Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از بوشهر، در دقیقه ۹۰ امتیاز لیگ دو فوتبال کشور به نام امید گناوه ثبت شد امتیازی که پارسال پرسپولیس گناوه با آن وارد لیگ دو کشور شد و پس از فراز و نشیب‌های فراوان توانست آن را حفظ کند تا امسال به امید گناوه برسد و سهمیه این شهرستان در لیگ دو کماکان پابرجا باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امید گناوه سابقه حضور در لیگ برتر کشور را با نوجوانان خود دارد، ولی اولین تجربه این باشگاه با سابقه‌ی گناوه‌ای در رده بزرگسالان به حساب می‌آید.

امید در لحظات پایانی توانست با علی اصغر کلانتری مربی نام آشنای شیرازی که سابقه حضور در تیم‌های برق شیراز، فجرشهید سپاسی، فولاد یزد و مس رفسنجان را دارد وارد مذاکره و توافق نهایی شود تا هدایت این تیم را در لیگ دو فوتبال کشور بر عهده بگیرد.

کلانتری تنها در دو روز مانده به مسابقات تیم را بست و روانه کرمانشاه برای حضور در اولین دیدار لیگ دو شد.

در هفته اول و طبق پیش‌بینی‌ها امید اولین شکست را در مقابل میزبان خود اتحاد کامیاران تجربه کرد و در دومین دیدار راهی یزد شد تا با تیم نام آشنای شهید قندی روبرو شود در دومین دیدار توانست با یک مساوی و یک امتیاز به گناوه بازگردد تا نوید روز‌های روشن آینده داده شود.

با تلاش‌های مضاعفی که از سوی باشگاه امید گناوه، مسئولین استانی و شهرستانی و همچنین کادر فنی می‌شود انتظار می‌رود روند رو به رشد این تیم در لیگ دو در هفته‌های آینده آغاز شود.

سرمربی امید گناوه در لیگ دو کشوردر گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: باعث افتخار است که در این فصل در خدمت مردم استان بوشهر و شهرستان گناوه هستم و با وجود اینکه در لحظات آخر تیم را بستیم و پا به مسابقات گذاشتیم کار سخت و دشوار است.

علی اصغر کلانتری افزود: با همت مسئولین استانی و شهرستان که هدفشان ماندگاری این امتیاز در گناوه بود و همچنین تلاش‌هایی که از سوی بزرگان باشگاه امید صورت پذیرفت این مهم انجام گرفت.

او بیان کرد: ما هم تمام تلاش خود را خواهیم کرد که تیم بهترین عملکرد را ارائه دهد و هفته به هفته روند رو به رشد و موفقیت را داشته باشد.

سرمربی امید گناوه در لیگ دو کشور تصریح کرد: در دو هفته اول هر دو دیدار را در کرمانشاه و یزد مهمان بودیم و توانستیم یک امتیاز کسب کنیم و دیدار سوم ما نیز در تهران برگزار خواهد شد که امیدواریم از آنجا هم با دست پر برگردیم.

کلانتری عنوان کرد: تیم ما به دلیل دیر بسته شدن فرصت انجام تمرینات بدنسازی و کار تاکتیکی را نداشت و تا نیم فصل باید صبر کرد و قطعا در نیم فصل به شرایط بهتری خواهیم رسید.

موسس باشگاه امید گناوه  نیز در گفت‌وگو با خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، گفت: تیم امید دو روز قبل از مسابقات بسته شد و کار خیلی سختی بود هرچند که خیلی اذیت شدیم، ولی آن را به سرانجام رساندیم.

حسین عبدالهی افزود: تا چند ساعت قبل از شروع مسابقه اول کارت‌های ما هنوز صادر نشده بود، ولی به شکرانه خداوند همه کار‌ها درست شد و وارد مسابقات شدیم. هرچند که بازی اول را در کرمانشاه واگذار کردیم در بازی دوم توانستیم شهید قندی را متوقف کنیم و یک امتیاز خوب بگیریم.

او ادامه داد: هفته سوم که میزبان خیبر خرم‌آباد بودیم به خاطر مسابقات جام حذفی و حضور این تیم در جام حذفی استراحت کردیم، ولی در هفته چهارم باید راهی تهران برای دیدار با میلاد مهر تهران شویم.

موسس باشگاه امید گناوه نیز تصریح کرد: کادر فنی تمام تلاش خود را انجام می‌دهد که همزمان تمرینات تاکتیکی و بدنسازی را انجام دهند تا در هفته‌های آینده تیم به شرایط مطلوب خود برسد.

عبدالهی بیان کرد: از مردم خوب شهرمان تقاضا داریم به هر شکلی که توان دارند از این تیم حمایت کنند و با توجه به اینکه باشگاه امید گناوه در سطح بزرگسالان در لیگ کشور تجربه کمی دارد نیازمند حمایت‌های همه جانبه مسئولین و همشهریان هستیم.

او  یادآور شد: هرچند که ما چند سالی است در رده‌های پایه در لیگ‌های برتر حضور داریم، ولی در سطح بزرگسالان اولین تجربه خود را در لیگ دو پشت سر می‌گذاریم با حمایت تماشاگران و همشهریان انشاالله نماینده شایسته و خوبی برای شهر و استان باشیم و بتوانیم لبخند و شادی را به مردم هدیه دهیم.

موسس باشگاه امید گناوه  در مورد بازیکنان این تیم گفت: بازیکنان بومی که پتانسیل حضور در لیگ دو کشور را داشتند را برای حضور در تیم دعوت کردیم، ولی به دلیل اینکه واگذاری امتیاز لیگ دو ما خیلی آنی و دیر اتفاق افتاد بسیاری از بازیکنان نتوانستند ما را همراهی کنند، ولی در کل حدود ۴۰ در صد بازیکنان بومی شهرستان و استان هستند و حدود ۶۰ درصد از بازیکنان نیز از خارج از استان در تیم حضور دارند.

انتهای پیام/م

امتیاز لیگ دو فوتبال کشور به نام امید گناوه ثبت شد

 

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: جنجال ورزشی حاشیه ورزشکاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۷۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»

به گزارش خبرنگار گروه فرهنگ و جامعه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست خبری عوامل برنامه «به افق فلسطین» پیش از ظهر امروز در اداره کل روابط عمومی سیما برگزار شد.

در این نشست عوامل این برنامه شامل علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق، حسین قاسمی تهیه کننده، حمید انصاری سردبیر و سید حسین حسینی و مهدی آقاموسی تهرانی مجریان این برنامه حضور داشتند.

در ابتدای این نشست، حسین قرایی مدیر روابط عمومی سازمان صدا و سیما ضمن خوش آمدگویی به اهالی رسانه و عوامل برنامه «به افق فلسطین»، پویایی تداوم این برنامه برای بیش از ۱۹۰روز را نشانه کیفیت بالای آن و استقبال مخاطبان از آن دانست. وی همچنین به حضور برادر سردار شهید محمدرضا زاهدی در این جلسه نیز اشاره کرده و آن را عامل تبرک و تیمن نشست دانست.

علی گنجی مدیر گروه سیاسی شبکه افق در ابتدای این نشست عنوان کرد: «به افق فلسطین» یک تجربه رسانه‌ای شیرین برای شبکه افق بود. ما برنامه‌ای تحلیلی و تخصصی بودیم که بعد از «طوفان الاقصی» صفر تا صد به صورت تحلیلی به این عملیات و مقاومت مردم غزه بپردازیم. با توجه به این گستردگی، گروه‌های مختلف شبکه مثل گروه معارف و گروه اجتماعی را هم را درگیر کردیم. بچه‌ها واقعا مجاهدان کار کردند و ما یک کار جهادی را تجربه کردیم.

وی اظهار کرد: مهم این بود که صدای مردم فلسطین برای کشور‌های منطقه و مردم کشورمان باشیم. بسیاری از بخش‌های برنامه، به زبان عربی ترجمه می‌شد و در صفحات عربی زبان دست به دست می‌شد. ما از یمن، عراق، لبنان، افغانستان و ... کارشناس و مهمان داشتیم. بنابریان میتوانم بگویم به افق فلسطین برنامه جبهه مقاومت بود. اتفاقا برخی دوستان در چشم انداز آینده برنامه پیشنهاد دادند که «به افق مقاومت» داشته باشیم. فغلا این را به عنوان پیوست برنامه (پلاس) در نظر گرفته ایم، چون بالاخره در این کشور‌ها تحولاتی در حال رخ دادن است.

گنجی گفت: در شب عملیات «وعده صادق» هفت ساعت برنامه زنده داشتیم که یک رکورد بود.

حسین قاسمی تهیه کننده برنامه هم عنوان کرد: از مسئولان کشوری هر آن کس که به موضوع فلسطین مربوط می‌شد. محدودیتی برای دعوت کارشناسان نداشتیم در شب عملیات «وعده صادق» از ساعت ده شب آماده باش کامل بودیم و تا صبح هم برنامه زنده داشتیم. اصولا از یک هفته قبل از این عملیات هم تقریبا اعضای گروه به صورت ۲۴ ساعته و شیفتی حضور داشتند.

این خبر در حال تکمیل است...

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • تصمیم فرهاد مجیدی؛ او به ایران برمی‌گردد؟
  • تصمیم فرهاد مجیدی برای پایان دادن به همه شایعات | چهره محبوب آبی‌ها به ایران برمی‌گردد؟
  • فرهاد مجیدی تصمیم نهایی را گرفت: در امارات می‌مانم!
  • امید افغانستان برای حضور در جام جهانی فوتسال
  • (عکس) مدافع تیم ملی در جشن قهرمانی سامورایی شد
  • فراموشی و آلزایمر روی صحنه تئاتر
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • «به افق فلسطین»؛ تجربه‌ای شیرین در رسانه ملی بود/ آماده باش کامل عوامل یک برنامه برای «وعده صادق»
  • حضور کانون‌های مساجد در رویداد ملی جوانی جمعیت
  • مدام به کسب سهمیه المپیک فکر می کنم/ تجربه ندارم اما ناامید نیستم