Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-06@15:14:26 GMT

بازداشت مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۹۰۲۵

بازداشت مدیر عامل شرکت پشتیبانی امور دام

یک منبع آگاه از بازداشت مدیرعامل شرکت پشتیبانی امور دام خبر داد و گفت: این فرد به دلیل اخلال در نظام اقتصادی از طریق اخلال در مایحتاج عمومی بازداشت شده است.

پرونده وی پیشتر در دادسرای کارکنان دولت تشکیل شده بود.

گفتنی است پیش از این هم دو پرونده گوشتی مربوط به مفقود شدن ۵هزار تن گوشت تنظیم بازار و همچنین اخلال در نظام مایحتاج عمومی از سوی برخی دلالان و مدیران جهاد کشاورزی مطرح بود که تا کنون برای مورد اول دادگاهی برگزار نشده است، اما در پرونده دومی تعدادی از مدیران محکوم و روانه زندان شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: پارسینه

کلیدواژه: اخلالگران اقتصادی تنظیم بازار تنظیم بازار جهاد کشاورزی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۰۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند

طی یک اقدام اطلاعاتی عملیاتی چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده عملیات‌های تروریستی اخیر استان در مدرسه دینی پشامگ راسک بازداشت شدند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سیستان و بلوچستان، روابط عمومی سپاه سلمان استان طی اطلاعیه‌ای از بازداشت عوامل محوری تأمین پشتیبانی عملیات‌های تروریستی اخیر استان خبر داد.

در این اطلاعیه آمده است؛ به اطلاع امت شهیدپرور ایران اسلامی می‌رساند بامداد امروز رزمندگان قرارگاه قدس طی یک عملیات مشترک اطلاعاتی و عملیاتی با اداره کل اطلاعات استان سیستان و بلوچستان چند تن از عوامل تأمین و پشتیبانی کننده که نقش محوری در دو عملیات گروهک تروریستی جیش الظلم در تاریخ‌های ۲۴ آذر ۱۴۰۲ در ستاد انتظامی و ۱۶ فروردین سال جاری در سپاه شهرستان راسک را داشته و در مدرسه دینی انوارالحرمین روستای پشامگ از توابع این شهرستان مخفی شده بودند را با همکاری مردم شریف منطقه شناسایی و دستگیر کردند.

کد خبر 750421

دیگر خبرها

  • هوش مصنوعی در دستان iOS 18!
  • جهاد آبرسانی در ۱۲۵ روستای لرستان
  • اطلاعیه سپاه درباره بازداشت پشتیبانان یک گروه تروریستی
  • برگزاری رویداد بین المللی ارائه فرصت های سرمایه گزاری و جلب مشارکت های عمومی در فرودگاه های ایران
  • بازداشت عامل چاقوکشی در ایلام
  • عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • بازداشت عوامل پشتیبانی گروهک جیش الظلم در راسک
  • عوامل محوری پشتیبانی گروهک تروریستی جیش الظلم در راسک بازداشت شدند
  • عوامل پشتیبانی جیش العدل در راسک بازداشت شدند
  • سقوط تراتسفورماتور در منطقه پردیس اهواز