Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «افکارنيوز»
2024-04-27@13:02:13 GMT

فوت عجیب سارق پراید در تهرانپارس

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۰۴۰۱

 سرهنگ مجید عسگری نیا، بیان داشت: ساعت ۰۳:۳۰ بامداد دوازدهم مهر ۹۸، تصادف شدید یک دستگاه خودروی سواری پراید با کامیون حمل زباله ای در فلکه چهارم تهرانپارس به سامانه ۱۱۰ پلیسی اعلام شد.

اخبار اجتماعی-وی بیان داشت: بلافاصله ماموران برای بررسی موضوع به محل اعلامی اعزام و متوجه شدند که راننده پراید پس از تصادف با یک دستگاه خودرو کامیونت حمل زباله، مصدوم و بلافاصله به بیمارستان منتقل شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی به علت وارد شدن ضربه، فرد مصدوم فوت کرده است. 

این مقام انتظامی تصریح کرد: در تحقیقات پلیسی مشخص شد که خودروی پراید با سرعت بالایی در یک خیابان یک طرفه در حرکت کرده بوده که با کامیون به صورت شاخ به شاخ تصادف می کند.

کلانتر محله تهران پارس افزود: برای مشخص شدن هویت مالک خودرو، پلاک انتظامی خودرو استعلام که با شناسایی مالک خودرو مشخص می شود که مالک خودرو زنده بوده و در محل مسکونی اش مستقر است و متوفی مالک خودرو نیست.

این مقام انتظامی افزود: مالباخته در حالی که هیچ خبری از سرقت شدن خودرو خود نداشت به تصور اینکه خودرو جلوی در ساختمان در خیابان پارک است در ابتدا منکر تصادف شد ولی با بررسی دقیق تر به سرقت رفتن خودرو اذعان داشت.

وی در انتها تصریح کرد: مالک خودرو مدعی بود سارق توانسته است با وجود قفل پدال و فرمان روی خودرویش آن را از جلوی خانه اش سرقت کند.

تحقیقات در این پرونده برای شناسایی سارق ادامه دارد.

منبع: افکارنيوز

کلیدواژه: تصادف بیمارستان تصادف خودرو زباله سرقت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.afkarnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «افکارنيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان

فرمانده انتظامی شهرستان شیروان از دستگیری سارق در حین سرقت گاردریل‌های جاده‌ای خبر داد.

سرهنگ مجید یگانه‌پور در گفت‌وگو با مهر اظهار کرد: مأموران گشت پاسگاه انتظامی باغان در حین گشت‌زنی فعال و هدفمند در یکی از محورهای اصلی شیروان سارقی را که به وسیله یک دستگاه موتورسیکلت در حال سرقت گاردریل‌های کنار جاده بودند مشاهده و بلافاصله او را دستگیر کردند.

وی با اشاره به اینکه در همین رابطه تعدادی قطعات گاردریل نیز کشف شد، تصریح کرد: متهم در نتیجه بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: کشف بیش از ۱۱ هزار نخ سیگار قاچاق در خراسان شمالی دستگیری سارق ساختمان در حال ساخت در همدان

دیگر خبرها

  • مصدومیت ۶ نفر در پی تصادف تریلی و پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید
  • مرگ موتورسوار در کورس با پراید/ فوت عابر پیاده در پی فرار راننده مقصر
  • مرگ ۲ تن در ۲ تصادف رانندگی به فاصله ۱۰ دقیقه در پایتخت
  • ۹ مصدوم درپی تصادف ۲ پراید در جاده کلات مشهد
  • دستگیری سارق گاردریل‌های جاده‌ای در شیروان
  • سارق سیم و کابل برق در سمنان دستگیر شد
  • کشف ۲۰ پرونده سرقت با دستگیری ۲ سارق در جنوب تهران/ قاچاقچی حشیش بازداشت شد
  • شناسایی و دستگیری سارق کامپیوتر خودرو‌ها در مشهد
  • علت تصادف اتوبوس مسافربری در محور موته مشخص شد