Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین عارفی مدیرعامل هلال‌احمر ایلام دقایقی پیش در گفت‌وگو با فارس در ایلام گفت: ۱۰ خانواده از گردشگران اصفهانی در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال‌احمر استان ایلام(EOC) مدعی هستند فرزندان آنان در غالب گردشگران کوهنورد روز جمعه به استان ایلام سفر کرده‌اند.

وی افزود: هلال‌احمر استان برحسب وظیفه ۲ تیم امداد و نجات کوهستان را به منطقه ویژدون اعزام کرده است، ولی تا این لحظه از وضعیت این افراد خبری مخابره نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرعامل هلال احمر استان تصریح کرد: با توجه به عدم هماهنگی این افراد با هیات کوهنوردی ایلام مطمئن نیستیم که آنان به این منطقه رفته باشند، اما تا اطلاع کامل از وضعیت این افراد، تیم اعزامی هلال‌احمر در منطقه ویژدرون مستقر هستند.

برخی کانال‌های فضای مجازی استان ایلام اخبارهایی مبنی بر مفقود ۱۵ گردشگر اصفهانی در منطقه ویژدرون ایلام داده، و‌مدعی هستند با گذشت ۳ روز از این حادثه هیچ اطلاعی از این افراد در دست نبوده و تلفن‌های همراه آنان در دسترس نیست.

«ویژدرون» دره ای در فاصله حدود ۲۰ کیلومتری شهر ایلام و در کنار سد چک گردلان در نزدیکی روستای مهر ملکشاهی قرار دارد.

منبع: الف

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۱۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم

اپراتور هلال احمر قم در پی تماس تلفنی یک فرد با شماره ۱۱۲ (مرکز کنترل عملیات اضطراری هلال‌احمر)، مبنی بر پریدن شیر در گلوی نوزاد و بند آمدن راه نفسش، با راهنمایی‌های خود جان نوزاد را نجات داد.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • آماده‌باش هلال احمر در پی احتمال بارش شدید باران در ۱۳ استان
  • مفقود شدن ۲ نفر در سمیرم
  • امدادرسانی هلال‌احمر به ۱۳ استان در سیل و آب‌گرفتگی
  • نجات گردشگران مفقود شده در مسیر کوهنوردی پردیس
  • کرمانشاه به مرکز امداد منطقه غرب کشور تبدیل شود
  • نجات کودک ۲ ساله غرق‌شده در رودخانه
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب مناطق عشایری سرایان
  • امداد رسانی به افراد گرفتار در سیلاب سرایان
  • فضای تفریحی گردشگری سرخه‌حصار توسعه می‌یابد
  • لحظات حساس از نجات نوزاد ٣ روزه توسط اپراتور هلال احمر قم + فیلم