Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@19:25:20 GMT

رئال مادرید به دنبال جذب ستاره چلسی

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۱۲۶۱

رئال مادرید به دنبال جذب ستاره چلسی

به گزارش خبرگزاری مهر، تیم فوتبال رئال مادرید آماده است تا با یوونتوس ایتالیا بر سر جذب ستاره میانی چلسی، انگولو کانته، رقابت کند. مطبوعات اسپانیا و حتی ایتالیا این خبر را تائید کردند.

دیاریو اسپورت اخیرا به نقل از چندین رسانه معتبر اعلام کرده که ملی‌پوش فرانسوی در رادار زیدان است و سرمربی فرانسوی برای تقویت خط میانی تیمش روی بازیکن هموطن خودش حسابی ویژه باز کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کانته آماری درخشان داشته و بعد از قهرمانی پشت سر هم در لیگ برتر انگلیس با لسترسیتی و بعد از آن چلسی، توانسته با فرانسه قهرمان جام جهانی شود.

او که ۲۸ سال سن دارد حالا ستاره باشگاه لندنی است و بعد از جدایی ادن هازارد و رفتنش به رئال، فضا برای درخشش او بیشتر هم شده است. این در حالی است که زیدان از مدت‌ها قبل یکی از هواداران این بازیکن بوده و دوست داشته او را در تیمش داشته باشد.

اما بر سر راه این انتقال موانعی وجود دارد که یکی از آن‌ها رقم درخواستی بالای چلسی برای صدور اجازه خروج این بازیکن و دیگری تمایل یوونتوس برای خرید این بازیکن است.

کد خبر 4738950

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم فوتبال رئال مادرید تیم فوتبال چلسی تیم فوتبال یوونتوس تیم فوتبال پرسپولیس تیم فوتبال استقلال تهران لیگ برتر فوتبال ایران جام جهانی والیبال جام حذفی تیم فوتبال سپاهان اصفهان تیم ملی والیبال ایران والیبال جام حذفی فوتبال کشور کشتی آزاد آندره استراماچونی فوتسال باشگاه پرسپولیس تیم ملی فوتسال ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۲۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است

به گزارش "ورزش سه"، رئال سوسیداد شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته سی و سوم لالیگا در ورزشگاه خانگی‌اش میزبان رئال مادرید بود اما نتوانست برابر این تیم به پیروزی برسد و با یک گل بازی را به حریف واگذار کرد.

سه امتیاز این بازی در حالی به رئال مادرید رسید که تیم میزبان هم فرصت‌هایی برای گل زنی داشت و حتی دو بار توانست دروازه کپا را باز کند اما گل اول به دلیل خطا روی اورلین شوامنی و گل دوم به دلیل خطای آفساید مردود اعلام شد تا آنها بازی را به حریف قدرتمندشان واگذار کنند.

کوبو پس از پایان بازی در گفتگو با خبرنگاران نشان داد که به هیچ وجه از باخت برابر تیم سابقش راضی نیست و انتقادهایی را از برنامه‌ریزی برای برگزاری این بازی و همچنین عملکرد داوری مطرح کرد.

این ستاره ژاپنی در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت:«ما بهتر بازی کردیم. باعث تاسف و خجالت است که اتفاقاتی مانند تغییر تاریخ بازی و تمامی این مزخرفات پیش از برگزاری این دیدار رخ داد. روی صحنه گلی که مردود اعلام شد فقط می‌توانم بگویم که بازیکنی که توپ را از دست داد خوابیده بود. این گل در لیگ قهرمانان مردود اعلام نمی‌شد.»

دیگر خبرها

  • اعتراف ستاره رئال: سیتی تا حد مرگ خسته‌مان کرد!‏
  • تاکه فوسا کوبو: رئال مادرید مقابل ما خوش شانس بود
  • آردا گولر: رئال مادرید بهترین تیم دنیاست و گل‌زدن برای آن، حس فوق‌العاده‌ای دارد
  • طعنه ستاره سابق به رئال: باعث خجالت است
  • حمله شدید بازیکن ژاپنی به داور بازی سوسیداد - رئال مادرید
  • ستاره رئال امضای هم‌تیمی‌هایش را جعل می‌کند!
  • فابرگاس: هاورتز ستاره بزرگ امسال آرسنال است
  • انتقال آلفونسو دیویس به رئال مادرید منتفی خواهد شد؟
  • چرخش 180 درجه: ستاره عاشق رئال منتظر بارسا
  • بلینگام را با زیدان مقایسه نکنید!