Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا؛ تیم‌ملی والیبال کشورمان روز گذشته در پنجمین بازی خود در چهاردهمین دوره رقابت‌های جام جهانی ژاپن مقابل تیم برزیل با نتیجه 3-1 متحمل سومین شکست خود شد.

 فرهاد نفرزاده، سرمربی لیگ برتری، درباره نتایج به دست آمده در پنج بازی اخیر  تیم‌ملی در گفتگو با خبرنگار برنا عنوان کرد: تیم‌ملی ایران در این دوره از مسابقات باید یازده بازی را با تیم‌های خوب از قاره‌های مختلف انجام بدهد که پنج بازی را نیز تا به امروز پشت سرگذاشته و به نظرم عملکرد تیم تا به اینجا قابل قبول بوده چرا که هر چقدر پیش می‌رویم بازی‌های بهتری از تیم شاهد هستیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او اضافه کرد: روز گذشته نیز مقابل برزیل که به نظرم مدعی اصلی قهرمانی در این دوره به شمار می‌رود بازی خوب و قدرتمندی را از خود به نمایش گذاشتند. در هر چهار ست پایاپای برزیل جنگیدن و اگر کمی شانس با تیم ما یار بود قطعا برنده میدان ما بودیم.

نفرزاده در مورد استفاده از ترکیب جوان در سه بازی اخیر توضیح داد: با توجه به این که در این چند ماه گذشته تیم‌ملی ایران در تعداد زیادی تورنمنت آن هم در فاصله زمانی خیلی کم حضور پیدا کرد باعث خستگی کل تیم شد. بنابراین بالاخره پس از مدت‌ها دیدیم که نوبت به بازیکنان جوان هم رسید. این اتفاق خیلی خوب است چرا که تیم‌های حریف ترکیب اصلی ما را در این سال‌ها به خوبی آنالیز کردند با این اوصاف این ترکیب کمی ناشناخته است برای آن‌ها بنابراین شانس بیشتری برای پیروزی داریم و از طرفی فرصت تجربه اندوزی را به بازیکنان جوانی می‌دهیم  که به هر حال در آینده ترکیب اصلی ما را تشکیل خواهند داد.

کارشناس والیبال در پایان در مورد دیدار با آمریکا نیز گفت: به نظرم پس از برزیل، آمریکا دومین تیم آماده و قدر این دوره از جام جهانی است بنابراین کار آسانی مقابل این تیم هم نخواهیم داشت. ولی ما همیشه مقابل این تیم خوب بازی کردیم مطمئن هستم در این دیدار هم حتی اگر پیروز نباشیم مانند دیدار با برزیل بازی خوبی را به نمایش خواهیم گذاشت.

خبرنگار: فریبا جلیل خانی

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بازی جام جهانی رقابت والیبال برنا تیم ملی والیبال سعید معروف فرهاد نفرزاده فدراسیون والیبال ایگور کولاکوویچ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۰۹۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان با پذیرش شکست مقابل صنعت نفت آبادان تأکید کرد، آنها باید به این باخت حساب‌شده نگاه کنند. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محرم نویدکیا پس از شکست یک بر صفر تیمش مقابل صنعت نفت آبادان، در نشست خبری اظهار داشت: فکر می‌کنم بازی خوب و با فشار بالایی برای ما بود. ما خیلی خوب و منطقی بازی می‌کردیم، اما متأسفانه گل بدی خوردیم که البته گل زیبایی بود. سعی کردیم تا جایی که ممکن است، به دلیل متراکم بازی کردن صنعت نفت بتوانیم از کناره‌ها خوب استفاده کنیم. توپ را خوب به کناره‌ها می‌رساندیم، اما در ارسال‌ها و موقعیت‌سازی به آن شکلی که باید و شاید خوب نبودیم.

مس با نویدکیا بالاخره باخت/ ملوان از شکست خانگی گریخت

 

وی ادامه داد: صنعت نفت فضاها را بیش از حد از ما گرفته بود و در ضدحملات هم موقعیت خاصی به حریف ندادیم. در مجموع از این لحاظ که باید این تجربه‌ها را داشته باشیم، بازی خوبی برای ما بود.

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان خاطر نشان کرد: شرایط‌مان خوب است و باید حساب‌شده و فکرشده به این بازی نگاه کنیم و ببینیم در کجا مشکل داشتیم. کمبود بازیکن هم کمی دست‌مان را برای ایجاد تغییرات بسته بود. در مجموع به صنعت نفت تبریک می‌گویم و امیدوارم در ادامه راه موفق باشند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • در برگزاری این رویداد مشارکت دانشگاه‌ها، پژوهشگاه‌ها و اندیشکده‌ها بسیار قابل قبول بود
  • قریشی: ذوب‌آهن شایسته باخت نبود؛ چرا چشمی اخراج نشد؟
  • نویدکیا: باید حساب‌شده به باخت مقابل صنعت نفت نگاه کنیم
  • رئیس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • ریس سابق سازمان تیم‌های ملی: بعید می‌دانم با این روند مدال المپیک بگیریم/ دلایل افت فروغی قابل بررسی است
  • گری نویل: آرسنال برای قهرمانی به عملکرد تاتنهام امیدوار نباشد
  • وستهام به خاطر ستاره آرسنال به چلسی باخت!
  • استفانو پیولی: اعتراض هواداران؟ آنها حامی ما هستند اما عملکرد میلان قابل قبول بود
  • کاروان برزیل در المپیک پاریس کوچکترین خواهد شد؛ ۸ دوره افت متوالی!
  • ستاره بارسا: باخت جلوی خیرونا تقصیر من بود