Web Analytics Made Easy - Statcounter

احمد اثنی عشری درباره آمادگی ناوگان اتوبوسرانی استان اصفهان برای ایام اربعین گفت: ناوگان اتوبوسرانی اصفهان، برای خدمت‌رسانی به زائران اربعین کاملا آماده بوده و از روز ۱۸ مهرماه، روزانه ۱۵۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای عراق اعزام خواهند شد.

«احمد اثنی عشری» در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان اصفهان، درباره آمادگی اتوبوس‌های مسافربری اصفهان برای انتقال زائران به مرزهای عراق برای شرکت در همایش بزرگ اربعین اظهار داشت: در سال‌های پیش برخی اتوبوس‌های ما زائران را به خاک عراق منتقل می‌کردند و یک هفته‌ای را در خاک عراق می‌ماندند اما امسال برای اینکه زائری پشت مرز نماند و ناوگان ما در خاک ایران فعالیت بیشتری داشته باشد، امکان گذشتن از مرز برای اتوبوس‌ها وجود ندارد و چنانچه اتوبوسی هم اجازه گذشتن داشته باشد تنها یک روز امکان توقف در خاک عراق را دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رئیس انجمن صنفی کارگری رانندگان اتوبوس‌های برون‌شهری اصفهان ادامه داد: بنابراین امسال از روز ۱۸ مهرماه، به طور متوسط روزانه حدود ۱۵۰ دستگاه مسافران را از اصفهان به مرزهای عراق جابه جا می‌کنند.

 

وی از آمادگی رانندگان خبر داد و افزود: مطابق معمول رانندگان ما کاملا آماده خدمت‌رسانی به زائران هستند. در سال گذشته حدود ۴۰ هزار زائر با استفاده از ناوگان اتوبوس‌رانی به عتبات عالیات مشرف شدند و امسال پیش‌بینی می‌شود بیش از ۱۵۰‌هزار زائر ناوگان اتوبوس‌رانی را برای سفر به عتبات و شرکت در راهپیمایی عظیم اربعین حسینی انتخاب کنند.

 

وی پیرامون هزینه بلیط اتوبوس‌ها تصریح کرد: طبق اعلام نرخی که انجام شده است و با توجه به هزینه‌های جاری و اینکه اتوبوس‌ها یک‌سر خالی از مرز برمی‌گردند، از روز ۱۷ مهر، قیمت بلیط اتوبوس‌های VIP از ۹۴ هزار تومان به ۱۵۰ هزار تومان، اتوبوس‌های معمولی از ۷۰ هزارتومان به ۹۴ هزار تومان و اتوبوس‌های کلاسیک تا ۱۲۰‌هزار تومان افزایش قیمت خواهد داشت ولی تا روز ۱۶ مهر ماه، قیمت بلیط‌ها افزایشی نداشته و همین نرخ خواهد بود.

 

اثنی عشری مسافران را به همکاری با رانندگان توصیه کرد و افزود: ما خدمتگزار زوار هستیم و احترام آ‌نها برای ما واجب بوده و خدمت‌گزاری آنان برای ما افتخار است ولی ممکن است رانندگان با توجه به دشواری‌های این کار قدری خسته باشند و خواهش ما از زائران عزیز این است که با رانندگان همکاری و برخورد مناسب داشته باشند./

پایان پیام/123

منبع: شبستان

کلیدواژه: اربعین حسینی مسجد پیاده روی اربعین اربعین کانون های فرهنگی هنری مساجد زائران اربعین حسینی هفته نیروی انتظامی کانون های مساجد استان همدان نماز جمعه اربعین حسینی اربعین پیاده روی اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۳۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مهدی علیزاده افزود:نزدیک به دو هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در شهر تهران در خطوط مختلف مشغول به فعالیت هستند.

مدیر عامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران گفت :مردم می‌توانند مشکلات این اتوبوس‌ها را با سامانه ۱۳۷ مطرح کنند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • به زودی؛ آغاز خدمات دهی اتوبوس‌های عمومی به شهروندان کارون+فیلم
  • تمهیدات لازم برای حل و فصل مشکلات مرزهای ایران و عراق در اربعین
  • زمان اعزام زائران به حج تمتع اعلام شد
  • زایران ایرانی عمره ۲۴ ساعته با اتوبوس به مسجدالحرام منتقل می‌شوند
  • ۳۰ میلیون تن کالا توسط ناوگان حمل و نقل جاده‌ای هرمزگان جابجا شد
  • تحلیل کارشناسی بحران مسافربری جاده‌ای؛«واردکننده راننده اتوبوس می‌شویم!» | ثبت ساعت یک روش بی‌فایده و پرهزینه است
  • ناوگان حمل‌ونقل عمومی جدید تهران چگونه خواهد بود؟ | تغییرات جدید در اتوبوس، مترو و موتورسیکلت ها
  • فعالیت بیش از ۲ هزار دستگاه اتوبوس بخش خصوصی در تهران
  • ۸۷۵۵۰ زائر از سراسر کشور به حج تمتع اعزام می‌شوند
  • اجرای مدیریت یکپارچه شهری، اساسی ترین مسئله شوراها