Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@20:51:39 GMT

پدیده لیگ خودش را به ویلموتس معرفی کرد(عکس)

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۸۲۴۴

پدیده سپاهان در لیگ برتر نوزدهم در تمرین امروز تیم ملی فوتبال حضور یافت.

به گزارش "ورزش سه"، محمد محبی وینگر 20 ساله سپاهان که امسال از شاهین بوشهر به جمع شاگردان امیر قلعه‌نویی ملحق شده توانسته با انجام بازی‌های خوب توانایی‌هایش را نشان بدهد. محبی در تیم پرمهره سپاهان یکی از نفرات کلیدی امیر قلعه نویی بوده و به واسطه این عملکرد خوب از سوی مارک ویلموتس نیز به تیم ملی دعوت شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


محبی امروز با شروع اردوی تیم ملی برای دیدار با کامبوج و بحرین در تمرینات شرکت کرد. او در شروع تمرینات نزد مارک ویلموتس رفت و ضمن معرفی خودش دقایقی با سرمربی بلژیکی به صحبت پرداخت. ویلموتس نیز به محبی انگیزه داد و ابراز امیدواری کرد این بازیکن که لقب جوان‌ترین ملی‌پوش اردو را نیز یدک می‌کشد بتواند روزهای خوبش در لیگ را در تیم ملی ادامه بدهد.

 

فولادمبارکه سپاهان محمد محبی

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: فولادمبارکه سپاهان محمد محبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۸۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای گیلان ، نماینده ولی فقیه در گیلان امروز در مراسم تجلیل از فعالان طرح عفاف و حجاب در سالن اجتماعات شهدای فراجا گفت: جوانان و خون‌های زیادی برای اسلام و قوانین جمهوری اسلامی ایران ریخته شده است بنابراین همه مسئولان نظام جمهوری اسلامی باید در کنار هم با همدلی و همراهی این پدیده شوم را جمع کنند.
آیت الله رسول فلاحتی در ادامه با اشاره به اینکه کشف حجاب جرم است، گفت: کسی که کشف حجاب می‌کند باید برابر قانون با وی برخورد شود.
وی با تاکید بر انجام کار‌های فرهنگی و تبلیغی برای مقابله با پدیده بی‌حجابی از تمامی متولیان و تلاشگران عرصه عفاف و حجاب قدردانی کرد.

دیگر خبرها

  • هافبک هلندی پیشین میلان گزینه جانشینی استفانو پیولی روی نیمکت روسونری
  • محبی نبود، رونالدو گل 3 امتیازی زد
  • مارک زاکربرگ: متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • مارک زاکربرگ می‌گوید متا سال‌ها با کسب درآمد از هوش مصنوعی فاصله دارد
  • چلسی پذیرای پیشنهاد سعودی‌ها برای رحیم استرلینگ
  • دانشگر بدون کتف‌بند در تمرینات
  • دانشگر پا به توپ شد/ رقابت نیازمند و میرزازاد برای دروازه
  • تجلیل از فعالان طرح حجاب و عفاف
  • معرفی ورزشگاه میزبانی استقلال ملاثانی از سپاهان در جام حذفی
  • سهم مشهدی‌ها از هوای پاک فقط ۲۶ روز در سال