Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- با حضور رئیس کل دادگستری از کارکنان ایثارگر شاغل در دادگستری استان کردستان طی مراسمی تجلیل شد. تاریخ انتشار: 17:44 - 14 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۰۹۷

به گزارش گروه حقوقی و قضایی خبرگزاری میزان، صبح امروز  با حضور رییس کل دادگستری استان کردستان، رئیس کل محاکم عمومی و انقلاب سنندج و نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در سالن اجتماعات دادگستری استان برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان در این مراسم اظهار کرد: مولفه قدرت انقلاب شکوهمند اسلامی امام خمینی (ره) بود.

وی عنوان کرد: امام راحل (ره) در هشت سال جنگ تحمیلی تهدید جنگ علیه ایران اسلامی را به فرصت تبدیل کرد و باور‌های دینی جوانان رشید این مرز و بوم را به اوج خود رسانید.

وی اضافه کرد: در عملیات‌های مختلف در جبهه‌های حق علیه باطل، سنگر‌ها و خاکریز‌ها مملو از نام و یاد خدا و پیامبر عظیم الشان (ص) و اهل بیت علیهم السلام بود.

حجت الاسلام والمسلمین جلیلی افزود: دفاع مقدس بهترین و با ارزش‌ترین تجربه برای نیرو‌های مسلح بود و پشتوانه‌ای بزرگ برای دفاع از حقوق ملت ایران در عرصه‌ها و مجامع بین المللی شد و سبب شد تا بین توده‌های مختلف مردم و نیرو‌های مسلح پیوند عمیق و ناگسستنی ایجاد شود.

نماینده، ولی فقیه در سپاه بیت المقدس کردستان تاکید کرد: ایران اسلامی با رهبری مدبرانه رهبر عظیم الشان انقلاب اسلامی هم اکنون در اوج قدرت و اقتدار است و در عرصه‌های مختلف با عزت در حال پیشرفت است.

شایان ذکر است در این مراسم از ۱۶ نفر از رزمندگان دوران دفاع مقدس شاغل در دادگستری استان کردستان تقدیر به عمل آمد.

انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: حقوقی و قضایی هفته دفاع مقدس جنگ تحمیلی ایران اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۵۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم

به گزارش تابناک به نقل از روابط عمومی بیمه سرمد، طی نشستی با حضور مدیرعامل و اعضای هیئت‌مدیره، از اساتید و مدرسان دوره‌های آموزشی برگزارشده در سال 1402 تقدیر شد.

بهشتی‌نژاد، مدیرعامل بیمه سرمد، ضمن گرامیداشت سالروز شهادت استاد مطهری و روز معلم، سخنان خود را با این حدیث از امام صادق‌ علیه‌السلام آغاز کرد که «من دوست دارم شما را در دو حالت ببینم: آموزش دادن، و آموزش دیدن».

مدیر عامل بیمه سرمد ضمن تقدیر و تشکر از مدرسان داخلی شرکت، با تأکید بر استراتژی جدید درباب توانمندسازی کارکنان، آموزش هدفمند را یکی از چشم‌اندازها و ارزش‌های شرکت قلمداد کرد و ابراز داشت بهترین آموزش‌دهندگان در جهت توانمندسازی پرسنل، خود کارکنان هستند. بهشتی‌نژاد ضمن ابراز خرسندی از تعداد مدرسان و استفاده از پتانسیل موجود در شرکت، بر تربیت مدرسین به‌عنوان یکی از برنامه‌های مهم شرکت تأکید داشت و برگزاری دوره‌های تربیت مربی برای افزایش بهره‌وری دوره‌های آموزشی را لازم دانست. 

 

مدیرعامل بیمه سرمد در ادامه ابراز امیدواری کرد که در سال 1403 با تکیه بر آموزش و توانمندسازی کارکنان بتوانیم به یکی از سریع‌ترین شرکت‌های بیمه‌ای در ارائۀ خدمات تبدیل شویم. ایشان در بخش دیگری از سخنان خود، اثربخشی دوره‌های آموزشی را یکی دیگر از مؤلفه‌های مهم آموزش دانست و از مدیریت سرمایه انسانی شرکت خواست تا تمام توان خود را برای افزایش میزان تاثیرگذاری دوره‌های آموزشی به کار گیرند.

در ادامه، زاهدنیا، عضو هیئت‌مدیرۀ شرکت بیمه سرمد، ضمن تبریک بزرگداشت روز معلم، کارکنان شرکت را سرمایه‌های واقعی دانست و بر رشد این سرمایه تأکید کرد. وی با تأکید بر اهمیت آموزش کارکنان، اظهار داشت راز موفقیت شرکت‌ها فعالیت و عملکرد کارکنان آن‌ها بر پایۀ علم و دانش است و الحمدلله وضعیت شرکت بیمه سرمد با تکیه بر دانش و تجربۀ کارکنان، روز به روز رو به بهبود است.

فرهی مدیر سرمایه انسانی بیمه سرمد، در ابتدای این نشست طی گزارشی از عملکرد حوزۀ آموزش بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ تعداد ۱۰۰ دورۀ آموزشی برای نمایندگان و ۱۵۶ دوره برای کارکنان بیمه سرمد برگزار شده است که در نظرسنجی انجام‌شده، با رضایت ۹۵ درصدی همراه بود. ایشان با اشاره به برنامه‌های آموزشی تدوین‌شده برای سال 1403 از طراحی تعداد ۳۵۹ دورۀ آموزشی برای نمایندگان و کارکنان در سال جاری خبر داد.

در پایان مراسم، از مدرسین دوره‌های آموزشی درون و برون‌سازمانی سال گذشته قدردانی به عمل آمد. 

دیگر خبرها

  • تجلیل از اساتید و مدرسان بیمه سرمد به مناسبت روز معلم
  • آغاز ساخت شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • آئین نکوداشت و تجلیل از اساتید برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی برگزار شد
  • استادان برتر دانشگاه جامع انقلاب اسلامی تجلیل شدند
  • ادارات کردستان خارج از بروکراسی اداری به کمک راهیان نور بیایند
  • کلنگ زنی شهرک مسکونی کارکنان دادگستری هرمزگان
  • ضعف شدید در حوزه روایت‌گری انقلاب اسلامی
  • گزارش تصویری | تجلیل مدیر کل صدا و سیما از مقام کارگران
  • تجلیل از ۵ هزار معلم بازنشسته و شاغل در جنوب استان بوشهر
  • تجلیل از ۵۰۰۰ معلم شاغل و بازنشسته جنوب استان بوشهر