Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران، زهرا امام جمعه روز یکشنبه در مراسم اغاز سال تحصیلی جدید دانشجویان پردیس بین المللی ارس دانشگاه تهران با حضور دانشجویان نو ورود ایرانی و خارجی، افزود: بر اساس مجوز وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در چهارچوب برنامه‌های توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی سند چشم انداز بیست ساله و سیاست‌های نظام آموزش عالی کشور این دانشگاه اقدام به پذیرش دانشجو کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت:‌ جذب دانشجو با هدف گسترش فعالیت در دوره‌های تحصیلات تکمیلی است که از طریق بررسی سوابق آموزشی و پژوهشی و مصاحبه در مقطع دکتری تخصصی (Ph.D) و کارشناسی ارشد انجام می‌شود.

رییس پردیس بین المللی ارس با تاکید بر اینکه تحصیل در دانشگاه تهران به عنوان بزرگ‌ترین مرکز آموزش عالی ایران، فرصت مغتنمی است، افزود: این واحد دانشگاهی در رشته‌های علوم انسانی، علوم اجتماعی و MBA، فنی و مهندسی، هنر و علوم پایه در ۱۶ عنوان رشته مقطع دکتری و ۸ رشته کارشناسی ارشد تعداد ۱۸۰ دانشجوی نو ورود ایرانی و ۱۹۸ دانشجوی خارجی پذیرفته است.

زهرا امام جمعه ادامه داد: دو هدف در دانشگاه پردیس ارس دنبال می شود. نخست پذیرش دانشجویان خارجی و دیگری بسترسازی برای ادامه تحصیل متقاضیان ورود به دانشگاه‌ها که قصد عزیمت به خارج از کشور را دارند. البته علاقه خروج از ایران بیشتر در دوره‌های تحصیلات تکمیلی است که با توجه به وضعیت جمعیت جوان کشور این اتفاق به نفع کشور ما نخواهد بود. اما در مجموع فلسفه تشکیل پردیس بین المللی، جذب دانشجویانی است که می‌خواهند در خارج از کشور تحصیل کنند.

 زهره عزیزی معاون مدیرکل خدمات آموزشی دانشگاه تهران، یوسف داداش زاده معاون اجتماعی و فرهنگی منطقه آزاد ارس، هیأت رئیسه این پردیس و استادان و کارکنان دانشگاه تهران در این مراسم حضور داشتند.

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری دانشگاه تهران سال تحصیلی جدید دانشجو پردیس ارس دانشگاه تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۸۹۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم

ذبیح‌الله مجاهد، سخنگوی طالبان گفته است که سفر اخیر دیپلمات‌ها و هیأت‌های خارجی به کابل نشان‌دهنده‌ آن است که این گروه به سطح گسترده پذیرفته‌ شده و منزوی نیست.

مجاهد در پیامی در ایکس نوشته است که در این اواخر کابل شاهد سفر شمار زیادی از نمایندگان دیپلماتیک و هیأت‌های خارجی است.

او افزوده است که از این میان، دیدار معاون سازمان همکاری‌های اسلامی و هیأت همراه‌اش و همچنین دیپلمات‌های کشورهای روسیه، مالزی، قزاقستان، ترکمنستان و اتحادیه اروپا با مقام‌های طالبان قابل توجه است.

سخنگوی طالبان گفته است: «برداشت بعضی‌ها که افغانستان دیگر منزوی و اقتصادش در حال خراب‌شدن است و مناسبات آن با کشورها تأمین شده نمی‌تواند، این همه نادرست ثابت شد.»

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • افتتاح خوابگاه متأهلی برای ۱۲۰ دانشجوی علوم پزشکی تهران
  • پذیرش دانشجویان خارجی نمایشی از مرجعیت علمی مراکز دانشگاهی
  • پذیرش دانشجوی خارجی در ارشد هوشبری در دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • به صورت گسترده در جهان پذیرفته شده ایم
  • دانشگاه محقق اردبیلی میزبان اولین کنفرانس بین المللی موزه
  • دانشگاه جندی‌شاپور اهواز در مقطع ارشد «هوشبری» دانشجوی خارجی می‌پذیرد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد + آمار
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینماهای کشور در فروردین اعلام شد
  • پرفروش‌ترین سینما‌های کشور در فروردین اعلام شد/ جمع کل؛ بیش از ۱۴۶ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان