Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر کل راه آهن اصفهان گفت: برای نخستین بار قطار اصفهان- کرمانشاه با عنوان قطار اربعین حرکت کرد.

به گزارش ایسنا، سیدرضا سادات حسینی، شامگاه امروز (یکشنبه) در مراسم بدرقه زائران عتبات عالیات و قطار اربعین در ایستگاه راه آهن اصفهان در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: یک رام قطار اصفهان- کرمانشاه با عنوان قطار اربعین به صورت آزمایشی شامگاه امروز ۱۴ مهر ماه در ساعت ۱۸:۴۵ دقیقه از مبدا اصفهان به مقصد کرمانشاه حرکت کرد و روز بعد ساعت ۱۰:۴۵ دقیقه به کرمانشاه می‌رسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به ظرفیت ۳۵۰ نفری این قطار، افزود: با توجه به استقبال مردم، تلاش‌ها و رایزنی‌هایی از سوی راه آهن جمهوری اسلامی و اداره کل راه آهن اصفهان انجام شد و سه رام دیگر قطار نیز برای این منظور در تاریخ های ۱۶، ۱۸ و ۲۰ مهر ماه اضافه و ساعت حرکت آنها همانند امروز است.

مدیر کل راه آهن اصفهان با بیان اینکه ظرفیت کل این قطارها به صورت رفت و برگشت ۲۰۰۰ نفر است، اظهار کرد: با وجود حاشیه و اخبارهای مربوط به عراق، ۹۰ درصد ظرفیت این قطار پر شده است.

وی افزود: سه قطار دیگر به صورت رفت و برگشت حدود ۱۵۰۰ نفر ظرفیت خالی دارد که مردم اصفهان می‌توانند با استفاده از سایت‌ها، آژانس‌های دارای مجوز و باجه‌ فروش بلیت در ایستگاه راه آهن، بلیت خود را خریداری کنند.

سادات حسینی قیمت بلیت این قطارها را ۹۳ و ۱۱۴ هزار تومان اعلام کرد و گفت: این قیمت ها بر اساس نوع چهارتخته و شش تخته قطارهای درجه یک اکسپرس تعیین شده که توسط شرکت رجا حمایت می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: موکب های استان اصفهان از مسافران پیاده اربعین حسینی به صورت رایگان استقبال خواهند کرد.

به گزارش ایسنا، عصر امروز مراسم بدرقه زائران عتبات عالیات و قطار اربعین با برگزاری رژه نظامی در ایستگاه راه آهن اصفهان انجام شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اقتصادی قطار اصفهان اربعین ۹۸

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۲۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان از توقف قطار تهران - گرگان بین راه بر اثر آبگرفتگی شدید بخشی از خط ریلی خبر داد.

به گزارش ایسنا، وی تعداد مسافران این قطار را ۲۷۰ نفر اعلام کرد و افزود: بخشی از آنان با مینی‌بوس از بندرگز در حال جابه‌جایی به سمت گرگان هستند و با هماهنگی شهرداری گرگان تعدادی اتوبوس هم برای انتقال سایر مسافران به سمت بندرگز حرکت کردند.

معاون اداره کل مدیریت بحران گلستان گفت: به محض فروکش کردن آب، حرکت قطار تهران - گرگان برقرار می‌شود.

دیگر خبرها

  • برگزاری نخستین نشست سلامت برگزاری مراسم راهپیمایی اربعین حسینی
  • پایان سفر پرماجرای مسافران قطار تهران - گرگان
  • راه اندازی چهارمین قطار مسافربری پنج ستاره قم مشهد + عکس
  • سیلاب برای قطار تهران-گرگان دردسرساز شد
  • سیل جلوی قطار را گرفت؛ انتقال مسافران با اتوبوس
  • سیل جلوی قطار تهران - گرگان را گرفت | انتقال مسافران در راه مانده با اتوبوس
  • سیلاب؛ قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • سیلاب قطار تهران- گرگان را مجبور به توقف کرد
  • چهارمین قطار مسافربری قم به مشهد راه‌اندازی شد
  • خوابیدن یک سگ روی ریل هنگام عبور قطار (فیلم)