Web Analytics Made Easy - Statcounter

حسین رسولی قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا این روزها از اینکه هنوز یک دلار هم به دستش نرسیده شاکی است. او که مدتی مغضوب فدراسیون شده بود و به خاطر بی توجهی گلایه مند بود، با رفع و رجوع مشکلات حالا به قول خودش بورسیه کمیته ملی المپیک شده تا ماهیانه 500 دلار بگیرد.

به گزارش شریان نیوز،اما بعداز 5 ماه همه حرفها در حد قول و قرار مانده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خودش می گوید:« 5 ماه بعداز اینکه قرارداد بسته ام  هنوز من رنگ یک دلاری هم ندیده ام ،چه برسد به 500 دلار.» او که   خردادماه سال پیش با رکورد 62 متر و 29 سانتیمتر و رکوردشکنی قهرمان پرتاب دیسک جوانان آسیا شد، خوشحالی اش زیاد دوام نداشت و خیلی زود فراموش شد. رسولی بعداز چند ماه دوباره مورد توجه فدراسیون قرار گرفت و شاید قراردادش با کمیته ملی المپیک و حقوق 500 دلاری هم نهایت توجه مجید کیهانی رئیس وقت فدراسیون دوومیدانی را به او نشان می دهد . خودش درباره این قضیه می گوید:« من 5 ماه پیش در حضور نصرالله سجادی مشاور رئیس کمیته ملی المپیک ، مجید کیهانی رئیس فدراسیون و رئیس هیات استانم قراردادی را امضا کردم که قرار شد ماهیانه 500 دلار بابت اردو، مربی ، تغذیه و... به من داده شود اما حالا بعداز 5 ماه هیچ خبری نیست.»

 

به گفته او  همان اول قرار بود حقوق دلاری رسولی را کمیته به حساب فدراسیون واریز کند و فدراسیون هم بپردازد:« گفتند ماهیانه 500 دلار به حساب فدراسیون می اید و فدراسیون به من می دهد. البته قرار شد من هر چهار ماه یک مسابقه شرکت کنم و فدراسیون هم گزارشی از نحوه هزینه پول به کمیته ملی المپیک بدهد. دقیقا یک ماه پیش  ازفدراسیون با من تماس گرفتند و گفتند آب دستت هست بگذار زمین و بیا اینجا فمن رفتم کاغذهایی را جلوی من گذاشتند و گفتند امضا کن، این قراردادت با کمیته ملی المپیک را تکمیل می کند، من هم امضا کردم، بعد هم خبری نشد. اصلا من نمی دانم وضعیت چی هست.» رکورددار پرتاب دیسک جوانان آسیا که طبق قرارداد حضور در مسابقه را حق خودش می داند اما این مدت رنگ مسابقه را ندیده است:« من بادی هر چهار ماه مسابقه بدهم اما هیچ خبری هم از مسابقه نیست و حتی در لیگ هم شرکت نکردم. چرا که دانشگاه آزاد مرا می خواست بدون اینکه قرارداد ببندد، من هم به خاطر عدم اعتماد با آنها  توافق نکردم وقید لیگ را هم زدم. کیهانی هم با مدیرکل استان مرکزی تماس گرفت و تاکید کرد از من حمایت نکند.»

او که بعداز قهرمانی آسیا رویای المپیک 2020 را داشت می گوید:« رکورد من با 64 متر و سهمیه المپیک 3 متر فاصله دارد ، باید از همین حالا کار کنم تا 6 ماه دیگر وزن بگیرم و با حفظ بدنم در مسابقه انتخابی برای سهمیه پرتاب کنم اما با این شرایط کار سخت می شود، مگر اینکه ماشینم را بفروشم تا خرج بدنم کنم.من از آقای سجادی می پرسم پس چه شد پولی که قرار بود خرج من شود؟» مریم جعفری سرپرست سولیداریتی کمیته ملی المپیک در این باره می گوید:« برداشت رسولی از این قرارداد اشتباه است و فدراسیون طرف حساب ما است و باید گزارش هزینه ها را بدهد .»

منبع: شریان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shariyan.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شریان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۱۶۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان که اخیرا موفق به کسب سهمیه المپیک پاریس شد امروز با حضور در وزارت ورزش و جوانان با کیومرث هاشمی دیدار و گفتگو کرد.

کیومرث هاشمی در این دیدار با ابراز خوشحالی از موفقیت اخیر ژیمناستیک کشور اظهار کرد: این موفقیت و کسب سهمیه می‌تواند شروعی باشد برای رشته‌هایی که شاید تا پیش از این هیچکس به موفقیت آن فکر نمی‌کرد و اینکه بتوانیم در رویداد‌های مهم کسب مدال کنیم. با استعداد‌هایی که وجود دارد و زحماتی که مجموعه فدراسیون انجام داد توانستیم به این موفقیت برسیم.

وی افزود: مهدی الفتی با سهمیه‌ای که به دست آورد و مدالی که در بازی‌های آسیایی کسب کرد نشان داد که اگر به این رشته‌ها توجه شود این استعداد‌ها قطعا به افتخارات بزرگی دست پیدا خواهند کرد. حضور در المپیک یک افتخار برای کشور‌ها و ورزشکار محسوب می‌شود و بهترین‌های دنیا در این رویداد بزرگ حضور پیدا می‌کنند.

وزیر ورزش و جوانان با تاکید بر اینکه حضور در المپیک یک اتفاق بزرگ برای هر ورزشکار است اظهار کرد: آن چیزی که در ابتدا مهم است حضور این ورزشکاران به عنوان سفیران کشور در این رویداد است و در مرحله بعدی گرفتن نتیجه از این مسابقات مهم است. تا همین جا که این سهمیه به دست آمده یعنی ورزشکار توانسته شایستگی‌های خود را نشان دهد. از همه دوستانی که برای این رشته مادر تلاش می‌کنند تقدیر و تشکر می‌کنم و همدلی همه دوستان منجر به کسب موفقیت می‌شود.

وزیر ورزش و جوانان درباره وضعیت ژیمناستیک اظهار کرد: از ابتدا یک سیاست را سعی کردیم به فدراسیون‌ها انتقال دهیم و آن هم ایجاد آرامش در جامعه ورزش است. در شرایط آرامش است که ورزشکار و کادر فنی و مجموعه فدراسیون می‌توانند فعالیت کنند.

وی افزود: موفقیت ورزشکار باعث خوشحالی مردم می‌شود و خوشحالی مردم نیز یکی از سیاست‌های اصلی دولت سیزدهم است. سلایق و رفتار‌های مختلف همیشه وجود دارد و اختلاف سلایق‌ها نباید منجر به ایجاد حواشی و لطمه خوردن به تیم ملی شود.

کیومرث هاشمی اظهار کرد: آن چیزی که خواست جامعه ژیمناستیک و پیشکسوتان این رشته است که در سایه همدلی و ثبات این رشته بتواند به موفقیت‌های دوچندان دست پیدا کند. باید همگی به فضای آرامش کمک کنیم و حیف است که این موفقیت‌ها به هدر برود.

وزیر ورزش و جوانان خاطرنشان کرد: تمام تلاش ما حمایت از فدراسیون‌ها است و پیش‌بینی کرده‌ایم که ناوگان تجهیزات فدراسیون‌ها به روز شود. به فدراسیون‌ها اعلام کردیم که نیاز‌های اولیه را برای تجهیز کمپ‌های تیم ملی به ما اعلام کنند.

زهرا اینچه درگاهی  نیز در این دیدار با تقدیر از حمایت‌های وزیر ورزش از رشته ژیمناستیک اظهار داشت: ممنونیم که این فرصت به رشته ژیمناستیک داده شد. دوستان زیادی در مجموعه فدراسیون در کسب این موفقیت سهم دارند و با تلاش گروهی فدراسیون و کادر فنی امروز شاهد این اتفاق تاریخی و کسب سهمیه هستیم.

رئیس فدراسیون ژیمناستیک در ادامه افزود: در این چند سال توفیقات بسیار خوبی برای ژیمناستیک ایران به دست آمد و همه هدف ما ایجاد همدلی و موفقیت این رشته مادر است که استعداد‌های بیشماری در آن وجود دارند. همه این موفقیت‌ها باعث سرافرازی ژیمناستیک است و خوشحالیم که در اعتلای ورزش کشور سهیم بوده‌ایم.

وی ادامه داد: حضور آقای هاشمی در موفقیت ژیمناستیک بسیار تاثیرگذار بوده است و خوشحالیم که با حضور ایشان حال ورزش عوض شد، چون دغدغه ورزشکاران را داشتند. وزیر ورزش پیگیر وضعیت ژیمناستیک بود و این پیگیری باعث شد که الان شاهد این افتخار بزرگ برای ژیمناستیک باشیم.

مهدی الفتی ملی‌پوش تیم ژیمناستیک کشورمان در این جلسه با تقدیر از حمایت‌های وزارت ورزش اظهار کرد: خیلی خوشحالم که وزارتخانه و شخص وزیر توجه ویژه‌ای به رشته ژیمناستیک دارد و با این حمایت موفق شدم برای کشورم افتخار بزرگی را به دست آورم.

معاون توسعه ورزش قهرمانی وزارت ورزش، مدیرکل حوزه وزارتی، سلیمانی دبیر فدراسیون ژیمناستیک و رضا خیرخواه سرمریی تیم ژیمناستیک هنری نیز در این جلسه حضور داشتند.

در پایان این دیدار وزیر ورزش از مهدی الفتی به دلیل افتخاری که برای کشور به دست آورد تجلیل کرد.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کاروان المپیک و پارالمپیک پاریس نگران بودجه!
  • تعداد حقوق المپین‌ها تغییر می‌کند؟
  • مناف هاشمی: مجلس ردیف بودجه رویداد‌های بین المللی را حذف کرد/ بالای ۳۵ سهیمه المپیک خواهیم داشت
  • کیومرث هاشمی: با زحمات فدراسیون ژیمناستیک، سهمیه المپیک کسب شد
  • تقدیر وزیر ورزش از مهدی الفتی بعد از کسب سهمیه المپیک
  • امیدواریم در المپیک پاریس بیش از ۳۵ سهمیه کسب کنیم / خیلی سخت است المپیک لندن را تکرار کنیم + فیلم
  • هاشمی: امیدواریم بیش از ۳۵ سهمیه بگیریم/ رشد بودجه زیاد نیست
  • نشست مشترک کارگروه ورزش حزب موتلفه اسلامی و مسئولین کمیته ملی المپیک
  • محمود خسروی وفا: می توانیم در المپیک ناگویا ژاپن شانس پنجمی داشته باشیم؛ کشتی امید اول ماست
  • خسروی‌وفا: توان ورزش ما بسیار فراتر از اینهاست