Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، در چارچوب هفته هشتم لالیگای اسپانیا و در حساس‌ترین بازی این هفته دو تیم بارسلونا و سویا در ورزشگاه نیوکمپ به مصاف هم رفتند.

آبی‌اناری‌ها در این چند سال گذشته که نتایج خوبی را مقابل تیم سویا گرفته بودند در این بازی نیز برای خروج از بحران و عقب نماندن از کورس قهرمانی در خانه مقابل سویا قرار گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سوارز در دقیقه 27 با یک ضربه زیبا اولین گل را برای بارسلونا به ثمر رساند. این گل باعث شد که فاز هجومی بارسا بیشتر شود و آرتور ویدال در دقیقه 32 گل دوم را درون دروازه سویا جا داد. این پایان کار در نیمه اول نبود و عثمان دمبله دو دقیقه بعد توانست بازهم برای بارسلونا گلزنی کند تا خیال آبی‌اناری‌ها راحت شود.

در نیمه دوم بازهم این تیم بارسلونا بود که نبض کار را در دست گرفت هرچند که سویا نیز چند موقعیت برای گلزنی داشت ولی مهاجمان این تیم نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. لیونل مسی در این بازی مقابل سویا بازهم سنت‌شکنی نکرد و موفق شد بار دیگر مقابل این تیم به گل برسد. مسی در دقیقه 78 روی یک ضربه آزاد زیبا توانست گل چهارم را به ثمر برساند. این دیدار بدون حاشیه هم نبود و دو بازیکن بارسلونا از زمین اخراج شدند. هرچند که به نظر می‌رسید پیکه به عمد کارت زرد دوم را دریافت کرد که از زمین اخراج شود.

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بارسلونا لالیگا لیونل مسی خبرگزاری برنا سویا بارسلونا و سویا لوئیز سوارز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۴۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس

اودینزه با سرمربی جدید خود مقابل رم قرار می گیرد.

اودینزه به دنبال تداوم نتایج ضعیف خود د‌ر فصل ۲۰۲۳/۲۴ بازهم تغییراتی در کادر فنی ایجاد کرد. گابریله چوفی اخراج شد و فابیو کاناوارو جای او را روی نیمکت اودینزه گرفت. 

اودینزه فاصله زیادی تا منطقه سقوط ندارد و امیدوار است با ورود کاناوارو اوضاع تغییر کند. اولین تجربه کاناوارو به عنوان سرمربی اودینزه، تقابل ۲۰ دقیقه ای مقابل رم است. ۲۰ دقیقه پایانی دیدار نیمه تمام اودینزه و رم فرداشب برگزار می شود. این بازی تا دقیقه ۷۱ با نتیجه ۱-۱ در جریان بود که ایوان اندیکا دچار تنگی نفس شد. سه امتیاز این بازی هم برای رم و هم برای اودینزه بسیار ارزشمند است.

 

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ادعای عجیب - رامین در این بازی قفل شده بود
  • ویدیو/ ملی‌پوش واترپلو که پس از طلسم‌شکنی حذف شد!
  • با وجود ناامیدی از دقایق بازی اندک، ویتور روکه به ترک بارسلونا فکر نمی‌کند
  • شب کم فروغ علیپور برای ژیل ویسنته مقابل اروکا
  • برتری 2-1 بارسلونا مقابل رئال مادرید در سانتیاگو برنابئو با گل دقایق پایانی زیبای ژاوی (2004/4/25) / فیلم
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا
  • بحران در کاتالان
  • صعود چلسی به فینال لیگ قهرمانان اروپا با تساوی 2-2 مقابل بارسلونا در نیوکمپ (2012/4/24) / فیلم
  • مهر تایید نایب‌ رییس بارسلونا؛ با ژاوی تاریخ را خواهیم نوشت
  • اولین تمرین اودینزه تحت هدایت فابیو کاناوارو / عکس