Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- استاندار فارس با بیان اینکه در حال برآورد خسارات باران‌های سیل‌آسای اخیر به باغات و نخیلات استان هستیم، گفت: باران بیشتر در شهرستان‌های فراشبند و قیروکارزین بوده است. تاریخ انتشار: 22:12 - 14 مهر 1398 - کد خبر: ۵۵۶۱۰۷ عنایت‌الله رحیمی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه سیاسی خبرگزاری میزان، با اشاره به بارندگی‌های سیل آسای اخیر در چند استان جنوبی کشور بیان کرد: ظرف دو روز گذشته استان فارس نیز شاهد بارندگی‌های کوتاه مدت، همراه با طوفان بود که خسارتی هم به باغات میوه و نخیلات این استان وارد کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

  وی افزود: هم اکنون در حال برآورد خسارات باران‌های سیل‌آسای اخیر به باغات و نخیلات استان فارس هستیم.
رحیمی با بیان اینکه بارندگی‌ها در استان فارس تا فردا دوشنبه (۱۵ مهر) ادامه دارد، افزود: باران بیشتر در شهرستان‌های فراشبند و قیروکارزین بوده است.
استاندار فارس خاطرنشان کرد: خوشبختانه بارندگی‌های اخیر که از روز جمعه در استان فارس آغاز شده خسارات جانی در برنداشته است. تنها آبگیری‌هایی در معابر وجود داشت.
رحیمی خاطرنشان کرد: وضعیت جوی شهرستان‌های جنوب استان فارس و هرمزگان با هم مشابهت دارد؛ بنابراین بارندگی های، شدید، کوتاه مدت و پرحجم آغاز شده تا فردا در این دو استان ادامه خواهند داشت.
وی با بیان اینکه ستاد مدیریت بحران در استان فارس همیشه در حال آماده باش است، گفت: برای مواجهه با بارش‌های اخیر اقدامات و تدابیر لازم اندیشیده شده تا شاهد کمترین خسارات باشیم. امیدوارم این رحمت الهی برای مردم عزیز استان فارس تبدیل به برکت شود.
انتهای پیام/

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: استاندار فارس بارندگی های شدید وضعیت جوی ستاد مدیریت بحران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۶۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: بارندگی‌های شدید باعث سیل در خیابان‌های اردبیل شد (فیلم) جاری شدن سیل در نطنز پس از بارش شدید باران (فیلم) آبگرفتگی خیابان‌های شیراز پس از بارندگی شدید (فیلم)

دیگر خبرها

  • خسارت ۳.۲ میلیاردی سیل اخیر به تأسیسات پارک ملی هفتادقله
  • سامانه بارشی جان دوباره می‌گیرد / در کدام استان‌های کشور بارندگی خواهیم داشت؟
  • خسارت ۱۷۰۰ میلیارد تومانی بارندگی اخیر به زیرساخت‌ها و بخش کشاورزی شهرستان راور
  • آب گرفتگی معابر شهر بیرجند پس از بارش رگباری باران (فیلم)
  • برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی/ ۱۰۱ رشته قنات آسیب دیدند
  • بیش از 543 میلیارد تومان برآورد اولیه خسارت سیل به بخش کشاورزی
  • اعلام خسارات اولیه سیل در ۴ استان کشور
  • برآورد اولیه خسارات ناشی از بارندگی‌های اخیر در خراسان جنوبی
  • بیشترین خسارت سیل در خراسان جنوبی به محورهای موصلاتی وارد شد
  • بارندگی در زارچ با ثبت کمترین خسارت