Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با بیان اینکه در عرصه‌های دفاعی و نظامی از وضعیت مستحکمی برخورداریم گفت: در معادلات قدرت در منطقه از وضعیت برتر و قوی‌تری برخورداریم. ۱۵ مهر ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰ استانها مرکزی نظرات - اخبار استانها -

سردار سرلشکر پاسدار مصطفی ایزدی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در اراک، در پاسخ به سئوالی درباره پاسخ ایران به هرگونه تجاوز یا تهدیدی چیست اظهار داشت: پهباد متجاوز آمریکایی با قوت و قدرت توسط پدافند ساخت داخل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مورد هدف قرار گرفت و سقوط کرد و آنها هیچ حرکتی نتوانستند انجام دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: ما در همه عرصه‌ها نشان دادیم از وضعیت مستحکم برخورداریم و طبق فرموده مقام معظم رهبری اینها تهدیداتی توخالی بوده که قابل توجه نیست، ما در معادله قدرت در منطقه به لطف خدا از وضعیت برتر و قوی‌تری برخوردار هستیم.

ملت ایران اجازه حذف نام مقدس شهدا را نمی‌دهند

فرمانده قرارگاه سایبری ستاد کل نیروهای مسلح با اشاره به حذف نام شهدا از معابر تصریح کرد: شهدا ذخیره عالم بقا هستند و ملت ایران به هیچ وجه اجازه حذف نام شهدا که برکت و یادآور حماسه حسینی برای ما هستند را نمی‌دهند.

ایزدی بیان کرد: مقام معظم رهبری نیز در این باره تذکر دادند و از حرکت‌هایی که توسط بعضی عوامل خاص انجام شده جلوگیری شده است.

مازندران| جهانیان به اقتدار و قدرت دفاعی ایران اعتراف کردند+فیلمفرمانده سپاه: قدرت دفاعی و امنیتی ایران نفوذ ناپذیر است‌‌سخنگوی ارشد نیروهای مسلح: دشمنان ‌توان ‌رویارویی با ایران را ندارند / در اوج قدرت دفاعی هستیم

ضرورت ترویج فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه

رئیس مجمع رهروان امر به معروف و نهی از منکر کشور در پاسخ به سوالی درباره مهمترین فعالیت‌های مجمع  رهروان امر به معروف عنوان کرد: مجمع  رهروان امر معروف و نهی از منکر یکی از فروع دین مکتب ما را دنبال می‌کند که از موارد مهم و مورد تاکید دین مبین اسلام در جامعه است.

وی ادامه داد: همه ما موظف هستیم در عرصه‌های مختلف حرکت کنیم، اساس حرکت مجمع تحقق امر ولایت و تحقق تدابیر معظم‌له و سیاست‌های ابلاغی معظم له در عرصه‌های مختلف است.

انتهای پیام/ش

R41371/P4001/S6,73/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۰۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است

آفتاب‌‌نیوز :

سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در آیین رونمایی از طرح جامع دانشگاه عالی دفاع ملی که با حضور مقامات لشکری و کشوری برگزار شد، با تاکید بر اینکه در شرایط حساس کنونی منطقه، دانشگاه عالی دفاع ملی باید شرایط آینده کشور و منطقه را مورد بررسی قرار دهد، گفت: وضعیت منطقه قبل و بعد از اقدام تلافی‌جویانه و تنبیهی جمهوری اسلامی ایران به مناطق حساس و پایگاه نظامی رژیم صهیونیستی تغییر کرده است.

وی، پیروزی‌های رزمندگان اسلام را در عملیات وعده صادق که پاسخ محکمی به جنایات اخیر رژیم صهیونیستی بود، تبریک گفت و تصریح کرد: این پاسخ با نشان دادن اراده ملی علیه رژیم رقم خورد و تاثیرات راهبردی را در سطح منطقه و جهان داشت.

رییس ستادکل نیرو‌های مسلح بیان کرد: نیرو‌های مسلح، احتمالات و سناریو‌ها را در سطح عملیاتی، مطالعه و بررسی دقیق می‌کند و دانشگاه عالی دفاع ملی باید در سطح راهبردی این موضوعات را مورد توجه قرار دهد.

سرلشکر باقری با اشاره به اینکه دانشگاه عالی دفاع ملی به عنوان عالی‌ترین دانشگاه نیرو‌های مسلح که مسئولیت تربیت فرماندهان و مدیران عالی نیرو‌های مسلح و همچنین مدیران عالی کشوری را در مباحث راهبردی بر عهده دارد، در مسیر رشد و ارتقا قرار گرفته است، خاطرنشان کرد: دانشگاه عالی دفاع ملی در تربیت فرماندهان، مقامات و سایر نیرو‌ها و همچنین در نظریه‌پردازی و کرسی‌ها باید به طور مداوم در راستای کیفی‌سازی و عمق بیشتر مطالب و کار‌های پژوهشی کار کنیم و به پیش برویم.

وی با بیان اینکه طرح جامع دانشگاه دفاع ملی جزو اسناد اساسی و مادر برای دانشگاه محسوب می‌شود و عالی‌ترین طرحی است که در دانشگاه باید مورد اجرا قرار بگیرد، گفت: این طرح طی بیش از یک سال کار تهیه و محضر مقام معظم رهبری تقدیم شد و توسط ایشان مطالعه و مورد نقد قرار گرفت و اصلاحاتی در آن ابلاغ فرمودند و نهایتاً به تصویب معظم‌له رسید که امروز از این طرح رونمایی شد.

رییس ستاد کل نیرو‌های مسلح در پایان تصریح کرد: همه ما باید بر اجرای دقیق طرح جامع دانشگاه تلاش کنیم و به طور قطع این طرح موجب ارتقای هرچه بیشتر دانشگاه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • سرلشکر باقری: وضعیت منطقه قبل و بعد از «وعده صادق» تغییر کرده است
  • گرامیداشت روز ارتش جمهوری اسلامی ایران در اندونزی
  • مستند «کابوس ژنرال» به آنتن شبکه سه رسید/ قدرت نظامی ایران معاصر
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی‌خورد
  • اگر جریان علمی در کنار جریان دفاعی نبود بازدارندگی رقم نمی خورد
  • ظهور و اثبات قدرت ایران در عرصه بین‌المللی!
  • قدردانی سرلشکر سلامی از عملکرد صداوسیما در قبال عملیات وعده صادق
  • قدردانی سرلشکر سلامی از صداوسیما
  • ایران، سرآمد در حوزه دفاعی و امنیتی، با وجود تهدیدات متعدد
  • کارشناس یمنی: وعده صادق، شکستن مستحکم‌ترین قلعه جهان بود