Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@17:28:30 GMT

کشتارگاه ماهشهر بدلیل نواقص بهداشتی پلمب شد

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۶۹۳۰۳

کشتارگاه ماهشهر بدلیل نواقص بهداشتی پلمب شد

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، محمدی دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر از پلمب کشتارگاه ماهشهر به دلیل مشکلات و نواقص بهداشتی خبرداد.

وی گفت: تصمیمات قضایی پس از تذکرات مکرر برای رفع نواقص بهداشتی اتخاذ شد.

دادستان ماهشهر اضافه کرد: تا رفع نواقص کشتارگاه مذکور، گوشت مورد نیاز این شهرستان با هماهنگی کشتارگاه بندرامام خمینی (ره) و رامشیر تامین می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتهای پیام/

20 / 20 دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ماهشهر محمدی مشکلات و نواقص بهداشتی کشتارگاه کشتارگاه ماهشهرپلمب شد

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: محمدی کشتارگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۳۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مسعود مهدوی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه شهر الوند اظهار کرد: رهبر معظم انقلاب، با بیان نقش کلیدی جامعه کارگری در جهش تولید و بهبود وضع اقتصادی کشور، به تبیین وظایف مسئولان برای حل مشکلات قشرِ قانع و نجیب کارگر پرداختند و فرمودند که حال خوب جامعه کارگری، حال ملت را هم خوب خواهد کرد.

وی افزود: از مسؤولان اجرایی و قضائی درخواست کرده‌ایم که مشکلات بعضی کارخانجات که حقوق کارگران را پرداخت نمی‌کنند ورود جدی داشته باشد.

امام جمعه الوند تاکید کرد: رکن اصلی تولید که مطالبه جدی رهبری هم هست کارگر است وقتی این‌ها به کارگر بها قائل نمی‌شوند چه کسی باید پاسخگو باشد؟ وقتی کارگران را اخراج می‌کنند آیا مدعی العموم وظیفه‌ای ندارد که آنها را پاسخگو کند؟

وی با طرح این پرسش که مسؤولان قضائی استان چرا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود نمی‌کنند تاکید کرد: دستگاه قضا با مدیران واحدهایی که با زندگی مردم و کارگران بازی می‌کنند برخورد جدی داشته باشد.

حجت الاسلام مهدوی تاکید کرد: رهبری معظم هدف واقعی آمریکا و غرب از تحریم و فشار بر ایران را، تسلیم و تبعیت محض ملت و نظام اسلامی خواندند و تأکید کردند ملت بزرگ و ریشه‌دار ایران و جمهوری اسلامی، در مقابل زورگویی و زیاده‌خواهی‌ها تسلیم نمی‌شود و با تبدیل تحریم‌ها به فرصت‌های پیشرفت و شکوفایی، به افق روشن آینده دست خواهد یافت.

وی با اشاره به ادامه جنایت اسرائیل در غزه عنوان کرد: بدون شک، در موضوع فلسطین، دنیا تکانی خورده است که پیش از این اصلاً سابقه نداشته است. این اتفاق در حالی رقم خورده که فلسطینی‌ها در زمینه رسانه، فناوری اطلاعات و حتی در امور روزمره خود دچار محدودیت هستند.

وی در پایان با اشاره به فرارسیدن روز معلم یادآور شد: شهید مطهری، نه یک فرد بلکه یک مکتب، یک گفتمان و یک جریان بود که می‌توانست و می‌تواند برای خواص و نخبگان فکری جبهه انقلاب، یک الگو و اسوه باشد. امام (ره) و هم رهبر حکیم انقلاب، یکی از اصلی‌ترین‌ترین ویژگی‌های شخصیتی ایشان را «بصیرت» دانسته‌اند.

کد خبر 6089140

دیگر خبرها

  • حل مشکلات تولیدکنندگان کشتارگاه اقلید نیازمند اراده مسوولان است
  • مسوولان دستگاه قضا به مشکلات کارگری شهرستان البرز ورود کنند
  • پلمب واحد‌های صنفی متخلف در کازرون
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • تبدیل به ضایعات بیش از ۳ هزار کیلوگرم گوشت مرغ در بیرجند
  • افتتاح کارگاه اشتغال‌زایی برای معتادان در مشهد
  • مدعی العموم از کارخانجات رب گوجه بازدید کرد
  • حذف بیش از ۳ تن مرغ غیر قابل مصرف از چرخه مصرف انسانی
  • رای قطعی کارمند متخلف یکی از بانک های شهرستان البرز صادر شد
  • برخورد قضایی با خاطیان مجتمع ورزشی مختلط لواسان/ متصدی برکنار شد