Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی اینتر پس از شکست مقابل تیم سابقش می گوید باید به احترام یوونتوس کلاه از سر برداشت و اینتر باید آستین‌هایش را بالا بزند و بیشتر کار کند. 

طرفداری-  سرمربی اینتر، آنتونیو کونته پس از شکست مقابل یوونتوس و از دست دادن صدر جدول، در گفتگو با اسکای اسپورت ایتالیا گفت:

فکر می‌کنم زمانی که سنسی تعویض شد، ما مسیرمان را گم کردیم و مصدومیت او مجازاتمان کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نیمه دوم را خوب آغاز نکردیم، اما در ادامه خیلی متعادل تر بازی دنبال شد و هر تیمی می‌توانست به گل برسد. یوونتوس به گل رسید و آن‌ها به وضوح برتری شان در خط حمله را نشان دادند، آن‌ها تجربه زیادی برای کنترل چنین بازی‌هایی داشتند. نمی‌‌توانم از بازیکنانم گله مند باشم، آن‌ها تمام توانشان را در اختیار تیم گذاشتند، اما همانطور که همیشه گفته ام راه طولانی برای رسیدن به سطح یوونتوس از لحاظ تجربه و مدیریت بازی پیش رو داریم. اینکه باید پیشرفت کنیم مسئله ای اجتناب ناپذیر است و ما در ابتدای راه هستیم. آمار را که نگاه می‌کنم به نظرم بازی متعادلی بود، هم ما و هم آن‌ها فرصت گلزنی داشتیم. اما تجربه و کیفیت، تفاوت را رقم زد. کلاه را به احترام یووه از سر برمی‌دارم و باید آستین‌هایمان را بالا بزنیم و دوباره تلاش کنیم. 

کونته درباره اینکه باخت به یوونتوس دردناک است، گفت:

بازی مهمی مقابل تیمی قدرتمند بود، من قبلا هم مقابل یوونتوس باخته بودم، هم با آرتزو هم با آتالانتا. شکست ناامید کننده ای بود، اما نه به خاطر اینکه یوونتوس بود، به آن‌ها احترام می‌گذارم. 

این دومین شکست پیاپی اینتر آنتونیو کونته بود، او می گوید:

قطعاً روی گل هایی که دریافت کرده ایم، باید بیشتر کار کنیم، همانطور ککه گفتم این بخشی از فرآیند رشد تیمی است و برخی بازیکنان تجربه بازی در چنین شرایطی را ندارند. اما مشخصاً ما به زمان نیاز داریم، هیچ راه میانبری برای رسیدن به یوونتوس وجود ندارد. نباید خودمان را با آن‌ها مقایسه کنیم، آن ها از هر نظری در سطحی دیگر قرار دارند. 

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طلسم عجیب اللهیار شکست

به گزارش "ورزش سه"، در چارچوب دیدارهای هفته سی و ششم ژوپیر لیگ و ششمین بازی از دور انتخابی برای سهمیه لیگ کنفرانس اروپا در بلژیک، تیم فوتبال وسترلو در حالی که اللهیار صیادمنش را پس از سه مسابقه دوباره در ترکیب و خط حمله داشت، از ساعت 22:15 شنبه شب (به وقت ایران) در استادیوم پلانت گروپ آرنا به مصاف خنت، تیم صدرنشین در این مرحله رفت.

اللهیار صیادمنش که در 6 بازی دور رفت فصل 24-2023 برای هال سیتی در چمپیونشیپ و در 12 مسابقه دور برگشت برای وسترلو در ژوپیر لیگ بلژیک به میدان رفته ولی موفق به گلزنی یا ثبت پاس گل نشده بود، در بازی با خنت به این روند پایان داد.

مهاجم ایرانی وسترلو در دقیقه 2 دیدار شنبه شب مقابل خنت روی توپ برگشتی در محوطه جریمه حریف، شوت‌زنی کرد که ضربه پای چپ او در میانه راه را لوکاس استاسین تبدیل به گل کرد تا تیمش با نتیجه یک بر صفر پیش بیفتد.

پاس گل اللهیار صیادمنش در پایان بازی دستاوردی برای وسترلو نداشت و این تیم در نهایت با نتیجه سه بر دو در دیدار خارج از خانه مقابل خنت شکست خورد تا 17 امتیازی و در قعر جدول مرحله گروهی پلی‌آف انتخابی لیگ کنفرانس در ژوپیر لیگ بلژیک بماند.

اللهیار صیادمنش در دیدار مقابل خنت سیزدهمین بازی فصل خود در ژوپیر لیگ را انجام داد و اولین پاس گل‌اش را پس از یکسال به ثبت رساند.

دیگر خبرها

  • طعنه هواداران اینتر به یوونتوس با عدد 14 / عکس
  • طلسم عجیب اللهیار شکست
  • برای اوسمار، کلاس مدیریت را تعطیل کن!
  • الگری: یوونتوس چه چیزی برای رقابت با اینتر کم دارد؟ از مسئولان باشگاه بپرسید
  • استفانو پیولی: اینتر قوی‌ترین تیم 4 سال اخیر سری آ بوده است؛ مقابل یوونتوس می‌جنگیم
  • حرکت جالب از ادای احترام دانشجویان آمریکایی به فلسطینان + ویدئو | همه انفرادی در منزلشان برمی‌خیزند و فلسطین‌ها را تشویق می‌کنند
  • فیلِ اسنایپر، توپچی‌ها را نشانه گرفت!
  • سکوت کایل اسنایدر درباره شکست سنگین و تاریخی شکست!
  • امید ابراهیمی به ایران برمی‌گردد!
  • حسرت شوت‌زنی که پنالتی از دست داد (عکس)