Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: در رابطه با حوادث اخیر لردگان، به کمیسیون بهداشت دستور داده شده که هر چه سریع تر کمیته ای برای بررسی این موضوع به شهرستان لردگان اعزام کند.

به گزارش ایمنا، علی لاریجانی این مطلب را در پاسخ به تذکر محمد خدابخشی نماینده الیگودرز عنوان کرد و افزود: در رابطه با حوادث اخیر شهرستان لردگان، به نماینده  این منطقه توضیحات کافی ارائه و به کمیسیون بهداشت و درمان مجلس نیز گفته شد که هرچه سریع تر کمیته ای را برای بررسی این موضوع به شهرستان لردگان اعزام کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد خدابخشی، نماینده الیگودرز بااشاره به حوادث اخیر در روستای چنار محمود شهرستان لردگان استان چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: با توجه به موضوعات مطرح شده در رابطه با ابتلای برخی از روستائیان به بیماری، لازم است که در این رابطه اقدامات مقتضی صورت گیرد.

منبع: ایرنا

کد خبر 392318

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سرنگ مرکز بهداشت لردگان اچ آی وی شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۸۵۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای مازندران، ‌‌مدیرعامل شرکت گاز مازندران از پاسخگویی به ۸۴ هزار و ۱۷۴ تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی با مرکز امداد و حوادث ۱۹۴ شرکت گاز استان، طی سال گذشته خبر داد.

دکتر مایلی رستمی با اعلام این خبر گفت: از این تعداد تماس ۷۹ هزار و ۶۷۶ مورد منجر به اعزام عملیاتی و ۹۸۹ مورد نیز منجر به اعزام فوری گروه‌های امداد و حوادث شده است.

وی رفع نشتی از کنتور و رگولاتور، بررسی صدای ناهنجار از رگولاتور، وصل کردن مجدد انشعاب، بازدید از حفاری، کنترل آتش‌سوزی و رفع شکستگی علمک در اثر برخورد خودرو را از جمله اقداماتی عنوان کرد که اعزام گروه‌های امداد و حوادث در پی داشته است.

مدیرعامل شرکت گاز مازندران با اشاره به ضرورت آمادگی و انجام واکنش سریع نیرو‌های امدادی برای مقابله با حوادث احتمالی، گفت: برگزاری مانور مقابله با زلزله، انفجار، آتش‌سوزی، گازگرفتی و شکستگی علمک، نقشه‌خوانی و تعیین موقعیت مکانی از جمله اقداماتی است که در این راستا طی سال ۱۴۰۲ انجام شده است.

دیگر خبرها

  • کشف ۴ تن روغن نباتی قاچاق در الیگودرز
  • بهداشت حرفه ‌ای عمر مفید کارگران را افزایش می‌دهد
  • مرگ ۳ میلیون کارگر در جهان در پی حوادث و امراض/ ۵ شغل پرخطر
  • پاسخگویی مرکز امداد شرکت گاز به ۸۴ هزار تماس تلفنی مشترکان گاز طبیعی 
  • معاونت قوانین به تخلف کمیسیون تلفیق برنامه هفتم ورود کرد
  • پایان بررسی جداول لایحه بودجه در جلسات علنی مجلس
  • مجلس با وجود مخالفت دولت با الحاق جدولی به بودجه ۱۴۰۳ موافقت کرد
  • قالیباف: ۱۰ همت برای فوق‌العاده شغل پرستاران اختصاص یافت
  • جدول مربوط به «تملک دارایی‌های مالی» تصویب شد
  • جزییات دریافت مالیات از تراکنش‌های بانکی​ اعلام شد