Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-05@20:01:58 GMT

والورده: اخراج دمبله مرموز بود

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۰۶۰۷

والورده: اخراج دمبله مرموز بود

ارنستو والورده سرمربی بارسا 9 نفره شدن تیمش در بازی برابر سویا را غیرمنصفانه خواند.

به گزارش "ورزش سه"، بارسا در یک بازی برتر موفق شد سویا را با 4 گل شکست دهد تا مشخص شود به روزهای خوب خودش برگشته است. بارسا در 20 دقیقه اول تحت تاثیر سویا قرار داشت ولی به تدریج بر بازی مسلط شد و سوارز با قیچی برگردان تماشایی خود مسیر برای برتری پرگل را هموار کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویدالف دمبله و مسی نیز گل های بعدی را به ثمر رساند. بارسا بازی را به دلیل اخراج آرائوخو و دمبله 9 نفره به پایان رساند.

 

 

 

 

ارنستو والورده سرمربی بارسا در پایان بازی گفت:« این یک بازی دشوار و مهم برای ما بود. برتری 3-0 نیمه اول به اندازه کافی قاطعانه بود. سویا در نیمه اول شانس های خوبی را از دست داد و این نشان می داد که با برنامه وارد بازی شده بودند. برنامه ما پرس حریف از زمین خودش بود و اینکه فضای خالی به آنها ندهیم. تفاوت ما با سویا در قدرت خط حمله بود و به خوبی از شانس های مان استفاده کردیم. این یک فاکتور کلیدی در بازی امشب بود.»

 

والورده ادامه داد:« سویا پنجشنبه در لیگ اروپا بازی کرده بود ولی امروز یک تیم جدید را در میدان دیدیم و باید بگویم که سویا تیم تازه نفسی بود. آنها موقعیت های زیادی خلق کردند. مشکل ما در ابتدای بازی کلی بود و نمی توان فقط مدافعان را مقصر دانست اما در هر صورت گلی دریافت نکردیم.»

 

 

 

 

والورده در مورد اخراج دمبله و آرائوخو گفت:« این در حیطه کار داوران است اما از نظر من، آرائوخو مرتکب خطا نشد و در اولین بازی خودش برای بارسا مستحق اخراج نبود. اخراج دمبله اما مرموز بود چون دقیق نمی دانم علت چه بوده است. اینکه او به داور چه حرفی زد را نمی دانم ولی بعید می دانم او توهینی کرده باشد.»

 

گلزنی مسی:« این خبر خوبی برای ما محسوب می شود. مسی اولین گل فصلش را زد و انتظار این است که روی دور گلزنی قرار بگیرد. مسی یعنی گل و وقتی روی فرم باشد، شانسش برای گلزنی بیشتر نیز خواهد شد.»

 

 

ارنستو والورده (سرمربی) لیونل مسی بارسلونا عثمان دمبله

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: ارنستو والورده سرمربی لیونل مسی بارسلونا عثمان دمبله

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم

به گزارش "ورزش سه"، روز گذشته برای مارک آندره تراشنگن درون دروازه بارسلونا روز خوبی نبود و او 4 گل از خیرونا دریافت کرد. 

بارسا تا دقیقه 60 از میزبانش پیش بود ولی به یک‌باره ورق برگشت و خیرونا توانست سه گل دیگر بزند و در نهایت پیروز از زمین خارج شود. با این شکست بارسا رتبه دوم لالیگا را از دست داد و رئال را قهرمان کرد.

تراشتگن در پایان بازی گفت: «پیدا کردن توضیح دشوار است. ما تا یک نقطه خاص بازی را کاملا تحت کنترل داشتیم، اما آنها گل تساوی را به ثمر رساندند و سپس همه چیز تغییر کرد. ما هیچ راه حلی برای متوقف کردن آنها پیدا نکردیم و آنها در عرض چند دقیقه از ما سبقت گرفتند.»

گلر آلمانی ادامه داد: «هر دروازه‌بانی گل می‌خورد و می‌دانستیم خیرونا در فرم عالی به سر می‌برد. آنها در ابرها بودند چون فصلی فوق‌العاده‌ای را سپری می‌کنند. با این حال معتقدم از دست دادن برد و دریافت سه گل در چند دقیقه نباید برای ما اتفاق بیفتد. ما در مدت کوتاهی بازی را از دست می‌دهیم و ساختار تیم فرو می‌پاشد. پیدا کردن توضیح برای این وضعیت افتضاح بسیار دشوار است. ما باید برای کسب مقام دوم رقابت کنیم، اگرچه دیگر به نتایج خودمان وابسته نیستیم و باید منتظر لغزش خیرونا بمانیم. ما باید به دنبال راه حل باشیم و خود را از نظر ذهنی برای این نوع شرایط آماده کنیم.»

دیگر خبرها

  • راموس برای رئالی‌ها پیام فرستاد
  • توضیحی برای وضعیت افتضاح بارسا پیدا نمی‌کنم
  • میشل: شکست دادن بارسا جشن گرفتن دارد
  • (ویدئو) خلاصه بازی خیرونا ۴ - ۲ بارسلونا؛ بارسا باخت؛ رئال قهرمان شد
  • ترمیم سریع سوختگی با بانداژ ساخته‌شده از سیب، ذرت و سویا!
  • فوری؛ داروین هم از لس آنجلس لیکرز اخراج شد
  • ژابی باعث اخراج بارسا از گلدان یک چمپیونزلیگ!
  • بارسا کنار کشید، والورده جدید در راه رئال
  • ژاوی، لواندوفسکی را برای فروش گذاشت!
  • بازی ما با بارسلونا را ببینید، تاریخی می‌شود!