Web Analytics Made Easy - Statcounter

مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، با حضور رئیس جمهوری ۲۴ مهر در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

به گزارش خبرگزاری شبستان، مراسم آغاز سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ها، با حضور حجت الاسلام حسن روحانی رئیس جمهور، چهارشنبه هفته آینده( ۲۴ مهر) در دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

 

 همچنین در این مراسم رئیس جمهور با اهدای لوح تقدیر و جوایز از برگزیدگان آزمون سراسری تقدیر می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

/

پایان پیام/50

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین زائران اربعین حسینی کانون های فرهنگی هنری مساجد هفته نیروی انتظامی موکب اربعین کانون های مساجد استان همدان دانشگاه حسن روحانی روحانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۸۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد

به گزارش خبرگزاری صدا وسیمای مرکز مهاباد؛ بمناسبت گرامیداشت هفته معلم با حضور جمعی از دانشجویان و اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد در مراسمی از اساتید این دانشگاه تجلیل شد.

رضا قادری، رئیس دانشگاه پیام نورمهاباد در این مراسم گفت: جامعه فرهیخته و پیشرفته با تلاش معلم و استاد محقق می‌شود و در این زمینه، خدمات و زحمات معلمان و استادان برهیچ کس پوشیده نیست.

طالب زاده، رئیس دانشگاه پیام نورآذربایجان‌غربی هم در این مراسم با اشاره به افزایش رشته های دانشگاهی و کسب رتبه دوم فرهنگی این دانشگاه در سطح کشور گفت: ۳۵ رشته کارشناسی و ۱۵ رشته کارشناسی ارشد به رشته های دانشگاه پیام نور آذربایجانغربی اضافه شده است.

اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری پایان بخش این مراسم بود.   

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

 

دیگر خبرها

  • پوتین برای بار پنجم برای رئیس جمهوری روسیه سوگند یاد کرد
  • تجلیل از اساتید دانشگاه پیام نور مهاباد
  • تحقیقات دانشگاه می‌سی‌سی‌پی در مورد رفتارهای نژادپرستانه
  • مراسم باشکوه تحلیف پوتین به عنوان ریاست جمهوری
  • مراسم تحلیف ریاست جمهوری برای سی سالگی
  • استقبال «اردوغان» از امیر کویت در آنکارا
  • آنچه در مراسم تحلیف «پوتین» گذشت+ فیلم
  • تجلیل از چهل سال خدمات علمی و فرهنگی استاد دانشگاه تهران
  • آغاز رسمی پنجمین دوره ریاست جمهوری پوتین پس از ادای سوگند
  • مراسم تحلیف «پوتین» فردا برگزار می‌شود