Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:48:55 GMT

احتمال زنده بودن دره نوردان اصفهانی زیاد است

تاریخ انتشار: ۱۴ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۰۰۹۳

احتمال زنده بودن دره نوردان اصفهانی زیاد است

منصور شیشه فروش در گفت و گو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از روز پنج شنبه تاکنون خبری از ۱۰ دره نورد اصفهانی که به دره ویژه درون ایلام رفتند نیست، اظهار داشت: این دره نوردان پنج روز پیش،  برای نوردیدن دره ویژه درون راهی استان ایلام شده اند و با اینکه قرار بود روز جمعه به اصفهان برگردند هنوز اطلاعی از وضعیت  آنها در دست نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: در تعامل با مدیریت بحران استان ایلام و اعزام عوامل امدادی در دره صعب العبور ویژه درون که به شهرستان مهران منتهی می شود در تلاش برای یافتن این افراد هستیم.

مدیرکل بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه امشب هیئت کوهنوردی استان اصفهان با همکاری هلال احمر استان ایلام به دره ویژه درون اعزام می شوند، تصریح کرد: محل خروجی سد ایلام در پایین دره ویژه درون است و میزان خروجی سد در حال کنترل و مراقبت است.

وی با بیان اینکه تمام تلاش گروه های امدادی یافتن ده دره نورد اصفهانی است، ابراز داشت: ه علت شرایط جغرافیایی منطقه ویژه درون شانس زنده بودن دره نوردها بالاست.  

گفتنی است ویژه درون یکی از دره های بسیار زیبا و دیدنی استان ایلام است که در فاصله ۲۰ کیلومتری شهرستان ایلام و در کنار سد زیبای چم گردلان در نزدیکی روستای مهر شهرستان ملکشاهی قرار گرفته است. دیواره های سنگی و مرتفع دره که ارتفاعشان به بیش از صد متر می رسد از دیرباز با تنوع گیاهی و جانوری توجه گردشگران را به خود جلب کرده است.

کد خبر 4739029

منبع: مهر

کلیدواژه: کوهنوردی اصفهان ایلام اربعین 98 اربعین حسینی بوشهر قزوین گرگان گردشگری مرز مهران هفته دفاع مقدس شیراز خطبه های نماز جمعه ایلام شهرکرد استانداری سمنان آتش نشانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۰۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است

فرماندار ایلام گفت: تسریع در اجرای کنارگذر جنوبی شهر ایلام‌ از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان در سال جاری است.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از ایلام، عبدالصاحب نادری امروز _شنبه هشتم اردیبهشت‌_ در حاشیه بازدید از پروژه کنارگذر جنوبی شهر ایلام اظهار کرد: با توجه به اینکه احداث کنار گذر جنوبی شهر ایلام به طول چهار کیلومتر و ۲ تقاطع غیر هم‌سطح در طول مسیر نقش بسیار مهمی در مدیریت ترافیک درون و برون شهری ایفا می‌کند از اولویت‌های بخش راه در شهرستان ایلام است.

وی افزود: استاندار و معاونت عمرانی استاندار سال گذشته ۱۸ میلیارد تومان اعتبار از محل تملک داریی‌های شهرستان به این پروژه اختصاص دادند.

فرماندار ایلام خاطرنشان کرد: این پروژه نقش مهمی در مدیریت ترافیک اربعین و تسهیل در تردد زوار ایفا خواهد کرد.

نادری اضافه کرد: با توجه به اهمیت پروژه امید می‌رود با همکاری مردم و مالکان برای تملک زمین‌های مسیر احداث پروژه و اهتمام مسئولان راه و شهرسازی در اسرع وقت شاهد بهره‌برداری باشیم.

کد خبر 748472

دیگر خبرها

  • فناوری جدیدی برای دیدن درون سلول‌های سرطانی
  • پله‌نوردان بیشتر عمر می‌کنند | متخصصان از تاثیرات شگرف این فعالیت ورزشی بر سلامت می‌گویند
  • ورود سامانه بارشی جدید از دهم اردیبهشت به ایلام
  • اجرای کنارگذر جنوبی ایلام از اولویت‌های کمیته برنامه‌ریزی شهرستان است
  • فناوری مشاهده درون سلول‌های سرطانی ابداع شد
  • مسولان استانی به شهرستان‌های کوچک بیشتر توجه کنند
  • اعزام زائران اصفهانی حج تمتع از سوم خرداد به سرزمین وحی
  • ورود سامانه‌بارش‌زا به جنوب، شرق و شمال استان
  • شبکه‌های توزیع آب ایلام فرسوده است
  • نگاه ویژه نمایندگان وزیر به مشکلات کلان استان