Web Analytics Made Easy - Statcounter

نیکوکار رئیس هیات شطرنج استان ایلام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام، گفت: اولین دوره مسابقات شطرنج آزاد کشوری (جام آلامتو) با حضور ورزشکاران سراسر کشور با هدف شناسایی بازیکنان مستعد و ارتقاء سطح شطرنج استان در ایلام برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه این مسابقات به صورت ریتد برگزار می‌شود افزود: قوانین فدراسیون جهانی شطرنج (فیده) حاکم بر مسابقات می‌باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیکوکار ادامه داد:ثبت نام این مسابقات از ۱۱ مهر شروع شده و تا ۳۰ مهر ماه ۹۸ ادامه دارد.

رئیس هیات شطرنج ایلام اضافه کرد:رده بندی بر اساس مجموع امتیازات کسب شده هر بازیکن در پایان مسابقات تعیین خواهد شد و چنانچه دو یا چند بازیکن امتیازات یکسان کسب کرده باشند برای تعیین رتبه آن‌ها از روش گره گشایی به ترتیب زیر استفاده می‌شود:

۱-رویارویی مستقیم
۲-سونه بورن برگر
۳-بوخ هولز قطع شده ۱
۴-بوخ هولز قطع شده ۲
۵-مجموع بوخ هولز

او افزود: این مسابقات در روز چهارشنبه یکم آبان ماه ۹۸ به میزبانی هیات شطرنج استان و در شهر ایلام آغاز شده و تا ۷ آبان ماه ادامه خواهد داشت.

انتهای پیام/غ

برگزاری مسابقات کشوری شطرنج در ایلام

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ورزش و جوانان اخبار ورزشی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۶۹۸۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان

به گزارش خبرگزاری مهر، اشکان اتحادی از برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» به میزبانی استان گلستان در خانه اسکواش گرگان خبر داد و اظهار کرد: این مسابقات به مدت پنج روز از تاریخ ۱۷ لغایت ۲۱ اردیبهشت ماه برگزار خواهد شد.

رییس هیات اسکواش استان گلستان گفت :۶۸ ورزشکار پسر و ۷۸ ورزشکار دختر از ۱۵ استان در ۵ رده سنی ۱۱، ۱۳، ۱۵، ۱۷ و ۱۹ سال در این مسابقات که در تقویم کنفدراسیون اسکواش آسیا به ثبت رسیده به رقابت خواهند پرداخت.

کد خبر 6098156

دیگر خبرها

  • برگزاری دومین دوره مسابقات اسکواش «گرگان‌جونیور» در گلستان
  • دانشجوی واحد نی‌ریز مقام قهرمانی مسابقات استانی پرس سینه را کسب کرد
  • مراسم افتتاحیه هجدهمین دوره مسابقات بین‌المللی ربوکاپ آزاد ایران
  • ۵۹ هزار دانش‌آموز یزدی در طرح ملی نجات آب شرکت کردند
  • رقابت کشتی آزاد و فوتسال ایران برای تاجگذاری در قاره آسیا
  • برگزاری اولین رویداد میزهای تخصصی سند ملی زیارت در مشهد
  • رقابت‌های قرآنی دانش‌آموزی استان مرکزی
  • مسابقات قرآن دانش‌آموزی استان مرکزی
  • برگزاری سومین دوره مسابقات تنیس روی میز اپن آزاد بزرگسالان در مشهد
  • معرفی نفرات برتر مسابقات کشوری شطرنج در مراغه