Web Analytics Made Easy - Statcounter

داوود رهبری نویسنده این کتاب عصر یکشنبه در گفت و گو با ایرنا ابراز داشت: این رمان دارای مضمونی اجتماعی ،انتقادی است و با ارائه  چند روایت ضد و نقیض به یک روایت کلی می‌رسد.

وی با اشاره به اینکه در این اثر داستانی به مشکلات و دغدغه‌های پرستاری نیز پرداخته شده است، درباره موضوع رمان گفت: شخصیت اصلی داستان پس از اخراج از محل کار خود تصمیم به خودکشی می‌گیرد و پس از رویدادها که برای او پیش می آید و با تغییر نگاه خود در نهایت در روز اربعین از دنیا می‌رود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رهبری در خصوص نام و سبک داستانی این کتاب گفت : «دیاریا» اصطلاحی پزشکی است که به عفونت های گوارشی اشاره دارد و در این داستان سعی بر این داشته ام که سبک پست مدرن را تجربه کنم اما در نهایت می‌توان گفت داستان با سبکی مدرن به نتیجه رسیده است. 

مسوول انجمن اهل قلم شاهرود نیز به ایرنا گفت: در مراسمی که برای رونمایی  از این کتاب برگزار شد  در خصوص نگارش و داستان نویسی در سبک پست مدرن و مدرن و روایت و مولفه های آن  در بین اعضای این انجمن تبادل نظر شد. 

عماد عبادی تشرح کرد: رمان «آناتومی فیزیولوژی دیاریا» در  ۱۳۰ صفحه توسط انتشارات شاملو مشهد با شمارگان یک هزار نسخه چاپ و منتشر شده است و  موضوع این رمان با محوریت دغدغه های پرستاری است که با محدودیت ها و مشکلات و نیز تبعیض ها مواجه می شود و به دنبال چاره جویی می گردد.

داوود رهبری متولد سال ۱۳۶۸ در شهرستان دامغان است و  پیش تر از وی مجموعه داستان‌‍ های کوتاه «ردی از کویر» توسط انتشارات تحول به چاپ رسیده بود. 

۹۸۵۶/۷۴۰۸

منبع: ایرنا

کلیدواژه: شاهرود سازمان نظام پرستاری ایران دامغان ادبیات

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۸۵۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد

به گزارش خبرگزاری مهر، نسخه صوتی کتاب «داستان‌های پارسی» به‌تازگی توسط رایزنی فرهنگی جمهوری اسلامی ایران در یونان و انتشارات تاکسیدفتیس و سامانه صدای کتاب (bookvoice) در یونان منتشر شده است.

«داستان‌های پارسی» شامل ۹ داستان اصیل و فولکلور ایرانی برای رده سنی ۵ تا ۱۱ سال است در جولای ۲۰۲۰ (تیر ۱۳۹۹) توسط انتشارات تاکسیدفتیس به زبان یونانی منتشر شد.

این کتاب که مقدمه‌ای از میخالیس مراکلیس، شخصیت نام آشنای حوزه داستانشناسی یونان را نیز در خود دارد، ضمن سادگی مفاهیم غنی فرهنگ و هنر ایرانی را به کودکان این کشور بیان می‌کند.

نسخه صوتی کتاب مذکور با صدا و روایت هنرپیشه نام آشنای یونانی پانایوتیس بویوریس، بازیگر سینما و تلویزیون یونان و از بازیگران خارجی سریال سلمان فارسی در سامانه شناخته شده کتاب‌های گویا در یونان منتشر و از ابتدای اردیبهشت ۱۴۰۳ در دسترس مخاطبان قرار گرفت.

نسخه صوتی این کتاب در یک ساعت و دو دقیقه تهیه و در استودیوی حرفه‌ای ضبط و تدوین شده است. علاقه‌مندان به فرهنگ و ادبیات ایران و کودکان و نوجوانان یونانی می‌توانند نسخه صوتی داستان‌های پارسی را بارگیری کرده و به این گنجینه ارزشمند ادبی دسترسی پیدا کنند و کودکانشان با ادبیات غنی ایرانی اسلامی آشنا شوند.

سامانه صدای کتاب (bookvoice) به عنوان معتبرترین مرجع کتاب‌های صوتی در یونان، با همکاری هنرمندان برجسته این کشور، همواره در تلاش است تا تجربه‌ای شنیدنی و لذت‌بخش را برای مخاطبان خود رقم زند. این سامانه دارای یک سایت رسمی و برنامه‌های کاربردی برای سیستم عامل اندروید و iOS است.

کد خبر 6094349 الناز رحمت نژاد

دیگر خبرها

  • بدرود آقای پل استر
  • درباره پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی/ تراژدی پست مدرن
  • کتاب صوتی «داستان‌های پارسی» در یونان منتشر شد
  • پل آستر نویسنده معروف آمریکایی درگذشت
  • کتاب بنیه فیلمساز را قوی می‌کند/ حتما به نمایشگاه کتاب تهران می‌روم
  • پل استر، نویسنده شهیر آمریکایی در گذشت
  • رمان اجتماعی معمایی «آفرودیت» در نمایشگاه کتاب عرضه می‌شود
  • «پل آستر»‌ درگذشت
  • ۳ رمان نوجوان تألیفی پیشنهاد خرید هادی خورشاهیان از نمایشگاه
  • پل آستر درگذشت