Web Analytics Made Easy - Statcounter

دیدار دربی ایتالیا بین اینتر میلان و یوونتوس با برتری شاگردان ساری و پایان شکست‌ناپذیری اینتر خاتمه یافت.

به گزارش تابناک ورزشی، در چارچوب هفته هفتم سری آ. ایتالیا و در حساس‌ترین بازی در دربی ایتالیا از ساعت ۲۲ و ۳۰ دقیقه در ورزشگاه جوزپه‌مه آتزا اینترمیلان و یوونتوس به مصاف هم رفتند. این دیدار در نیمه اول با تمام کش و قوس‌ها و شائبه های داوری که برای دو تیم داشت به تساوی یک بر یک خاتمه یافت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

در نیمه دوم شاگردان ساری بهتر از شاگردان کونته بازی کردند و تعویض‌های یووه جواب داد و هیگواین در دقیقه ۷۹ برای بار دوم دروازه اینتر را باز کرد تا در نهایت برای یووه دیبالا ۴ و هیگواین ۸۰ گلزنی کردند و مارتینز ۱۸ موفق به گشودن دروازه یووه شد.

با این نتیجه روند شکست‌ناپذیری شاگردان کونته در سری آ. شکسته شد.در جدول سری آ. ایتالیا یووه با ۱۹ امتیاز به صدر رسید و اینتر با ۱۸ امتیاز دوم شد.

شرح گل‌ها
اینتر ۰-۱ یوونتوس (پائولو دیبالا - دقیقه ۴): یوونتوس از همان سوت ابتدا، رویکردی هجومی از خود نشان داد و در همان دقیقه چهارم به گل رسید. پاس در عمق پیانیچ به دیبالا رسید و ضربه پای چپ او از بین پا‌های اشکرینیار، به تور دروازه هندانوویچ چسبید

اینتر ۱-۱ یوونتوس (لاتارو مارتینز - پنالتی - دقیقه ۱۸): روی یک توپ ارسالی، توپ به دست ماتیاس ده لیخت برخورد کرد و داور به سود اینتر اعلام پنالتی کرد، لاتارو مارتینز، علی رغم تشخیص جهت درست از سوی شزنی، دروازه یوونتوس را باز کرد تا حساب کار ۱-۱ شود

اینتر ۱-۲ یوونتوس (هیگواین - دقیقه ۷۹): حرکت ترکیبی رونالدو و بنتانکور، هیگواین را در مصاف تک به تک با هندانوویچ قرار داد و ضربه او به گوشه دروازه اینتر رفت، تا یوونتوس از حریف خود پیش افتد و بازی بزرگ نیم فصل را ببرد.

منبع: تابناک

کلیدواژه: چنار محمودی ایدز کامبوج عباس ایروانی مرز خسروی لردگان اعتراضات هنگ کنگ تابناک ورزشی سری آ یوونتوس اینترمیلان چنار محمودی ایدز کامبوج عباس ایروانی مرز خسروی لردگان اعتراضات هنگ کنگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۴۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)

به گزارش‌ "ورزش سه"، رئال مادرید در بازی هفته سی و چهارم لالیگا به مصاف کادیز رفت و براهیم دیاز در این بازی پایش به گلزنی باز شد.

رئال نیمه اول این گل را با تساوی بدون گل پشت سر گذاشته بود که قفل دروازه کادیز در نیمه دوم با حرکت تماشایی براهیم دیاز شد.

کارلو آنچلوتی در آستانه بازی حساس دور برگشت نیمه نهایی لیگ قهرمانان اروپا با بایرن مونیخ به جود بلینگام در ترکیب اصلی استراحت داده بود و به جای تو دیاز از ابتدا در ترکیب حضور داشت.

دیاز در دقیقه 51 پاس لوکا مودریچ را پشت به دروازه دریافت کرد. او به سمت دروازه چرخید و هنگام ورود به محوطه جریمه چهار مدافع در نزدیکی او حضور داشتند که دیاز یک قدم به سمت راست برداشت و برای ضربه زدن به توپ آماده شد.

او به محض خروج از محاصره چهار بازیکن حریف توپ را با ضربه محکم و قوس دار پاس راست به گوشه بالای دروازه فرستاد تا دور از دستان دروازه‌بان حریف یک گل دیدنی را به نام خود ثبت کند.

نکته این گل، پایان وینگر مراکشی به یک آمار قابل توجه بود. او آخرین بار در بازی مقابل اوساسونا در هفته بیست و نهم لالیگا موفق به گلزنی شده بود و طی 7 بازی قبلی در این امر موفق نبود.

دیگر خبرها

  • شکستن طلسم نباختن یک تیم و ناامید کردن پرسپولیس توسط استقلال
  • جانلوییجی بوفون: بهترین دروازه‌بان سری آ؟ یان زومر از اینتر
  • آلگری: بعد شکست مقابل اودینزه فرو پاشیدیم/ در خطر شکست بودیم
  • یوونتوس ۱-۱ رم / کار شاگردان دروسی سخت شد +فیلم
  • نساجی به دنبال طلسم شکنی مقابل پرسپولیس
  • رم ۱-۱ یووه: شاید ده‌روسی سهمیه هم نگیرد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!
  • غرش دوباره هیولای ژابی آلونسو: حریف بعدی رنده شد!‏
  • ساسولو ۱-۰ اینتر: دومین شکست فصل قهرمان
  • گل تماشایی: طلسم براهیم شکست (عکس)