Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-07@13:51:39 GMT

دشمن در صدد تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۰۵۸۳

دشمن در صدد تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است

مؤمنی‌شریف در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان یزد گفت: دشمن در صدد تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از یزد، «محسن مؤمنی‌ شریف» در دیدار با آیت الله محمد رضا ناصری یزدی، نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با اشاره به تأکید رهبر معظم انقلاب بر اهمیت خاطرات و لزوم ثبت و ماندگاری آن‌ها گفت: رهبر معظم انقلاب خودشان در این زمینه پیش‌قدم شدند و وقتی را برای ثبت و ضبط خاطرات اختصاص داده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس حوزه هنری با بیان اینکه دشمن در صدد تحریف تاریخ انقلاب اسلامی است تصریح کرد: باید تاریخ و خاطرات مبارزات دوران انقلاب و دفاع مقدس مستند و ماندگار شود. دشمن می‌‎خواهد این تاریخ پرافتخار را به گونه‌ای دیگر تبیین کند و ما باید در این زمینه هوشیار باشیم.

وی با اشاره به توصیه رهبر معظم انقلاب مبنی بر لزوم 100 برابر شدن فعالیت‌ها در این عرصه افزود: جوانان و فعالان حوزه تاریخ شفاهی و ادبیات پایداری، اهتمام ویژه‌ای در این زمینه دارند و تاکنون در حوزه هنری اقدامات خوبی در این راستا صورت گرفته است.

رییس حوزه هنری، ثبت نشدن خاطرات برخی از علمای فقید که در انقلاب تأثیرگذار بودند را خسارت خواند و گفت: ثبت و ضبط خاطرات علمای مبارز همچون آیت الله ناصری و خاطرات رزمندگان بویژه کسانی‌که نقش مؤثری در دفاع مقدس داشتند امری ضروری است.

مؤمنی‌شریف ضمن ابراز خرسندی از این دیدار اظهار امیدواری کرد کتاب خاطرات آیت الله ناصری که به همت حوزه هنری یزد در دست تدوین است هر چه زودتر منتشر شود.

وی خاطرات این یار دیرین امام و رهبری را منحصر به فرد دانست و افزود: مبارزات پیش از انقلاب، بهره‌مندی از محضر بنیانگذار انقلاب اسلامی و همچنین فعالیت‌ها و اقدامات ارزشمند پس از انقلاب از ویژگی‌هایی است که این اثر را متمایز ساخته است.

مؤمنی شریف در پایان گفت: حوزه هنری یزد همواره از انفاس علما و روحانیون از جمله آیت الله ناصری، مرحوم صدوقی امام جمعه فقید یزد و مرحوم محمدحسین بهجتی (شفق) بهره‌مند بوده است.

پایان پیام/

پایان پیام/682

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی پیاده روی اربعین اربعین مسجد کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی کانون های مساجد هفته نیروی انتظامی موکب اربعین تحریف تاریخ انقلاب اسلامی محسن مؤمنی شریف توطئه های دشمنان دشمن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۵۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج

به گزارش خبرگزازای خبرآنلاین از سنندج، اسعد فرهادی رئیس حوزه هنری استان کردستان در گفتگویی خبری با تبریک فرارسیدن میلاد خجسته حضرت معصومه (س) و روز دختر گفت: نقش آفرینی و حضور دختران و زنان این سرزمین در طول دوران انقلاب اسلامی با سرلوحه قراردادن ویژگی های یک زن مسلمان ایرانی و کمک در توسعه کشور و استان بسیار چشمگیر بوده است.

وی ادامه داد: حضور بانوان در عرصه های مختلف علمی و دانشگاهی، فرهنگی و هنری، سیاسی و اقتصادی ، ورزشی و اجتماعی نشان از توجه جدی نظام اسلامی به جایگاه واقعی زن در جامعه اسلامی است.

فرهادی تصریح کرد: در بخش فرهنگ و هنر هم امروز بانوان هنرمند در رشته های مختلف هنری حضوری جدی و بسیار پر اهمیتی را دارند که خلق آثار شایان توجه هنری مؤید همین امر است.

فرهادی در ادامه به نمایشگاه سیاه قلم بانوان هنرجوی حوزه هنری اشاره کرد و گفت: این نمایشگاه حاصل یک سال فعالیت ۲۵ بانوی هنرجو است که زیر نظر مدرس دوره خانم فرنوش درخشانی از ساعت ۱۷ روز یکشنبه ۱۶ آذرماه ۱۴۰۳ به مدت یک هفته آثار خود را در معرض نمایش علاقه مندان قرار می دهند.

رئیس حوزه هنری استان کردستان ادامه داد: در این نمایشگاه که نخستین نمایشگاه تخصصی این هنر در استان محسوب می گردد ۴۶ اثر هنرجویان تا ۲۱ فروردین ماه ۱۴۰۳ همه روزه از ساعت ۱۶ تا ۲۰ آماده بازدید علاقه مندان است.

بانو فرنوش درخشانی مدرس کلاس های سیاه قلم حوزه هنری آنش آموخته مهندسی فناوری اطلاعات بیش از یک دهه است که به صورت تخصصی در زمینه طراحی و سیاقلم از مبتدی تا حرفه ای در آموزشگاه های هنری و مدارس سنندج مشغول به آموزش هستند که حاصل آن تربیت صدها هنرجوی توانمند در این زمینه است.

برگزاری چندین نمایشگاه انفرادی و گروهی و حضور در برنامه های مختلف هنری بخشی از موفقیت های این بانوی هنرمند محسوب می گردد.

کلاس های آموزشی این هنرمند همه روزه در محل حوزه هنری استان کردستان دائر است.

46

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1903044

دیگر خبرها

  • انعکاس جهانی پاویون جمهوری اسلامی ایران در دوسالانه ونیز قابل اعتنا بود
  • انزوای رژیم صهیونیستی در جشنواره‌ها/ از فرصت‌ها استفاده نکردیم
  • کتاب «رضای انقلاب» در حوزه هنری رونمایی می‌شود
  • داوطلبان مورد حمایت جبهه ایستادگی ایران اسلامی در زنجان و خدابنده
  • رونمایی از «رضای انقلاب» در حوزه هنری
  • خودنمایی سیاه قلمهای بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • خودنمایی ‌سیاه قلم‌های بانوان کردستانی در گالری سوره سنندج
  • شهدا برای بقای جمهوری اسلامی جانفشانی کردند
  • خودنمایی «سیاه قلم‌های بانوان» کردستانی در گالری سوره سنندج
  • سخنی در باب محتوای «مست عشق» به کارگردانی حسن فتحی/ تحریف تاریخ به شیک ترین شکل ممکن