Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری برناازلرستان ؛ بازدار در جمع خبرنگاران اظهار کرد: بیش از ۳۰ هزار و ۸۰۰ پرونده کشاورزان خسارت دیده از سیل مورد ارزیابی قرار گرفته و در سامانه سجاد "سامانه جامع اطلاعات دولت" بارگذاری گردیده است و روند مستندسازی و تشکیل پرونده کشاورزان خسارت دیده با مشارکت و همکاری بیش از ۱۳۰ نفر از کارشناسان و دست‌اندرکاران بخش کشاورزی انجام شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اوافزود:   تاکنون هیچ مورد جامانده از پرونده خسارت کشاورزان در جهاد کشاورزی وجود ندارد و پرونده ها در سامانه آماده پرداخت می باشد.

بازدار تصریح کرد:  بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ پرونده با اعتباری بالغ بر ۱۲ میلیارد تومان تسهیلات بلاعوض به کشاورزان خسارت دیده پرداخت شده و ۲۴ میلیارد تسهیلات بانکی ارزان‌قیمت در نظر گرفته شده و تاکنون بالغ بر ۸ میلیارد تومان تسهیلات ارزان قیمت به کشاورزان پرداخت شده است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بخش کشاورزی تسهیلات بانکی جهاد کشاورزی دولت سیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۴۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید

به گزارش «تابناک»، براساس آخرین اطلاعات سازمان هواشناسی، امروز (۹ اردیبهشت) در جنوب کرمان، شمال و شرق هرمزگان، جنوب فارس و جنوب سیستان و بلوچستان رگبار و رعدوبرق پیش‌بینی شده است.

بارش‌ها در هرمزگان، سیستان و بلوچستان و جنوب استان کرمان همچنان ادامه دارد و ممکن است موجب بروز سیلاب شود.

فردا در برخی ساعات در مناطقی از غرب، ارتفاعات زاگرس و ارتفاعات البرز مرکزی بارش‌های پراکنده روی می‌دهد و دیگر مناطق کشور جو آرامی دارند. روز سه‌شنبه با ورود سامانه بارشی از غرب کشور به‌تدریج بارش‌ها در استان‌های ایلام، کرمانشاه، کردستان، آذربایجان غربی، لرستان، چهارمحال و بختیاری و خوزستان به‌صورت رگبار باران همراه با رعدوبرق و وزش باد آغاز می‌شود.

روز چهارشنبه سامانه بارشی در غرب و جنوب غرب کشور تقویت شده و گستره فعالیت آن جنوب و بخش‌هایی از مرکز کشور را در برمی‌گیرد.

روز پنجشنبه فعالیت سامانه بارشی در نیمه غربی، مرکز و نیمه جنوبی ایران ادامه دارد. طی سه روز آینده در نوار شرقی کشور وزش باد شدید و در مناطق مستعد خیزش گردوخاک پیش‌بینی می‌شود. همچنین در ۳ روز آینده شرق و جنوب خلیج‌فارس مواج است.

رگبار پراکنده در برخی مناطق جنوبی کشور

همچنین، امروز در ارتفاعات کرمان و برخی مناطق بوشهر و غرب هرمزگان رگبار پراکنده باران، گاهی همراه با رعدوبرق و وزش باد شدید موقتی و برای فردا در اکثر مناطق کشور جو آرامی پیش‌بینی می‌شود.

آسمان تهران امروز (۹ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری، گاهی وزش باد با حداقل دمای ۱۴ و حداکثر دمای ۲۷ درجه سانتیگراد و فردا دوشنبه (۱۰ اردیبهشت) صاف تا کمی ابری و در بعضی ساعت‌ها وزش باد، گاهی افزایش باد با حداقل دمای ۱۷ و حداکثر دمای ۲۹ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

دیگر خبرها

  • هشدار به کشاورزان ۳۱ استان با ورود سامانه بارشی جدید
  • پرداخت تسهیلات وام مسکن را پیگیری کنید
  • پرداخت تسهیلات وام ها را پیگیری کنید
  • ۳۶۳ هزار هکتار از اراضی کشاورزی ایلام آفت‌زدایی شد
  • پرداخت ۱۶۰ هزار میلیارد تومان وام ازدواج در کشور
  • وعده صادق قدرت بازدارندگی جمهوری اسلامی را به نمایش گذاشت
  • پرداخت ۳ همت تسهیلات به دانش‌بنیان‌ها
  • پرداخت بیش از ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • پرداخت ۱۵ میلیارد تومان تسهیلات به مشاغل خانگی در مراغه
  • دریافت وام قرض الحسنه 10 تا 100 میلیونی برای یارانه بگیران