خبرها

  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • اهتمام به نظر همه اعضا از تنش در شوراها می‌کاهد
  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • شورای وحدت چند نماینده در مجلس دوازدهم دارد؟ /جزئیات لیست انتخاباتی برای دور دوم انتخابات از زبان متکی
  • جزئیات تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • اجازه تصمیم‌گیری نادرست در حوزه طرح جامع شهر قم را نمی‌دهیم
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • تبدیل وضعیت کارکنان شرکتی به قرارداد کار معین در سال ۱۴۰۳
  • سنگدوینی: جنگ‌هراسی بر اقتصاد ایران بی‌تاثیر است