Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-30@14:10:27 GMT

حرف‌های ناگهانی وزیر جوان درباره فوتبال!

تاریخ انتشار: ۱۵ مهر ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۵۳۷۲۱۱۳

حرف‌های ناگهانی وزیر جوان درباره فوتبال!

وزیر ارتباطات اعلام کرد از طریق سامانه هواداری پیشین استقلال و پرسپولیس ماهانه ۲ میلیارد تومان به حساب یکی از اپراتورها واریز می شود درحالیکه قرارداد سالها پیش به پایان رسیده!

به گزارش "ورزش سه"، محمدجواد جهرمی وزیر ارتباطات که بابت تصمیمش برای تعطیل کردن سیستم خدمات ارزش افزوده تلفن های همراه از سوی صاحبان این تجارت زیر فشار است، دیروز در بازدید از یک پروژه در جمع خبرنگاران گفت: برخی از افراد می‌گویند که من خودم ایده «وس» را راه‌اندازی کردم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که چنین چیزی هیچ سند و مدرکی ندارد. اگر سندی در این باره وجود دارد که نشان می‌دهد من ایده‌پرداز خدمات ارزش افزوده هستم باید ارائه شود اما این سخن درست نیست؛ حتی اگر فردا بگویند جهرمی شاخ دارد یا آدم می‌خورد باز هم به «وس» پایان می‌دهم؛ این حق الناسی است که بر گردن من قرار گرفته است.

 

او ادامه داد: فعالان بخش ارزش افزوده از لحاظ‌های مختلف مجوز قانونی دریافت کرده‌اند و این فعالان راه درآمد زایی‌شان غیرقانونی است و نه فعالیتی که انجام می‌دهند لذا درباره این موضوع اولین چیزی که از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی می‌خواستم این بود که برای پایان دادن به ارزش افزوده شفاف سازی لازم را انجام دهند و لیست شرکت‌ها و بخش‌هایی که از راه نادرست درآمد کسب کردند را منتشر کنم. این مسائل باید شفاف سازی شود چرا که ما در فضای غبارآلود تصمیم‌گیری نمی‌کنیم. همچنین برای تعطیل کردن این نوع از درآمدزایی باید مراحل قانونی طی شود و ما در حال حاضر در مرحله ارزیابی قرار داریم. اما هر چقدر که موضوع ارزیابی جلو می‌رود بیشتر مصمم می‌شویم تا به خدمات ارزش افزوده پایان دهیم.

 

جهرمی سپس در ادامه حرفهایش به موضوع جالبی اشاره کرد. این که هنوز بابت قرارداد قبلی اسپانسرینگ استقلال و پرسپولیس هنوز ازحساب برخی از آنهایی که در سامانه قبلی (نه سامانه ایرانسل) ثبت نام کرده بودند به حساب اپراتور پول واریز می شود درحالیکه آن قرارداد تمام شده است! او گفت: به‌عنوان مثال اپراتور اول کشور ۳ سال قبل حامی مالی تیم‌های فوتبال پایتخت بود، اما هنوز به طور تقریبی ماهی ۲ میلیارد تومان از حساب مردم کسر و به حساب اپراتورها و تیم‌های فوتبال واریز می‌شود؛ این در حالی است که ستاره سی نود تمام شده است. من نمی‌توانم فردای قیامت در یک وجب گوری بخوابم که حقوق مردم گردنم باشد. حالا هر روز شروع کنند به فحش دادن به من که شاخ دارد، گاز می‌گیرد، با هواپیما رفته است یا جهرمی می‌خواهد رئیس جمهور شود. ما جلوی این را می‌گیریم.

پرسپولیس تهران استقلال تهران

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: پرسپولیس تهران استقلال تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۵۳۷۲۱۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا

آفتاب‌‌نیوز :

تیم فوتبال دختران ایران، آخرین دیدار خود در تورنمنت جوانان کافا را برابر قرقیزستان برگزار کرد و به تساوی یک بر یک دست یافت و در نهایت با سه پیروزی و یک تساوی به مقام قهرمانی این مسابقات دست یافت. در این دیدار، پرنیا رحمانی در دقیقه ۶۶ برای ایران گلزنی کرد.

تیم فوتبال دختران زیر ۱۸ سال ایران، پیش از این برابر تیم‌های تاجیکستان با حساب پنج بر صفر، ازبکستان با حساب چهار بر دو و مقابل ترکمنستان با حساب هفت بر صفر به برتری دست یافته بودند و پس از تساوی مقابل قرقیزستان، با ۱۰ امتیاز به مقام قهرمانی رسیدند.

رقابت‌های زیر ۱۸ سال فوتبال دختران کافا ۲۰۲۴ با حضور تیم‌های ترکمنستان، تاجیکستان، ایران، ازبکستان و قرقیزستان، طی روز‌های دوم تا نهم اردیبهشت به میزبانی تاجیکستان و در شهر دوشنبه برگزار شد.

منبع: خبرگزاری ایرنا

دیگر خبرها

  • وفور کالاهای اساسی و آرامش در بازار/ تخلف برخی کسبه به بهانه مالیات ارزش افزوده
  • ۵۰ پروژه جدید به ارزش ۲۵ میلیارد دلار برای ایجاد ارزش افزوده در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • ۵۰ پروژه جدید برای ایجاد ارزش افزوده به ارزش ۲۵ میلیارد دلار در دستورکار وزارت نفت است/ برنامه‌ریزی برای تبدیل متانول به بنزین
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • اوجی: تولید نفت ایران امسال جهش می‌کند
  • پرداخت ۱۲ هزارمیلیارد ریال عوارض ارزش افزوده در آذربایجان غربی
  • توجه به صادرات ارزش افزوده گوهرسنگ‌های خراسان جنوبی را افزایش می‌دهد
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • بیش از ۱۲ هزار میلیارد ریال عوارض ارزش‌افزوده در آذربایجان‌غربی پرداخت شد
  • قهرمانی دختران فوتبال ایران در تورنمنت کافا