Web Analytics Made Easy - Statcounter

حجت‌الاسلام سید محمدرضا میرتاج‌الدینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیرو‌های انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره حوادث اخیر در عراق گفت: آل‌سعود با ضربه محکمی که از یمن خورد به دنبال تضعیف جریان مقاومت در منطقه است و چشم دیدن وحدت بین جبهه مقاومت در کشور‌های مسلمان را ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: راهپیمایی اربعین حسینی(ع) حرکت عظیمی در بین مسلمانان جهان است که طلیعه شکل‌گیری تمدن نوین اسلامی و زمینه ظهور امام زمان(عج) است و آل‌سعود به دنبال ضربه زدن به این اجتماع عظیم از روش‌های مختلف همچون فضای مجازی است.

حجت‌الاسلام میرتاج‌الدینی با بیان اینکه مرجعیت شیعه در عراق به دولت دستور پیگیری رفع مطالبات مردم را داده است، یادآور شد: خوشبختانه مردم عراق کاملاً هوشیار هستند و از التهابات پیروی نمی‌کنند. راهپیمایی اربعین حسینی(ع) یک سیل عظیم معنوی و انسانی است که اختلافات را کنار خواهد زد.

او با بیان اینکه روابط اقتصادی ایران با کشور‌های همسایه افزایش پیدا کرده است، خاطرنشان کرد: آمریکا و برخی کشور‌های مرتجع منطقه چشم دیدن افزایش روابط برادری ملت‌ها را ندارند و می‌خواهند با اختلاف‌افکنی و ضربه زدن به روابط کشور‌ها مانع گسترش تعاملات شوند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: عراق عربستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۰۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو

دریافت 17 MB کد خبر 6095482

دیگر خبرها

  • تصاویری از حمله مقاومت عراق به «هدف حیاتی» رژیم اسرائیل
  • پایان روابط تجاری ترکیه ـ اسرائیل/ اردوغان در جنگ غزه به دنبال چیست؟
  • تشکیل کمیته‌های مشترک ایران و عراق برای مقابله با اخبار دروغ و جعلی
  • راهپیمایی میلیونی یمنی‌ها در همبستگی با ملت فلسطین در نوار غزه
  • توافق نزدیک عربستان با آمریکا؛ آل‌سعود هسته‌ای می‌شود؟
  • برای اولین بار؛ حمله به تل‌آویو از خاک عراق + فیلم
  • حمله بی سابقه از خاک عراق به تل آویو/ نگرانی شدید آمریکایی‌ها درباره وقوع جنگ داخلی/ اعلام تعلیق روابط اقتصادی ترکیه با اسرائیل/ حمله پهپادی گروه مقاومت بحرینی به فلسطین اشغالی
  • لحظه شلیک موشک‌های کروز مقاومت عراق به سمت ۲ هدف مهم در تل‌آویو
  • مقاومت اسلامی عراق بحر المیت در فلسطین اشغالی را هدف قرار داد
  • قرارگاه رسانه‌ای اربعین در مرکز پیگیری می‌شود