Web Analytics Made Easy - Statcounter

رونالد آرائوخو و عثمان دمبله در جریان پیروزی 4-0 بارسلونا مقابل سویا از بازی اخراج شدند.

طرفداری- آرائوخوی جوان که اولین بازی رسمی خود برای آبی اناری ها را انجام می داد، به علت خطا و کشیدن پیراهن چیچاریتو به عنوان دفاع آخر، کارت قرمز مستقیم دریافت کرد.

به گزارش AS، در این میان، عثمان دمبله با داور مسابقه، متئو لاهوز وارد بحث شد و لحظه ای بعد او هم با کارت قرمز مستقیم داور روبرو شد تا به این ترتیب احتمال از دست دادن ال کلاسیکو برای هر دو بازیکن وجود داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در گزارش داور بازی، چیزی که باعث اخراج دمبله شد، اینطور عنوان شده که او با حرکات دست، خطاب به داور گفته:

تو خیلی بدی. خیلی خیلی بد.

جرارد پیکه هم در صحنه ای به زیر توپ زد و آن را از صحنه دور کرد تا با دریافت کارت زرد، بازی بعدی مقابل ایبار را از دست بدهد و مشکلی برای حضور در ال کلاسیکو نداشته باشد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۷۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید

به گزارش "ورزش سه"، پاریس 1-4 لوریان را برد تا یک قدم دیگر به قهرمانی نزدیک شود. اگر دیشب موناکو موفق به کسب پیروزی نمی شد، قهرمانی پی اس جی قطعی می شد ولی حالا باید یک هفته بیشتر صبر کنند.

کیلیان امباپه دو گل زد تا تعداد گل هایش در لیگ را به 26 برساند. دیگر ستاره درخشان پاریسی ها در این بازی عثمان دمبله بود که او نیز دبل کرد. بعد از درخشش برابر بارسا پای عثمان هم به گلزنی باز شده است.

در پایان بازی وقتی از لوئیس انریکه در مورد آینده امباپه سوال شد، او جواب داد: «خب، این بار زودتر از امباپه پرسیدید و انگار قرار نیست رکورد سوال نکردن از آینده او شکسته شود. استراتژی من در مورد امباپه را همه می دانید. تا خود آقای امباپه علنی صحبت نکند، من نیز حرفی برای گفتن ندارم. اول باشگاه و بازیکن باید اظهارنظر کنند و بعد من نیز نظرم را می گویم. شما در مورد او اطلاعات زیادی ندارید و تنها کاری که من انجام می‌دهم نیز این است که تلاش می‌کنم بهترین بازی را از امباپه و دیگر بازیکنانم بگیرم. همین.»

دیگر خبرها

  • بارسلونا به ستاره پی اس جی ساخت!
  • آنچلوتی: ماندن ژاوی در بارسلونا تصمیم درستی است؛ توپ طلا باید به وینیسیوس و بلینگام برسد
  • انریکه: شما هیچی از آقای امباپه نمی‌دانید
  • خشم شدید نایب رییس بارسلونا؛ قوانین برای رئال مادرید فرق دارند!
  • گل دوم عثمان دمبله به لوریان روی حرکت تکنیکی زیبا و پاس کیلیان ام باپه (لوریان 0-3 پاری سن ژرمن)
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • تونی کروس: ال‌ کلاسیکو؟ خوب نبودیم وگرنه 4-0 بارسلونا را می‌بردیم!
  • بارسلونا شکایتش از داوری ال‌کلاسیکو را به دادگاه مدنی می‌برد
  • شکایت رسمی بارسا: فاجعه داوری در ال‌کلاسیکو!
  • ملاقات پرز با داور ال‌کلاسیکو در تونل برنابئو!