Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-04-27@07:04:09 GMT

مرز خسروی به صورت رسمی صبح امروز بازگشایی شد

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۱۴۴۳

مرز خسروی به صورت رسمی صبح امروز بازگشایی شد

خبرگزاری فارس: مرز خسروی که به دلیل مسائل امنیتی از سوی کشور عراق برای مدت کوتاهی تعطیل شده بود، صبح امروز (۱۵ مهرماه) به صورت رسمی بازگشایی شد تا زوار بتوانند از نزدیک‌ترین مرز رسمی به کربلای معلی، راهی عتبات عالیات شوند.

به گزارش خبرنگار فارس مستقر در پایانه مرزی، «خسروی» از صبح امروز بازگشایی شده و فعالیت خود را از سر گرفته است و زوار می‌توانند برای تردد به این مرز بین المللی مراجعه نمایند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عصر دیروز، فرماندار قصرشیرین این خبر را تایید کرد و عنوان نمود که صبح امروز (۱۵ مهرماه) تردد از این مرز رسمی میسر خواهد بود. بنا به گفته فرماندار تردد زوار از مسیر اصلی استان‌های دیالی-بغداد-کربلا خواهد بود و تغییر در مسیر زائران صورت نگرفته است.

مرز رسمی و بین المللی خسروی، نزدیک‌ترین مسیر به کربلای معلی برای زوار ایرانی است و روزانه بیش از یک هزار و ششصد نفر از این مرز به سمت عتبات عالیات حرکت می‌کنند.

منبع: فردا

کلیدواژه: مرز خسروی عراق زائران اربعین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۴۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت

سرهنگ ایرج کهریزی در گفتگو با خبرنگار مهر در خصوص وضعیت ترافیکی محورهای شرق استان تهران، اظهار کرد: وضعیت تردد در مسیر شمال به جنوب محور هراز سنگین است و با توقف متعدد خودروها مواجه هستیم.

وی گفت: در مسیر شمال به جنوب محور فیروزکوه محدوده گیلاوند، مهرآباد رودهن و بومهن نیز شاهد ترافیک سنگین هستیم.

رئیس پلیس راه شرق استان تهران گفت: تردد در محور قدیم جاجرود نیز سنگین است، اما تردد خودروها در آزادراه تهران- پردیس پرحجم و روان است.

رئیس پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران گفت: تردد در محورهای امام رضا (ع) و حرم تا حرم نیز عادی و روان است.

کد خبر 6089270

دیگر خبرها

  • احتمال ریزش سنگ ریزه در جاده گنجنامه-تویسرکان
  • محور فرعی و کوهستانی گنجنامه- تویسرکان بازگشایی شد
  • ترافیک سنگین در محورهای شمال شرق پایتخت
  • بازگشایی مسیر روستای خدا آفرید_ بشرویه
  • ارایه خدمات رایگان به دانش‌آموزان ابتدایی حاشیه شهر سنندج
  • کرمان همچنان زیر چتربارش‌های بهاری
  • راه‌های روستایی متاثر از سیلاب مازندران باز شد
  • برفروبی محور ارتباطی سروآباد پاوه بعد از 5 ماه مسدودی
  • پیش بینی استقرار پایگاه فوریت‌های پزشکی در مسیر زوار شلمچه
  • عملیات بازگشایی گردنه تته در مسیر پاوه به سرو آباد