Web Analytics Made Easy - Statcounter

بهادری گفت: قرار است امشب در نشستی که با استاندار خوزستان مشکلات باشگاه و نگرانی‌های هواداران نفت مسجد سلیمان را با او در میان بگذارم.

عطاالله بهادری رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در گفت و گو با خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، در خصوص مشکلات مالی باشگاه نفت مسجد سلیمان و شایعاتی که مبنی بر حاضر نشدن تارتار در تمرینات روز سه شنبه نفت مسجد سلیمان به گوش می رسد، اظهار داشت: تارتار نگران وضعیت مالی بازیکنان تیم است و باید به او حق داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به هر حال پرداخت حقوق بازیکنان و کادرفنی باید تاکنون انجام می‌شد، اما با بخشنامه‌ای که از سوی وزارت نفت مبنی بر قطع حمایت از باشگاه‌های تحت پوشش این وزارت خانه صادر شد، پرداخت دستمزد بازیکنان و کادرفنی به تاخیر افتاد. تاکنون نماینده مسجد سلیمان در مجلس شورای اسلامی و استاندار خوزستان به همراه تاج پیگیری‌هایی برای رفع مشکلات مالی این ۳ باشگاه انجام دادند. ما هم پیگیری‌های لازم را انجام داده ایم و امیدوارم طی روز‌های آینده بتوانیم دستمزد‌ها را پرداخت کنیم.

بیشتر بخوانید: وقت آن رسیده وعده‌ها عملی شود/ در جام حذفی سخت‌ترین قرعه ممکن به ما افتاد

رئیس هیئت مدیره باشگاه نفت مسجد سلیمان در ادامه گفت: برای رفع مشکلات مالی باشگاه از استاندار خوزستان درخواست کردیم با ما نشستی  برگزار کند و قرار شد در جلسه‌ای که امشب با او داریم، مشکلات باشگاه و نگرانی‌های هواداران نفت مسجد سلیمان را با استاندار در میان بگذاریم. به هر حال نفت مسجد سلیمان دلخوشی مردم این شهر است و با مشکلاتی که پیش آمده هواداران نگران شده اند. قطعا این مسائل تیم را به چالش و حاشیه می‌برد. هیئت مدیره باشگاه در تلاش است تا حداقل بتوانیم پیش از بازی با شهرخودرو، مبلغی را به عنوان پیش پرداخت به اعضای تیم پرداخت کنیم.

بهادری با تمجید از عملکرد تارتار در نفت مسجد سلیمان گفت: در حال حاضر تیم روند خیلی خوبی دارد و در فصل جدید نتایج خوبی کسب شده است، اما تارتار نمی‌تواند هر بار برای بازیکنان امروز و فردا کند. ما تمام تلاشمان را برای پرداخت دستمزد‌ها انجام می‌دهیم، اما ممکن است پرداخت حقوق بازیکنان و کادرفنی برای مدت کوتاهی زمان ببرد.

بیشتر بخوانید: تارتار تهدید به کناره گیری کرد

او درباره صحبت‌های تارتار که گفته بود در صورتی که مشکلات مالی پس از بازی برابر پیکان برطرف نشود، دیگر حاضر به ادامه کار در این تیم نیست، عنوان کرد: سرمربی صنعت نفت هم اعلام کرده اگر پرداختی به بازیکنان انجام نشود از سمتش کناره گیری می‌کند. به هر حال آن‌ها نگران هستند، اما ما نمی‌خواهیم تارتار را از دست بدهیم، زیرا مربی بزرگی است و تیم با او نتایج خوبی کسب کرده و باعث شادی هواداران شده است. تلاشمان می‌کنیم تا مشکلات رفع شود، اما گاهی اوقات موانع قانونی مانند بخشنامه وزارت نفت سر راه قرار دارد و کار خاصی از دست ما بر نمی‌آید و  برای رفع مشکلات باید همتی همگانی و قانونی وجود داشته باشد.

انتهای پیام/

آخرین اخبار از فوتبال ایران

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۱۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار

«علی محمد قادری»، با اشاره به بهره‌گیری سازمان بهزیستی از ظرفیت مساجد، بیان کرد: سازمان بهزیستی در اجرای برنامه ها تلاش دارد که از سازه زنده جهان اسلام یعنی مساجد بهره مند شود.

رئیس سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه مسجد مکان مقدس و خانه خدا است، تصریح کرد: خوشبختانه یک وفاق جدی اتفاق افتاده است و ما فعالیت های خودمان را معطوف به حضور در مسجد نموده‌ایم، زیرا که فعالیت در مساجد مشمول برکات بسیاری است.

وی ادامه داد: به همین دلیل سازمان بهزیستی از ظرفیت خانه های خدا برای رسیدگی به مسائل و مشکلات بانوان سرپرست خانوار و افراد دارای معلولیت و نیز تسهیل‌گری امورات آنها استفاده می‌کند.

قادری افزود: همچنین در قالب طرحی، رسیدگی به وضعیت و مشکلات افراد دارای معلولیت را در مساجد مورد توجه قرار دادیم و بنا داریم که این جلسات را در سال جدید در ۵۰۰ مسجد برگزار نماییم.

منبع: خبرگزاری شبستان

دیگر خبرها

  • معرفی دو گزینه اروپایی سرمربیگری تیم ملی بسکتبال
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • هیچ مربی‌ای در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • هیچ مربی در کبدی ایران حذف نمی‌شود
  • تعامل بهزیستی با مساجد برای رفع مشکلات معلولان و زنان سرپرست خانوار
  • اضافه شدن ۱۹۵ کلاس درس به فضای آموزشی مسجدسلیمان
  • اولین گردهمایی ائمه جمعه استان خوزستان با محوریت تبیین جایگاه مسجد در الگوی اعتلای شهر
  • نهضت بازگشت به مساجد، به عنوان مهمترین پایگاه رسیدگی به مشکلات مردم